Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(26)
Forma i typ
Gry i zabawki
(26)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(13)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(25)
Filia w Wysokiej
(2)
Autor
Roubira Jean-Louis
(5)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Gravel Sophie
(2)
Moon Alan R
(2)
Play Factory
(2)
Quilliams Chris
(2)
Abfalter Katrin
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Basley Andrew
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Dion Franck
(1)
Eaton Scot
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fujitja Shingo
(1)
Gamrat Magda
(1)
Gruhl Ken
(1)
Guerlais Gerald
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hinder Carine
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kopacz Mateusz
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Makowska Kaja
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Michaud Laura
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Nakashima Shotaro
(1)
Ohki Motoyuki
(1)
Oikawa Hiromi
(1)
Ono Shintaro
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Piero
(1)
Posner Jeremy
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rojas Natalia
(1)
Shintaro Ono
(1)
Skowron Martyna
(1)
Sobel Beth
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Vuarchex Thomas
(1)
Wilson Clarissa A
(1)
Wilson James
(1)
Yakovenko Pierrick
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Młodzież
(18)
9-13 lat
(17)
Dzieci
(16)
6-8 lat
(13)
Dorośli
(13)
14-17 lat
(12)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zabawa
(2)
Zwierzęta
(2)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Kupcy
(1)
Mozaika
(1)
Ornitologia
(1)
Pociągi
(1)
Przyroda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Renesans
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Twórczość
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Temat: miejsce
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(21)
Gry planszowe
(20)
Gry w karty
(4)
Gry i zabawy
(3)
Plansze do gry
(2)
Gry
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(22)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
26 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone węże / projekt gry: Katrin Abfalter ; ilustracje: Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (1 kość, wstążka do mierzenia, 8 klipsów, 4 zestawy części - w 4 kolorach, 4 tułowia smoków, 8 okrągłych żetonów) : karton, pianka, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 3+. Liczba graczy: 2-4.
Zakręcone węże to prosta zabawa, w której dokładamy kolejne elementy do naszych węży, by osiągnąć określony cel. Aby tego dokonać, ćwiczymy analizę wzrokową i planowanie przestrzenne. Instrukcja opisuje aż 4 warianty rozgrywki: klasyczną rywalizację, 2 kooperacyjne przygody oraz zasady zaawansowane przeznaczone dla dzieci od 5. roku życia, dzięki którym gra pozostanie wyzwaniem na dłużej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hanabi : wielki pokaz / Antoine Bauza ; [ilustracje Gerald Guerlais]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (50 kart fajerwerków, 10 kart wielokolorowych, 10 kart czarnych, 5 podstawek, woreczek, 8 żetonów wskaźników, 3 kafle pomyłki, 6 kafli nagród, arkusz pomocy) : karton, kolor ; pudełko 25x18x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 30 minut.
Współpracujcie, by uratować pokaz fajerwerków! Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata - Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad
Poprowadź swoją cywilizację do świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. „7 Cudów Świata: Pojedynek” to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru „7 Cudów Świata”, ale oferuje również nowe, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej, wyzwania. W „7 Cudach Świata: Pojedynek” istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa i zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, rozwoju naukowego i konfliktów militarnych oraz zawiera 12 różnych Cudów, zapewniając wiele różnorodnych i angażujących rozrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 gra (wiele elementów) : karton, kolor ; pudełko 23x16x6 cm + instrukcja.
Czas gry 15 minut.
Liczba graczy 2-8.
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / Twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko, instrukcja) ; metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje).
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy w wieku od lat 6.
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko) : metal, kolor ; w pudełku 13x13 cm. + instrukcja.
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy.
Znajdź parę!
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / Wilfried Fort i Marie Fort ; [tłumaczenie Kaja Makowska]. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
(Gry Planszowe)
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy. Czas gry 20 min.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów! Na czym to polega? Odczytajcie na głos fragment opowieści. Każdy wybiera po 1 karcie postaci z ręki. Zagłosujcie na zwierzę, które najbardziej pasuje do opowieści. Wsuńcie kartę do kieszonki i podliczcie punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mordercze krewetki / projekt gry: Ken Gruhl i Jeremy Posner ; [tłumaczenie z angielskiego]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (105 kart (po 15 kart w 7 kolorach) : karton, kolor ; w pudełku 5x15x21 cm +instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
Czas gry: 10 min.
Liczba graczy: 2-6.
Instrukcja gry polska, oryginalna gra w języku angielskim.
To szalona zabawa, w której walczymy o to, kto jako pierwszy zbierze 10 kart na swoim stosie punktowania. W tym celu będziemy starali się zbierać zestawy w odpowiednich kolorach, dorzucając nowe karty do swojego akwarium lub kradnąc je od przeciwników. Niestety nigdy nie możemy być pewni, jaką kartę odkryjemy w swojej turze. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Na skrzydłach / Elizabeth Hargrave ; ilustrator: Natalia Rojas, Ana Maria Martinez Jaramillo i Beth Sobel. - Gdańsk : Rebel ; 2019. - 1 pudełko (5 plansz graczy, wieża kości, notes punktacji, 170 kart ptaków, 26 kart bonusowych, 75 jaj, 5 kości pożywienia, 40 kostek akcji, 103 żetony pożywienia, 8 dwustronnych żetonów celów, znacznik pierwszego gracza, plastikowa tacka na karty, plansza celów, załącznik) ; 30x30x8 cm. + instrukcja.
Czas gry: 40-70 minut
Liczba graczy: 1-5
Zaopiekuj się rezerwatem przyrody, który jest ostoją dla wielu gatunków ptactwa. O tym, jakie gatunki ptaków będą się w nim osiedlać, zdecydują rodzaje dostępnego pożywienia. Każdy gatunek ma swoje wymagania dotyczące preferowanych terenów i różni się od pozostałych sposobem wicia gniazd, liczbą składanych jaj, a także specjalnymi umiejętnościami, które świetnie odzwierciedlają jego rzeczywiste cechy. Jeśli chcesz wygrać, zadbaj o to, by właśnie w Twoim rezerwacie zamieszkał jak najwięcej różnorodnych gatunków, by ptaki złożyły wiele jaj i zaaklimatyzowały się w chronionych przez Ciebie siedliskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk i 2 zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, żeton wariantu 1-osobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 znaczniki kolorów, 4 składana podajniki, instrukcja, indeks kart, schemat składania podajników, instrukcja) : ilustracje ; 29x29x8 cm.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 60-90 min.
Niezwykłe spotkania z naturą! Nowa gra Klemensa Kalickiego, autora popularnej gry familijnej Domek! Doświadczeni obserwatorzy przyrody dzielnie przemierzają okolice w poszukiwaniu roślin, zwierząt i rozmaitych ciekawostek. Chętnie wykorzystują swoją wiedzę - na łąkach, wśród traw są w stanie wypatrzeć małe gryzonie, a skoro tu są, być może za chwilę pojawi się myszołów, lis albo nawet żmija! Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. Na czym to polega? Podczas rozgrywki uczestnicy na zmianę umieszczają żetony szlaku na jednej z dwóch plansz. Skorzystanie z planszy głównej pozwala na zdobywanie kart, jednak ich zagrywanie wymaga spełnienia określonych warunków. Z kolei wykorzystanie planszy ogniska aktywuje specjalne akcje, które pomagają w realizowaniu indywidualnych strategii i daje możliwość realizowania celów, za które otrzymamy dodatkowe punkty zwycięstwa. W trakcie zabawy gracze zbierają na swojej łące i okolicy karty podłoży (siedliska życia zwierząt), karty obserwacji (konkretne gatunki zaobserwowane podczas wędrówki), oraz karty krajobrazów i znalezisk (widoki i interesujące pamiątki z wypraw). Zwycięży ten, który zdobędzie najwięcej punktów w zdobytych zestawach kart oraz na planszy ogniska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Small World / Philippe Keyaerts ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, copyright2021. - 1 gra (2 dwustronne plansze, każda strona przeznaczona na inną liczbę graczy, 14 baśniowych ras, 14 Sztandarów, 168 żetonów ras, 20 płytek zdolności specjalnej, 10 Legowisk Trolli, 9 Gór, 6 Twierdz, 5 Obozowisk, 2 Norki, 1 znacznik rundy, 2 Bohaterów, 1 Smok, 109 monet zwycięstwa, 6 arkuszy pomocy, 1 kość posiłków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 40-80 min.
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie... Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Azul : wersja polska / gra Michaela Kieslinga ; produkcja: Sophie Gravel ; ilustracje: Chris Quilliams. - Gdańsk: Rebel ; [2022] - 1 gra (100 żywicznych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek) : karton, materiał, kolor ; 26x26x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Gra dla 2-4 graczy. Wiek 8+. Czas gry 30-45 min.
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu. Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów, 14 kart Lokomotyw, 46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy : 2-5 osób, czas gry : 30-60 min.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : pierwsza podróż / Alan R. Moon ; [ilustracje Djib i Régis Torres] ; opracowanie graficzne: Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2004-2021. - 1 gra (wiele elementów) : pudełk0 28x28x6 cm + instrukcja.
Liczba graczy 2-4, czas gry: 14-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 80 plastikowych wagoników, 72 karty pociągów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych, złoty bilet.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sabotażysta [Gra karciana] / Frederic Moyersoen ; grafika Andrea Boeckhoff. - Gdańsk : Rebel ; copyright 2004. - 1 gra (wiele elementów) : karton, ilustracje kolorowe ; 13x10x2 cm + instrukcja (karta składana : ilustracje kolorowe). .
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-10
Zawartość pudełka: 44 karty tuneli, 28 kart bryłek złota, 27 kart akcji, 7 kart kopaczy, 4 karty sabotażystów, instrukcja
Gracze wcielają się w role krasnali poszukujących bryłek złota w kopalni. Praca wre, gdy nagle kilof łamie się, a górnicza latarnia niespodziewanie gaśnie... Sabotażysta uderzył znowu! Kim jest tajemniczy przeciwnik? Czy działa sam, czy w grupie? Czy zdoła powstrzymać kopaczy przed wydobyciem złota? Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymają nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odejdą z pustymi rękoma. Jednak jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zagarniają sabotażyści. Kto wygra wyścig po złoto? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Imago / Autorzy Shintaro Ono, Shingo Fujita, Motoyuki Ohki, Hiromi Oikawa, Shotaro Nakashima ; grafika Laura Michaud i Shintaro Ono. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (60 przezroczystych kart, 65 kart Enigmy, 35 znaczników ; w pudełku 15x20x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 18,5 cm).
Liczba graczy od 3-8.
Kalambury bez rysowania i pokazywania! Kalambury to już żadne wyzwanie dla Ciebie? "Time's Up" znasz prawie na pamięć? "Koncept" nie ma przed Tobą tajemnic? Sięgnij po Imago! Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia! Masz hasło do pokazania i do dyspozycji 61 przezroczystych kart z namalowanymi prostymi elementami, za pomocą których musisz skonstruować coś, co naprowadzi innych graczy na Twoje hasło. Nakładasz proste elementy jeden na drugi, łączysz je, przesuwasz, wprawiasz w ruch - co tylko przyjdzie Ci do głowy. W efekcie powstaje: - Żyrafa? - Nie... ma ogromny ogon... - Dlaczego ta żyrafa dziobie ziemię?? - Toż to STRUŚ! Ta gra dostarczy Wam wiele zabawy i śmiechu. Pozwoli Wam odkryć jak bogatą macie wyobraźnię i nie raz zaskoczycie, nie tylko znajomych, ale i samych siebie jak świetnie wam wychodzi wyczarowanie czegoś z niczego. Elvis grający na znaku zapytania jak na gitarze, koń trojański przypominający smoka wawelskiego z połkniętą owcą, czy flaming pomylony z kaczką, bocianem, czaplą i wieloma innymi rodzajami ptactwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-12
Zawartość pudełka: 84 karty, plansza punktacji, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych pionków króliczków, instrukcja
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : edycja jubileuszowa : obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (84 karty, instrukcja) ; w pudełku 28x12x4 cm.
Stanowi dodatek do gry. Do gry niezbędna jest podstawowa wersja gry Dixit lub Dixit Odyseja.
Zawartość pudełka: karty (84 sztuki), instrukcja.
Liczba graczy: 3-6 osób.
Czas gry: 30 minut.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle Speed Eco / Thm i Yako. - Gdańsk : Rebel ; copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 9x9x21 cm.
Czas gry 15 minut
Liczba graczy 2-10
Zawartość pudełka: 70 kart, drewniany totem, woreczek, instrukcja.
Szalona gra towarzyska wyprodukowana w poszanowaniu planety! Bezkonkurencyjna gra familijna, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji! Gra, podczas której każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany totem, który znajduje się na środku stołu. A jeśli chwyci go w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Co wyróżnia wersję Eco? Jungle Speed Eco to nowa wersja popularnej gry imprezowej, stworzona w poszanowaniu środowiska. Pudełko zostało przeprojektowane w taki sposób, by ograniczyć zużycie plastiku do minimum. Główny element gry, czyli totem, wykonany jest z drewna produkowanego w Jurze we Francji i posiada certyfikat PEFC. Gra zawiera również woreczek z bawełny z upraw ekologicznych, posiadającej certyfikat GOTS. Elementy papierowe, takie jak karty, instrukcja i samo opakowanie również zostały wykonane w sposób zoptymalizowany i posiadają certyfikat FSC. Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna? • Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić! • Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania • Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i w różnym wieku! • Pozwala grać nieograniczonej liczbie osób! Nikt nie będzie się nudził! • NIE NUDZI SIĘ. Można grać w to przez trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE! • Jungle Speed jest absolutnie doskonała, idealna, jesteśmy jej szalonymi fanami i podchodzimy do niej bezkrytycznie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia. 5 / [Jean-Louis Roubira, Franck Dion]. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 12 cm).
Czas gry: 30 min.
Gra dla 3-6 osób.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersja gry Dixit lub Dixit Odyseja.
Zawartość pudełka: 84 karty.
Na pudełku uwaga: Obraz jest wart tysiąca słów.
Jest to gra w skojarzenia, w każdej z tur jeden z graczy staje się bajarzem. Wybiera jedną ze swoich kart i mówi zdanie, które do niej nawiązuje. Pozostali gracze wybierają jedną z własnych kart, która najlepiej pasuje do zdania bajarza. Następnie wszystkie wybrane karty są mieszane i zadaniem pozostałych graczy jest odgadnięcie, która z nich należała do bajarza
Jest to gra w skojarzenia, w każdej z tur jeden z graczy staje się bajarzem. Wybiera jedną ze swoich kart i mówi zdanie, które do niej nawiązuje. Pozostali gracze wybierają jedną z własnych kart, która najlepiej pasuje do zdania bajarza. Następnie wszystkie wybrane karty są mieszane i zadaniem pozostałych graczy jest odgadnięcie, która z nich należała do bajarza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej