Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(148)
Forma i typ
Gry i zabawki
(148)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(96)
wypożyczone
(63)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(142)
Filia w Wysokiej
(17)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(9)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Minor Marcin
(6)
Kucharski Roman
(5)
Roubira Jean-Louis
(5)
Czuba Sławomir
(4)
Lebrat Corentin
(4)
Madaj Karol
(4)
Peeters Raf
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Traczykowski Grzegorz
(4)
Baranowski Marek
(3)
Herman Michał
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rivière Théo
(3)
Socha Piotr
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szulc Cezary
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Cebera Marta
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Garfield Richard
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Mammoliti Damien
(2)
Moon Alan R
(2)
Mrożek-Zielińska Kamila
(2)
Norman Ewa
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Play Factory
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Szafran Magdalena
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Walczak Agnieszka
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Baranowska Natalia (grafik)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Barska Maja
(1)
Batorska Beata
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bizos Sébastien
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boryńska Karina
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Brüeh Luis
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Budzyń Anna
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Burkhardt Günter
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chancey Sean
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chulku Kang
(1)
Collette Xavier
(1)
Conzadori Remo
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czerwiński Tomasz
(1)
Dachtera Piotr
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Delval Julien
(1)
Dion Franck
(1)
Dobrowolska Marzenna
(1)
Dorn Rüdiger (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(96)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(111)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(148)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(88)
Młodzież
(76)
9-13 lat
(63)
Dorośli
(57)
6-8 lat
(56)
14-17 lat
(51)
0-5 lat
(23)
18+
(3)
Rodzice
(2)
3-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Zwierzęta
(9)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Dinozaury
(5)
PRL
(4)
Koty
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Sen
(3)
Słownictwo
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Zakupy
(3)
Barwy
(2)
Bitwy
(2)
Budownictwo
(2)
Grzyby
(2)
Kolarstwo
(2)
Kompozytorzy polscy
(2)
Kupcy
(2)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(2)
Potwory
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Uczucia
(2)
Wyścigi kolarskie
(2)
Zabawa
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bogactwo
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czołgi
(1)
Decyzje
(1)
Dzielenie się
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Gejsza
(1)
Geografia
(1)
Gra w karty
(1)
Grzybobranie
(1)
Imperium
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język polski
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kreatywność
(1)
Kruk
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Lis
(1)
Loteria
(1)
Magia
(1)
Marzenia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motoryka mała
(1)
Mozaika
(1)
Mrówki
(1)
Ogień
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Organizm
(1)
Ornitologia
(1)
Pamięć
(1)
Park safari
(1)
Pingwiny
(1)
Piraci
(1)
Pisownia
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Pojedynek
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prezenty
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyroda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Renesans
(1)
Rolnictwo
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Scrabble
(1)
Skarby
(1)
Sklepy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Starożytność
(1)
Strategia
(1)
Strażacy
(1)
Superbohaterowie
(1)
Słodycze
(1)
Teleturnieje
(1)
Terminologia
(1)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(1)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Powieść
(9223)
Powieść obyczajowa
(4492)
Wiersze
(4460)
Opowiadania i nowele
(3709)
Kryminał
(2317)
Gry planszowe
(148)
Powieść amerykańska
(1782)
Powieść polska
(1513)
Thriller
(1478)
Fantastyka
(1189)
Opracowanie
(1175)
Romans
(1131)
Powieść historyczna
(1011)
Poradnik
(909)
Biografia
(887)
Pamiętniki i wspomnienia
(843)
Powieść przygodowa
(814)
Powieść angielska
(788)
Bajki i baśnie
(732)
Fantasy
(729)
Komiks
(658)
Praca zbiorowa
(618)
Dokumenty dźwiękowe
(599)
Wydawnictwa popularne
(589)
Powieść norweska
(541)
Reportaż
(527)
Sensacja
(518)
Publikacja bogato ilustrowana
(512)
Książki mówione
(489)
Saga rodzinna
(478)
Opowiadanie dziecięce polskie
(461)
Antologia
(422)
Powieść psychologiczna
(419)
Przewodnik turystyczny
(385)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Powieść młodzieżowa polska
(335)
Fraszki
(321)
Publicystyka
(302)
Audiobooki
(293)
Powieść biograficzna
(282)
Poezja polska
(280)
Poezja dziecięca polska
(269)
Literatura dziecięca polska
(268)
Broszura
(254)
Materiały pomocnicze
(240)
Relacja z podróży
(235)
Podręcznik
(232)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(223)
Powieść erotyczna
(208)
Przypowieść
(200)
Biografie
(199)
Powieść francuska
(193)
Wywiad dziennikarski
(190)
Podręczniki akademickie
(186)
Książka obrazkowa
(183)
Pieśń
(181)
Publikacje dla dzieci
(176)
Lektura z opracowaniem
(172)
Romans historyczny
(172)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Esej
(169)
Poradniki
(167)
Powieść niemiecka
(165)
Przepisy kulinarne
(163)
Opowiadanie polskie
(162)
Opowiadania i nowele przygodowe
(154)
Encyklopedia
(153)
Książki dla małych dzieci
(151)
Powieść dziecięca polska
(151)
Powieść młodzieżowa angielska
(151)
Gry i zabawy umysłowe
(149)
Monografia
(149)
Poezja
(142)
Science fiction
(142)
Horror
(141)
Pamiętniki polskie
(134)
Manga
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(122)
Mapa turystyczna
(116)
Dramat (gatunek literacki)
(114)
Komedia
(105)
Literatura młodzieżowa polska
(105)
Powieść szwedzka
(104)
Powieść dziecięca angielska
(100)
Książka obrazkowa (picturebook)
(96)
Literatura polska
(94)
Felieton
(88)
Książka kucharska
(88)
Tragedia
(88)
Album
(87)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(85)
Treny
(85)
Gry i zabawy
(83)
Antologie
(82)
Podręczniki
(80)
Ćwiczenia i zadania
(80)
Legendy i podania
(78)
Literatura dziecięca amerykańska
(76)
Literatura podróżnicza polska
(76)
Albumy fotograficzne
(74)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(115)
Kultura i sztuka
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Biologia
(1)
Językoznawstwo
(1)
148 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki i łobuziaki / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2018. - 1 gra (4 plansze, 4 sznurki, 4 szpulki, 1 znaczek gracza rozpoczynającego, 20 płytek mebli, 50 żetonów zabawek) : ilustracje kolorowe , karton, tektura ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja.
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2021. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! [nota wydawcy]
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / Daryl Andrews, Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2018. - 1 gra (12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, worek na kostki, 10 kart celów grupowych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, 5 kart celów indywidualnych, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 30-45 minut.
Pełen opis gry w instrukcji.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przygoda na Safari / [autor: Andrea Angiolino ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba]. - [Kraków] : Trefl Joker Line, copyright 2018. - 1 gra (1 plansza, 50 żetonów zwierząt: 36 lądowych i 14 morskich, 6 pionków gracza w kształcie aparatów) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 30 minut.
Miejsce wydania według strony www.trefl.krakow.pl.
Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się też dobra pamięć, by zapamiętać kryjówki zwierzaków. Kto jako pierwszy sfotografuje 6 różnych zwierząt, zostaje królem safari!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hanabi : wielki pokaz / Antoine Bauza ; [ilustracje Gerald Guerlais]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (50 kart fajerwerków, 10 kart wielokolorowych, 10 kart czarnych, 5 podstawek, woreczek, 8 żetonów wskaźników, 3 kafle pomyłki, 6 kafli nagród, arkusz pomocy) : karton, kolor ; pudełko 25x18x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 30 minut.
Współpracujcie, by uratować pokaz fajerwerków! Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja.
Pokaż, jakie cuda może zbudować Twoja cywilizacja! Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj) Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo.
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata - Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad
Poprowadź swoją cywilizację do świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. „7 Cudów Świata: Pojedynek” to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru „7 Cudów Świata”, ale oferuje również nowe, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej, wyzwania. W „7 Cudach Świata: Pojedynek” istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa i zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, rozwoju naukowego i konfliktów militarnych oraz zawiera 12 różnych Cudów, zapewniając wiele różnorodnych i angażujących rozrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2021 - 1 pudełko : drewno, karton, kolor ; 20x20x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Czas gry: 25 min
Zawartość pudełka: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalna kostka, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
Liczba graczy: 3-12.
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy! W pudełku znajdziesz wyjątkowe elementy gry: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki oraz woreczek do losowania dinozaurów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour : dodatek: Plezjozaury / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x11x4 cm + instrukcja.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersjagry Draftozaury.
Zawartość pudełka: 10 drewnianych pionków plezjozaurów, 5 dwustronnych plansz.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 35 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour : dodatek: Pterodaktyle / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x11x4 cm. + instrukcja.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersjagry Draftozaury.
Zawartość pudełka: 10 drewnianych pionków pterodaktyli, 5 dwustronnych plansz.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 35 min
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (20 kart potworów ; 10 żetonów zabawek ; 3 części potwora Zębogona ; 2 żetony Łowców Doskonałych ; szafa) ; pudełko 19x19x4 cm. + instrukcja.
Gra dla 1-6 osób.
Czas gry 10 min.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monster Park / Anna i Krzysztof Bielak ; ilustracje Ewa Podleś. - Warszawa : Granna, 2019. - 1 gra (plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm, + instrukcja (7, [1] strona ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas trwania gry: 30 min.
Zawiera: plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy, instrukcja.
Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów! Spójrzcie: tam, w przestworzach, lata jeden z nich! O, a tam, na polanie - widzicie te dwa? W głębi jeziora też czai się potwór! Takiego Monster Parku nie zobaczycie nigdzie indziej! Ale co ja słyszę - chcecie stworzyć własny park? Ha! Dobre sobie! Ale śmiało próbujcie. Mojego dzieła i tak nie przebijecie! Chyba czas utrzeć nosa temu zarozumiałemu dyrektorowi. Jako właściciel nowo powstającego parku potworów, pokażcie mu MONSTER PARK z prawdziwego zdarzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2020. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt, 4 plansze, 4 drewniane małe psy, 2 drewniane duże psy) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Superfarmer – planszowa gra rodzinna Super Farmer to kultowa gra rodzinna o strategiczno-ekonomicznym podłożu, znana od kilkudziesięciu lat, odpowiednia dla dzieci i dorosłych. Dzięki niej wcielasz się w hodowcę zwierząt, którego ambicją jest zostanie superfarmerem. Żeby osiągnąć ten tytuł musisz zdobyć przynajmniej po jednym przedstawicielu kilku gatunków zwierząt dostępnych w rozgrywce. Żeby to osiągnąć rozmnażasz swoje zwierzęta, handlujesz nimi i wymieniasz z stadem ogólnym. Ale uważaj! W okolicy grasują wilki i lisy, które mogą zniszczyć twoją hodowlę. Czy podejmiesz wyzwanie i staniesz się najlepszym farmerem w okolicy? Gra w wersji podstawowej zachowuje wszystkie zasady gry z innych edycji wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaczarowane drzewo / autorka: Liesbeth Bos ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko copyright 2020. - 1 gra (44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka) ; pudełko 24x24x7 cm +instrukcja.
Zawartość pudełka: 44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka, 1 arkusz z 25 naklejkami, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 20 minut.
Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu Zaczarowanego Drzewa, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dżungla : puzzlogra / autor: Günter Burkhardt ; ilustracje: Marcin Minor ; projekt graficzny: Cezary Szulc. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 gra (plansza, 40 płytek zwierząt, 5 płytek specjalnych, 3 płytki puste, 4 pionki) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 32x22x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 5-105. Czas gry 20 min.
Amazońska dżungla budzi się do życia. Promienie słoneczne sięgają coraz wyżej, ujawniając kolejnych mieszkańców dźungli. Podczas gry układacie płytki zwierząt na planszy - od dołu do góry! Gdy słońce oświetli całe zwierzę, zdobywacie punkty!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk : [gra planszowa] / [opracowanie zespół: Agnieszka Walczak, Marta Cebera ; opracowanie graficzne Monika Duc]. - Gdynia : Trefl, [2023]. - 1 gra : karton, tektura, plastik ; 26x26x8 cm + 1 instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 21 cm).
(Rodzina Treflików)
Zawiera: Zawiera: 1 plansza, 16 pionków w 4 kolorach, kostka do gry.
Nową przygodę z Rodziną Treflików czas zacząć! Kto pierwszy wprowadzi wszystkie pionki do „domku”: Treflik, Treflinka, Gonduś a może Mały Wujcio? W trakcie zabawy gracze mogą przesuwać swój pionek i zbijać pionki przeciwników - wszystko zależy od liczby oczek wyrzuconych na kostce. Gra rozwija spostrzegawczość, zdolność logicznego myślenia i umiejętność zgodnego współzawodnictwa. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów / Martino Chiacchiera, Remo Conzabori ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (plansza ze wskazówką, 24 duże ciasteczka, 20 małe ciasteczka, 44 karty do gry, 4 małe pionki, 4 duże pionki) : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 gra (wiele elementów) : karton, kolor ; pudełko 23x16x6 cm + instrukcja.
Czas gry 15 minut.
Liczba graczy 2-8.
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy - duet : ściśle tajna gra kooperacyjna / Vlaada Chvátil i Scot Eaton ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - [Kladno] : Czech Games Edition ; [Gdańsk] : Rebel, 2017. - 1 gra (11 znaczników czasu, plik z 14 mapami misji, podstawka, 15 zielonych kart agentów, 100 dwustronnych kart kluczy, karta zabójcy, 200 kart z 400 nowymi słowami) : karton, kolor ; pudełko 24x16x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2 lub więcej.
Czas gry: 15 min.
Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy się czas. Ty i Twój partner jesteście na sekretnej misji w zatłoczonym mieście. Waszym celem jest nawiązanie kontaktu z 15 agentami i uniknięcie gangu zabójców. Wiesz, z kim ma się skontaktować Twój partner. Twój partner wie, z kim Ty masz się skontaktować. Dając sobie nawzajem jednowyrazowe wskazówki, które mogą nakierować na kilka słów na stole, próbujecie dotrzeć do agentów, nim skończy się czas. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia / opracowanie gry Vittorio Corleone ; projekt graficzne i ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2010. - 1 gra (21 żetonów postaci ; 30 kart) ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja.
(Party Game : gry na imprezę)
21 Żetonów Postaci ; 30 Kart Gry ; instrukcja.
"Mafia" to imprezowa gra stworzona na podstawie popularnej towarzyskiej zabawy. Wszyscy uczestnicy to mieszkańcy jednego miasta. Życie toczy się spokojnie. do zachodu słońca, kiedy to szumowiny i bandyci otwierają oczy i rozpoczynają swoje polowania. Cichutko, bezszelestnie. Mieszkańcy miasta pokładają nadzieje w gotowej na poświęcenia policji, ale czy stróże prawa, dadzą radę obronić niewinnych? Czy zwycięży Mafia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej