Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(83)
Forma i typ
Gry i zabawki
(76)
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Poezja
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(34)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Główna-Czytelnia
(1)
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(77)
Filia nr 1
(1)
Filia w Choczni
(2)
Filia w Wysokiej
(13)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Cabrero Domingo
(4)
Czuba Sławomir
(4)
López Carlos
(4)
Minor Marcin
(4)
Peeters Raf
(4)
Santisteban Santi
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Baranowski Marek
(3)
GJ David
(3)
Herman Michał
(3)
Szulc Cezary
(3)
Detner Małgorzata
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Kłos Joanna (graficzka)
(2)
Larek Tomek
(2)
Moryc Katarzyna
(2)
Moryc Katarzyna. Pory roku krok po kroku
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrews Daryl
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Barska Maja
(1)
Bator Maria
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bizos Sébastien
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Brüeh Luis
(1)
Budzyń Anna
(1)
Burkhardt Günter
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Caterdjian Romain
(1)
Cebera Marta
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chulku Kang
(1)
Cohen Lawrence J
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Derecka Paulina
(1)
Dudek Katarzyna
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Fahrenbach Marina
(1)
Feliks Janusz
(1)
Ferrini Luigi
(1)
Fosh Kristian
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gerdts Mac
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Gralak Łukasz (gry planszowe)
(1)
Grigoriadis Anastasios
(1)
Guerlais Gerald
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kevorque Constantine
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kowalska Agnieszka
(1)
Kowalski Dominik
(1)
Kozłowska Kamila
(1)
Król Magdalena (literatura dla dzieci)
(1)
Kucharska Karolina (1979- )
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Larek Tomasz
(1)
Lee Christopher
(1)
Ling Wei-Min
(1)
Lingua Lab
(1)
Lobet Annick
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Mammoliti Damien
(1)
Markowska Magdalena
(1)
Mayer Dominik
(1)
Milewski Piotr
(1)
Minkiewicz Tomasz (1978- )
(1)
Moon Alan R
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
NIKAO
(1)
Nedergaard Andersen Martin
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Nowakowska Katarzyna (ilustratorka)
(1)
Nowakowska Magdalena
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Pazdrijowski Radosław
(1)
Podleś Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(31)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(83)
Odbiorca
Dzieci
(50)
6-8 lat
(34)
Młodzież
(27)
Dorośli
(21)
9-13 lat
(14)
0-5 lat
(13)
14-17 lat
(9)
Rodzice
(3)
Animatorzy
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura angielska
(1)
Literatura duńska
(1)
Temat
Wirusy
(4)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Sen
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Bitwy
(2)
Grzyby
(2)
Kolarstwo
(2)
Magia
(2)
PRL
(2)
Pingwiny
(2)
Potwory
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Spostrzeganie
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyścigi kolarskie
(2)
Zwierzęta
(2)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cierpliwość
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czołgi
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekosystem
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Imperium
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koty
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Lato
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Mrówki
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka opowiadania
(1)
Ogień
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Organizm
(1)
Papieroplastyka
(1)
Park safari
(1)
Piraci
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przyjaźń
(1)
Psy
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Skarby
(1)
Sklepy
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Strażacy
(1)
Słodycze
(1)
Słownictwo
(1)
Taktyka
(1)
Terminologia
(1)
Towary
(1)
Trening pamięci
(1)
Trening umysłu
(1)
Turystyka
(1)
Urodziny
(1)
Waluta zagraniczna
(1)
Wiosna
(1)
Witraże
(1)
Zakupy
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zawód
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Zwierzęta leśne
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Ślimaki
(1)
Żaby
(1)
Żywność
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Powieść
(9227)
Powieść obyczajowa
(4497)
Wiersze
(4461)
Opowiadania i nowele
(3710)
Kryminał
(2317)
Gry i zabawy
(83)
Powieść amerykańska
(1782)
Powieść polska
(1513)
Thriller
(1478)
Fantastyka
(1189)
Opracowanie
(1175)
Romans
(1133)
Powieść historyczna
(1012)
Poradnik
(910)
Biografia
(889)
Pamiętniki i wspomnienia
(845)
Powieść przygodowa
(814)
Powieść angielska
(788)
Bajki i baśnie
(732)
Fantasy
(729)
Komiks
(658)
Praca zbiorowa
(635)
Dokumenty dźwiękowe
(599)
Wydawnictwa popularne
(589)
Powieść norweska
(541)
Reportaż
(527)
Sensacja
(518)
Publikacja bogato ilustrowana
(512)
Książki mówione
(489)
Saga rodzinna
(478)
Opowiadanie dziecięce polskie
(461)
Antologia
(422)
Powieść psychologiczna
(419)
Przewodnik turystyczny
(385)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Powieść młodzieżowa polska
(335)
Fraszki
(321)
Publicystyka
(302)
Audiobooki
(293)
Powieść biograficzna
(282)
Poezja polska
(280)
Poezja dziecięca polska
(269)
Literatura dziecięca polska
(268)
Broszura
(255)
Materiały pomocnicze
(240)
Relacja z podróży
(235)
Podręcznik
(232)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(223)
Powieść erotyczna
(209)
Przypowieść
(200)
Biografie
(199)
Powieść francuska
(193)
Wywiad dziennikarski
(190)
Podręczniki akademickie
(186)
Książka obrazkowa
(184)
Pieśń
(181)
Publikacje dla dzieci
(176)
Lektura z opracowaniem
(172)
Romans historyczny
(172)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Esej
(169)
Poradniki
(167)
Powieść niemiecka
(165)
Przepisy kulinarne
(163)
Opowiadanie polskie
(162)
Opowiadania i nowele przygodowe
(154)
Encyklopedia
(153)
Książki dla małych dzieci
(151)
Powieść dziecięca polska
(151)
Powieść młodzieżowa angielska
(150)
Gry i zabawy umysłowe
(149)
Monografia
(149)
Gry planszowe
(148)
Poezja
(142)
Science fiction
(142)
Horror
(141)
Pamiętniki polskie
(134)
Manga
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(122)
Mapa turystyczna
(116)
Dramat (gatunek literacki)
(114)
Komedia
(105)
Literatura młodzieżowa polska
(105)
Powieść szwedzka
(104)
Powieść dziecięca angielska
(100)
Książka obrazkowa (picturebook)
(96)
Literatura polska
(94)
Felieton
(88)
Książka kucharska
(88)
Tragedia
(88)
Album
(87)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(85)
Treny
(85)
Antologie
(82)
Podręczniki
(80)
Ćwiczenia i zadania
(80)
Legendy i podania
(78)
Literatura dziecięca amerykańska
(76)
Literatura podróżnicza polska
(76)
Albumy fotograficzne
(74)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(59)
Edukacja i pedagogika
(3)
Biologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
83 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Ranczo : zostań zaklinaczem kości / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : Aleksander, [2022]. - 1 gra (10 sztuk kostek z symbolami, notes, długopis) ; w pudełku 19x20x5 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Kościana gra gospodarcza. Czy potrafisz zdobywać punkty, ale nie za wszelką cenę? Rzucaj kostkami z wizerunkami zwierząt i sprzętu rolniczego tak, aby dopasować do siebie jak najwięcej kształtów i kolorów. Tylko nie przesadzaj, bo stracisz wszystko. Prosta gra imprezowa z zacięciem strategicznym i lekką dozą kalkulacji. Ciekawy sposób punktowania oraz częste zmiany akcji wciągną dzieci i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada : jeszcze więcej szkła / autorzy Daryl Andrews i Adrian Adamescu ; ilustracje Peter Wocken, tłumaczenie Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 gra (40 kostek, 2 ramki witrażu, 6 kart wzoru witrażu, 2 karty narzędzi, 6 kart celów, 6 planszetek prywatnego zasobu szkła, 2 znaczniki gracza, 12 znaczników uznania, tacka na kostki) : karton, plastik, materiał, papier ; w pudełku 22x29x8 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21x28 cm).
Rozszerzenie do gry podstawowej Sagrada.
Liczba graczy: 1-6.
Czas gry: 30-45 minut.
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży? Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi! Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przygoda na Safari / [autor: Andrea Angiolino ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba]. - [Kraków] : Trefl Joker Line, copyright 2018. - 1 gra (1 plansza, 50 żetonów zwierząt: 36 lądowych i 14 morskich, 6 pionków gracza w kształcie aparatów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 30 minut.
Miejsce wydania według strony www.trefl.krakow.pl.
Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się też dobra pamięć, by zapamiętać kryjówki zwierzaków. Kto jako pierwszy sfotografuje 6 różnych zwierząt, zostaje królem safari!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hanabi : wielki pokaz / Antoine Bauza ; [ilustracje Gerald Guerlais]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (50 kart fajerwerków, 10 kart wielokolorowych, 10 kart czarnych, 5 podstawek, woreczek, 8 żetonów wskaźników, 3 kafle pomyłki, 6 kafli nagród, arkusz pomocy) : karton, kolor ; pudełko 25x18x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 30 minut.
Współpracujcie, by uratować pokaz fajerwerków! Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (20 kart potworów ; 10 żetonów zabawek ; 3 części potwora Zębogona ; 2 żetony Łowców Doskonałych ; szafa) ; pudełko 19x19x4 cm. + instrukcja.
Gra dla 1-6 osób.
Czas gry 10 min.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.8/C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monster Park / Anna i Krzysztof Bielak ; ilustracje Ewa Podleś. - Warszawa : Granna, 2019. - 1 gra (plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm, + instrukcja (7, [1] strona ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas trwania gry: 30 min.
Zawiera: plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy, instrukcja.
Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów! Spójrzcie: tam, w przestworzach, lata jeden z nich! O, a tam, na polanie - widzicie te dwa? W głębi jeziora też czai się potwór! Takiego Monster Parku nie zobaczycie nigdzie indziej! Ale co ja słyszę - chcecie stworzyć własny park? Ha! Dobre sobie! Ale śmiało próbujcie. Mojego dzieła i tak nie przebijecie! Chyba czas utrzeć nosa temu zarozumiałemu dyrektorowi. Jako właściciel nowo powstającego parku potworów, pokażcie mu MONSTER PARK z prawdziwego zdarzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaczarowane drzewo / autorka: Liesbeth Bos ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko copyright 2020. - 1 gra (44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka) ; pudełko 24x24x7 cm +instrukcja.
Zawartość pudełka: 44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka, 1 arkusz z 25 naklejkami, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 20 minut.
Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu Zaczarowanego Drzewa, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dżungla : puzzlogra / autor: Günter Burkhardt ; ilustracje: Marcin Minor ; projekt graficzny: Cezary Szulc. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 gra (plansza, 40 płytek zwierząt, 5 płytek specjalnych, 3 płytki puste, 4 pionki) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 32x22x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 5-105. Czas gry 20 min.
Amazońska dżungla budzi się do życia. Promienie słoneczne sięgają coraz wyżej, ujawniając kolejnych mieszkańców dźungli. Podczas gry układacie płytki zwierząt na planszy - od dołu do góry! Gdy słońce oświetli całe zwierzę, zdobywacie punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / autor Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban, przełożył Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 gra (68 kart) : karton, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm + instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 2-6 graczy.
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko Wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. : Helloween : edycja specjalna / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2020. - 1 gra (15 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 9x6x1 cm. + instrukcja.
Dodatek do gry, wymagana jest podstawowa wersja gry "Wirus!".
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 2-6.
Dodatek do gry Wirus! Nietoperze w amoku przelatują pod stropem szpitala. Krwiożercze monstra rzucają się po korytarzach, budząc grozę w personelu i pacjentach. Ta noc z pewnością będzie niezapomniana… Dodatek Halloween wprowadza nowe, przerażające karty do najbardziej zaraźliwej gry karcianej na świecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. 2, Ewolucja / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2020. - 1 gra (35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Dodatek do gry "Wirus!".
To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego.Wirus 2 to dodatek do znanej już i uwielbianej gry Wirus. Ewolucja to groźniejsze wirusy, szczepionki eksperymentalne, nowe terapie i całkiem nowy organ odporny na wirusy! UWAGA: To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. 2, Ewolucja / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2022. - 1 gra (35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Dodatek do gry "Wirus!".
To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego.Wirus 2 to dodatek do znanej już i uwielbianej gry Wirus. Ewolucja to groźniejsze wirusy, szczepionki eksperymentalne, nowe terapie i całkiem nowy organ odporny na wirusy! UWAGA: To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Touch it! : zwierzęta/ autor gry Caterdjian Romain, ilustracje Hibner Roksana, tłumaczenie Lingua Lab. - Podłęże : Muduko, copyright 2023. - 1 gra (56 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x12x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 5 minut.
Szukasz prostej gry, która przypadnie do gustu każdemu bez względu na wiek? W Touch it! Zwierzęta możesz zagrać nawet z pięciolatkiem, ale i dorośli nie będą narzekać na nudę. W tej wyjątkowej grze obrazek znajdujący się na rewersie karty pokryty jest specjalnym, wypukłym lakierem. Na awersie znajduje się ta sama ilustracja, ale w towarzystwie trzech innych. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który z czterech obrazków z przodu karty, jest pokazany na odwrocie - posługiwać można się tu jednak wyłącznie dotykiem! W Touch it! Zwierzęta ilustracje nawiązują do zwierząt takich jak miś koala, lis, pingwin czy wielbłąd. Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki, m.in. drużynowy, w którym osoba dotykająca karty nie widzi również obrazków znajdujących się na awersie i musi komunikować się z widzącym członkiem zespołu. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: nowe podejście do wychowania.
Dziecko marudzi przy ubieraniu, nie chce iść do przedszkola, obraziło się na cały świat? Zamień to w zabawę! "Rodzicielstwo przez zabawę" to nie tylko tytuł książki, ale przede wszystkim zupełnie nowa koncepcja budowania relacji w rodzinie. To odkrywcze spojrzenie na rolę zabawy w życiu dziecka – nie tylko jako sposobu spędzania czasu, ale przede wszystkim jako środka do wzmocnienia pewności siebie, poznawania świata, komunikowania się, radzenia sobie z codziennymi stresami. Uznany amerykański psychoterapeuta Lawrence J. Cohen pokazuje, jak poprzez zabawę możemy włączyć się w świat dzieci, pomóc im w wyrażaniu emocji, nauczyć współpracy bez walki o władzę – i oczywiście świetnie się przy tym bawić! Po "Rodzicielstwo przez zabawę" powinni sięgnąć zarówno ci rodzice, którzy kochają dziecięce zabawy, jak i ci, którzy mają ochotę zatkać uszy, kolejny raz słysząc "pobaw się ze mną" – wszyscy, którzy potrzebują skutecznego narzędzia do radzenia sobie z codziennymi trudami wychowawczymi. To także znakomita pozycja dla nauczycieli i opiekunów – wspaniale pokazuje, jak zabawa może pomóc kształtować relacje w grupie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 10-20 minut.
W nowej odsłonie gry Boom Boom gracze starają się zebrać identyczne karty z ulubionymi bohaterami z serialu Rodzina Treflików. Wszyscy gracze w tym samym czasie wymieniają karty z ręki z kartami znajdującymi się na planszy. Po zebraniu zestawu 4 takich samych kart gracz uderza w dzwonek, sygnalizując innym wykonanie zadania. Gracze mogą polować na karty przeciwników – kto okaże się najszybszy? Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednie stosy takich samych kart, zostaje zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Basia w ZOO : Gra planszowa / autor gry: Tom Delmé ; opowiadanie: Zofia Stanecka ; ilustracje: Marianna Oklejak ; [tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer]. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (36 kafelków ; 8 żetonów postaci) : tektura, kolor ; w pudełku 4x13x13 cm. + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 min.
Gra na podstawie książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak.
Trzy wersje gry.
Gra na podstawie książek o Basi! Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Zawartość pudełka: 36 kafelków w 4 kolorach z 12 różnymi zwierzakami (po 3 kafelki z danym zwierzakiem i po 9 kafelków każdego koloru) ; 8 żetonów postaci w 4 kolorach, po 2 na gracza: Basia, Janek, Mama, Tata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : Wiewiórka i gawron : Gra kooperacyjna / ilustracje i layout: Emilia Dziubak, typografia: Joanna Rusinek. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2022. - 1 gra (1 plansza, drzewo, wiewiórka, gawron, 20 żołędzi, 7 listków, 5 żetonów skrytek, 3 kostki) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 1-4.
Nieubłaganie zbliża się zima. Wiewiórka rozpoczęła przygotowanie zapasów i systematycznie zapełnia swoje spiżarnie. Ale co to? Kto przygląda się rudemu pracusiowi? Tak, to gawron! Już czyha na pozostawione przez wiewiórkę smakołyki. Czy wspólnie uda wam się przygotować na czas zimy i przechytrzyć gawrona? "Rok w lesie. Wiewiórka i gawron" to kooperacyjna gra logiczna, w której kierujecie poczynaniami wiewiórki. Waszym celem jest zapełnienie wszystkich spiżarń przed nastaniem zimy. Musicie jednak uważać na gawrona, który cały czas będzie krążyć w pobliżu waszych skrytek. Doskonała gra dla całej rodziny!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille / autor gry: Janusz Feliks ; projekt postaci: Jean Barbaud. - [Warszawa] : Hippocampus, copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm.
Gra opracowana na podstawie filmu edukacyjnego Alberta Barille z wykorzystaniem postaci Jeana Barbaud.
Liczba graczy: 2 - 4 osoby Czas gry: ok. 45 minut
Zawartość pudełka: plansza, 8 pionków do wyboru, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 65 żetonów Leukocyt, 65 żetonów Lekarstwa, 130 żetonów Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja gry
Było sobie Życie Edukacyjna gra planszowa „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: prawidłowo odpowiadaj na pytania, broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Morskie opowieści o piratach, skarbach i awanturach / autorzy: Luigi Ferrini ; ilustracje i grafika Magdalena Markowska ; tłumaczenie: Łukasz Gralak. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, 2019. - 1 gra (19 kart postaci, 72 kart łupu, 18 kart pomocy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x14x6 cm, + instrukcja ([8] strona ; 19 cm).
Liczba graczy: 2-9. Czas trwania gry: 10-20 minut.
A to znowu Ty! Chcesz usłyszeć dobrą historię? Przemierzyłem siedem mórz, moim łupem padały statki angielskie, francuskie, holenderskie i hiszpańskie. Zdobywanie łupu to nie była trudna sprawa. Emocje zaczynały się, gdy przychodziło do podziału tych wszystkich skarbów. Usiądź wygodnie i posłuchaj. Opowiem Ci o takiej jednej awanturze... Piraci po mistrzowsku potrafią gromadzić łup, ale już jego sprawiedliwe podzielenie nigdy nie idzie gładko... Morskie opowieści to dynamiczna gra karciana, pełna blefu i wzajemnych złośliwości. Celem graczy jest jak najlepiej wykorzystać zdolności swoich pirackich załogantów i zdobyć jak najwięcej złota. Dzięki przeróżnym kombinacjom postaci każda rozgrywka dostarcza świetnych emocji i generuje tytułowe, niezapomniane morskie opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej