Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(280)
Forma i typ
Gry i zabawki
(164)
Książki
(116)
Poradniki i przewodniki
(75)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Druki ulotne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(205)
wypożyczone
(90)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
(41)
Biblioteka Główna-Czytelnia
(8)
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(196)
Filia nr 1
(17)
Filia w Choczni
(11)
Filia w Wysokiej
(30)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(11)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Minor Marcin
(6)
Kucharski Roman
(5)
Peeters Raf
(5)
Szewczyk Michał
(5)
Traczykowski Grzegorz
(5)
Cabrero Domingo
(4)
Czuba Sławomir
(4)
López Carlos
(4)
Madaj Karol
(4)
Santisteban Santi
(4)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(3)
GJ David
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Rivière Théo
(3)
Simpson Matt
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szpil Martyna
(3)
Szulc Cezary
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Szyszko Marek (1951- )
(3)
Wielicki Krzysztof (1950- )
(3)
Adamescu Adrian
(2)
Andrews Daryl
(2)
Ang Tom
(2)
Baturo Iwona
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Drożdż Piotr (1974- )
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Garfield Richard
(2)
Gniady Anna
(2)
Graszka-Petrykowski Dariusz
(2)
Gravel Sophie
(2)
Herman Michał
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(2)
Kortas Paulina
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kłos Joanna (graficzka)
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Minge Natalia
(2)
Moon Alan R
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Oklejak Marianna (1981- )
(2)
Palewicz-Ryży Barbara
(2)
Play Factory
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr
(2)
Szafran Magdalena
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Wilder Jadwiga
(2)
Wocken Peter
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Adams Marcel
(1)
Allen Linda (1946- )
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Alley Robert W. (1955- )
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Averbah Ûrij L'vovič (1922- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Baranowska Natalia (grafik)
(1)
Barański Adam
(1)
Basley Andrew
(1)
Bator Maria
(1)
Baumert Olga
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beckman Pia (1938- )
(1)
Behling Silke
(1)
Bejlin Mihail Abramovič (1921-2010)
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bergh René
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Binda Ewa
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bode Sigrid
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bogusławska Aleksandra
(1)
Bojarczuk Jagoda
(1)
Born Günter (1955- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boryńska Karina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(137)
2010 - 2019
(118)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(241)
1901-2000
(9)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(280)
Język
polski
(279)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(127)
Młodzież
(98)
9-13 lat
(92)
6-8 lat
(91)
Dorośli
(71)
14-17 lat
(64)
0-5 lat
(31)
Rodzice
(3)
18+
(2)
5-8 lat
(1)
8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Hodowcy koni
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(17)
Literatura angielska
(4)
Literatura francuska
(2)
Literatura duńska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(12)
Roboty ręczne
(11)
Jazda konna
(10)
Zwierzęta
(8)
Koń
(7)
Współzawodnictwo
(7)
Dinozaury
(6)
Koty
(6)
PRL
(6)
Szachy
(5)
Szydełkowanie
(5)
Zabawa
(5)
Alpiniści
(4)
Dziewiarstwo ręczne
(4)
Krawiectwo
(4)
Minecraft
(4)
Ogródki działkowe i przydomowe
(4)
Osoby w wieku starszym
(4)
Roboty na drutach
(4)
Techniki rysunkowe
(4)
Wirusy
(4)
Zakupy
(4)
Budownictwo
(3)
Ekosystem
(3)
Fotografia cyfrowa
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Gry komputerowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Grzyby
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Magia
(3)
Opieka nad osobami starszymi
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Piłka nożna
(3)
Potwory
(3)
Rysowanie
(3)
Sen
(3)
Spostrzeganie
(3)
Uprawa roślin
(3)
Warzywa
(3)
Zdobnictwo
(3)
Agroturystyka
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Barwy
(2)
Bitwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gry i zabawy terenowe
(2)
Grzybobranie
(2)
Hafciarstwo
(2)
Haft
(2)
Hodowla zwierząt
(2)
Język polski
(2)
Kompozytorzy polscy
(2)
Kreatywność
(2)
Kupcy
(2)
Makramy
(2)
Mnemotechnika
(2)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(2)
Obyczaje i zwyczaje
(2)
Ogrodnictwo
(2)
Pamięć
(2)
Pingwiny
(2)
Podróże
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Przyjaźń
(2)
Rasy zwierząt
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Sagrada Familia (Barcelona)
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Słownictwo
(2)
Towary
(2)
Trening umysłu
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wakacje
(2)
Wielicki, Krzysztof (1950- )
(2)
Witraże
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Życie codzienne
(2)
Alpinizm
(1)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Balkon
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezzałogowe statki powietrzne
(1)
Bogactwo
(1)
Brandcasting
(1)
Byliny (botanika)
(1)
Ceramika artystyczna
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Cierpliwość
(1)
Crouch, Peter (1981- )
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czołgi
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Decyzje
(1)
Temat: dzieło
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Trolls (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Mount Everest (góra)
(1)
Nepal
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(115)
Gry i zabawy umysłowe
(97)
Poradnik
(66)
Gry i zabawy
(59)
Publikacja bogato ilustrowana
(17)
Gry i zabawy dziecięce
(14)
Gry edukacyjne
(11)
Gry w karty
(9)
Plansze do gry
(7)
Gry i zabawki
(6)
Opracowanie
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Podręcznik
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Gry strategiczne
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Biografia
(2)
Fotografia barwna
(2)
Fotografia cyfrowa
(2)
Informator
(2)
Karty do gry
(2)
Książka kucharska
(2)
Poradniki
(2)
Przepisy kulinarne
(2)
Przewodnik turystyczny
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wywiad-rzeka
(2)
Albumy fotograficzne
(1)
Atlas anatomiczny roślin
(1)
Autograf
(1)
Fantasy
(1)
Felieton
(1)
Fotografia
(1)
Gra karciana
(1)
Gra w karty
(1)
Gry
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Instrukcja
(1)
Książka zabawka
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Quizy
(1)
Reportaż
(1)
Rysunek kredką
(1)
Rysunek ołówkiem
(1)
Układanki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2219)
Edukacja i pedagogika
(793)
Religia i duchowość
(631)
Literaturoznawstwo
(600)
Socjologia i społeczeństwo
(592)
Hobby i czas wolny
(280)
Kultura i sztuka
(566)
Medycyna i zdrowie
(552)
Podróże i turystyka
(537)
Psychologia
(419)
Geografia i nauki o Ziemi
(262)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(247)
Biologia
(220)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(198)
Kulinaria
(191)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(181)
Kultura fizyczna i sport
(171)
Etnologia i antropologia kulturowa
(158)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(148)
Rozwój osobisty
(134)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(122)
Językoznawstwo
(101)
Filozofia i etyka
(94)
Architektura i budownictwo
(81)
Fizyka i astronomia
(77)
Styl życia, moda i uroda
(75)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(68)
Inżynieria i technika
(60)
Zarządzanie i marketing
(59)
Media i komunikacja społeczna
(56)
Nauka i badania
(52)
Dom i ogród
(49)
Ochrona środowiska
(48)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(45)
Informatyka i technologie informacyjne
(38)
Transport i logistyka
(37)
Praca, kariera, pieniądze
(24)
Matematyka
(23)
Chemia
(21)
Rolnictwo i leśnictwo
(21)
Archeologia
(19)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Socjologia i społeczeµstwo
(2)
Styl życia moda i uroda
(2)
Etnografia i antropologia
(1)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Medycyna
(1)
Nauka i wiedza
(1)
Polska
(1)
Psychologia popularna
(1)
Reportaż
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
280 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone węże / projekt gry: Katrin Abfalter ; ilustracje: Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (1 kość, wstążka do mierzenia, 8 klipsów, 4 zestawy części - w 4 kolorach, 4 tułowia smoków, 8 okrągłych żetonów) : karton, pianka, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 3+. Liczba graczy: 2-4.
Zakręcone węże to prosta zabawa, w której dokładamy kolejne elementy do naszych węży, by osiągnąć określony cel. Aby tego dokonać, ćwiczymy analizę wzrokową i planowanie przestrzenne. Instrukcja opisuje aż 4 warianty rozgrywki: klasyczną rywalizację, 2 kooperacyjne przygody oraz zasady zaawansowane przeznaczone dla dzieci od 5. roku życia, dzięki którym gra pozostanie wyzwaniem na dłużej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki i łobuziaki / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2018. - 1 gra (4 plansze, 4 sznurki, 4 szpulki, 1 znaczek gracza rozpoczynającego, 20 płytek mebli, 50 żetonów zabawek) : ilustracje kolorowe , karton, tektura ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja.
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2021. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! [nota wydawcy]
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / Daryl Andrews, Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2018. - 1 gra (12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, worek na kostki, 10 kart celów grupowych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, 5 kart celów indywidualnych, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja.
Liczba graczy 1-4.
Czas gry 30-45 minut.
Pełen opis gry w instrukcji.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności – im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada : jeszcze więcej szkła / autorzy Daryl Andrews i Adrian Adamescu ; ilustracje Peter Wocken, tłumaczenie Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 gra (40 kostek, 2 ramki witrażu, 6 kart wzoru witrażu, 2 karty narzędzi, 6 kart celów, 6 planszetek prywatnego zasobu szkła, 2 znaczniki gracza, 12 znaczników uznania, tacka na kostki) : karton, plastik, materiał, papier ; w pudełku 22x29x8 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21x28 cm).
Rozszerzenie do gry podstawowej Sagrada.
Liczba graczy: 1-6.
Czas gry: 30-45 minut.
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży? Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi! Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik fotografii cyfrowej. Cz. 1 / Tom Ang ; [tłumaczenie Dariusz Graszka-Petrykowski]. - Warszawa : Agora, copyright 2009. - 127 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Dodatek do Gazety Wyborczej. Na okładce zbędny ISSN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dodatek do Gazety Wyborczej. Na okładce zbędny ISSN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Choczni
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zabawy podwórkowe / [redakcja Iwona Baturo]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2018. - 31, [1] strona : fotografie ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799/C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hanabi : wielki pokaz / Antoine Bauza ; [ilustracje Gerald Guerlais]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (50 kart fajerwerków, 10 kart wielokolorowych, 10 kart czarnych, 5 podstawek, woreczek, 8 żetonów wskaźników, 3 kafle pomyłki, 6 kafli nagród, arkusz pomocy) : karton, kolor ; pudełko 25x18x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 30 minut.
Współpracujcie, by uratować pokaz fajerwerków! Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja.
Pokaż, jakie cuda może zbudować Twoja cywilizacja! Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj) Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo.
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata - Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad
Poprowadź swoją cywilizację do świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. „7 Cudów Świata: Pojedynek” to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru „7 Cudów Świata”, ale oferuje również nowe, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej, wyzwania. W „7 Cudach Świata: Pojedynek” istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa i zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, rozwoju naukowego i konfliktów militarnych oraz zawiera 12 różnych Cudów, zapewniając wiele różnorodnych i angażujących rozrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2021 - 1 pudełko : drewno, karton, kolor ; 20x20x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Czas gry: 25 min
Zawartość pudełka: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalna kostka, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
Liczba graczy: 3-12.
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy! W pudełku znajdziesz wyjątkowe elementy gry: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki oraz woreczek do losowania dinozaurów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour : dodatek: Plezjozaury / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x11x4 cm + instrukcja.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersjagry Draftozaury.
Zawartość pudełka: 10 drewnianych pionków plezjozaurów, 5 dwustronnych plansz.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 35 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour : dodatek: Pterodaktyle / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x11x4 cm. + instrukcja.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersjagry Draftozaury.
Zawartość pudełka: 10 drewnianych pionków pterodaktyli, 5 dwustronnych plansz.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 35 min
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / autor Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2013. - 1 gra (20 kart potworów ; 10 żetonów zabawek ; 3 części potwora Zębogona ; 2 żetony Łowców Doskonałych ; szafa) ; pudełko 19x19x4 cm. + instrukcja.
Gra dla 1-6 osób.
Czas gry 10 min.
Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy może być coś piękniejszego niż jazda konna? Rozwiane grzywy, tętent kopyt, jedność człowieka i konia! Nim jednak to marzenie stanie się rzeczywistością, trzeba się nauczyć jeździć. W tej książce znajdziecie wszystko, co początkujący jeździec powinien wiedzieć o koniach: ich utrzymaniu i pielęgnacji, bezpiecznym sprzęcie, właściwych lekcjach i najpopularniejszych stylach jazdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799/C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w kolory / autor: Pierre Bellet ; ilustracje: Aurelien Jeanney. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 gra (60 kart kolorów, 15 kart punktów, 4 kostki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 10x10x8 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej