Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(149)
Forma i typ
Gry i zabawki
(110)
Książki
(39)
Proza
(28)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poezja
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(100)
wypożyczone
(62)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(123)
Filia nr 1
(1)
Filia w Choczni
(23)
Filia w Wysokiej
(15)
Autor
Górska Karolina (pisarka)
(19)
Górski Wojciech (ilustrator)
(16)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Kucharski Roman
(5)
Górski Wojciech (1971- )
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Madaj Karol
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Górska Karolina (pisarka). Hulajnoga Zuzia
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Minor Marcin
(3)
Rivière Théo
(3)
Simpson Matt
(3)
Szpil Martyna
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Cathala Bruno
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Garfield Richard
(2)
Gruhl Ken
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Kortas Paulina
(2)
Kłos Joanna (graficzka)
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Marczewska Magdalena
(2)
Moryc Katarzyna
(2)
Moryc Katarzyna. Pory roku krok po kroku
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Play Factory
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Wood Josh
(2)
Wójcik Elżbieta (1973- )
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Baranowska Natalia (grafik)
(1)
Basley Andrew
(1)
Bellet Pierre
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boryńska Karina
(1)
Bruck Steve
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Burgueno Esther
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Cieslik Chris
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collavini S
(1)
Collette Xavier
(1)
Conzadori Remo
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czerwiński Tomasz
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Delval Julien
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dion Franck
(1)
Dobrowolska Marzenna
(1)
Dudek Marian
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Eaton Scot
(1)
Eberle Bill
(1)
Escandell Victor (1971- )
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Falkowska Ewa (gry planszowe)
(1)
Fiore Christian
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fosh Krystian
(1)
Fujitja Shingo
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gamrat Magda
(1)
Gestido Lorena
(1)
Ghigini Giulia
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(99)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(128)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(149)
Język
polski
(149)
Odbiorca
Dzieci
(106)
Młodzież
(69)
6-8 lat
(66)
9-13 lat
(63)
Dorośli
(49)
0-5 lat
(45)
14-17 lat
(44)
18+
(3)
5-8 lat
(1)
8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(27)
Literatura angielska
(3)
Literatura francuska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura japońska
(1)
Temat
Zwierzęta
(12)
Koty
(7)
Współzawodnictwo
(7)
Dinozaury
(6)
Zabawa
(6)
Samochody
(5)
Hulajnoga
(4)
Barwy
(3)
Budownictwo
(3)
Ekosystem
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
PRL
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Poszukiwanie skarbów
(3)
Psy
(3)
Spostrzeganie
(3)
Trening umysłu
(3)
Zakupy
(3)
Zima
(3)
Ciekawość (postawa)
(2)
Czarodzieje
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Gry planszowe
(2)
Kompozytorzy polscy
(2)
Kreatywność
(2)
Kupcy
(2)
Matematyka
(2)
Miasta
(2)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(2)
Obyczaje i zwyczaje
(2)
Pogotowie ratunkowe
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Przedszkola
(2)
Przyjaźń
(2)
Samochodzik Franek (postać fikcyjna)
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Sukces
(2)
Słownictwo
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Bale kostiumowe
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Cierpliwość
(1)
Decyzje
(1)
Dedukcja
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dzielenie się
(1)
Ekologia
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gejsza
(1)
Geografia
(1)
Gra w karty
(1)
Jesień
(1)
Język polski
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Koń
(1)
Kruk
(1)
Labirynt
(1)
Leśnictwo
(1)
Literatura dziecięca angielska
(1)
Logika
(1)
Magia
(1)
Marzenia
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motoryka mała
(1)
Mozaika
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Ornitologia
(1)
Pamięć
(1)
Parki rozrywki
(1)
Pieniądz
(1)
Pisownia
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Pojazdy
(1)
Pojedynek
(1)
Potwory
(1)
Praca
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prezenty
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przyroda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Rafa koralowa
(1)
Ratownictwo
(1)
Renesans
(1)
Rolnictwo
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Samochody osobowe
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(1)
Trolls (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(9223)
Powieść obyczajowa
(4492)
Wiersze
(4460)
Opowiadania i nowele
(3709)
Kryminał
(2317)
Gry i zabawy umysłowe
(149)
Powieść amerykańska
(1782)
Powieść polska
(1513)
Thriller
(1478)
Fantastyka
(1189)
Opracowanie
(1175)
Romans
(1131)
Powieść historyczna
(1011)
Poradnik
(909)
Biografia
(887)
Pamiętniki i wspomnienia
(843)
Powieść przygodowa
(814)
Powieść angielska
(788)
Bajki i baśnie
(732)
Fantasy
(729)
Komiks
(658)
Praca zbiorowa
(618)
Dokumenty dźwiękowe
(599)
Wydawnictwa popularne
(589)
Powieść norweska
(541)
Reportaż
(527)
Sensacja
(518)
Publikacja bogato ilustrowana
(512)
Książki mówione
(489)
Saga rodzinna
(478)
Opowiadanie dziecięce polskie
(461)
Antologia
(422)
Powieść psychologiczna
(419)
Przewodnik turystyczny
(385)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Powieść młodzieżowa polska
(335)
Fraszki
(321)
Publicystyka
(302)
Audiobooki
(293)
Powieść biograficzna
(282)
Poezja polska
(280)
Poezja dziecięca polska
(269)
Literatura dziecięca polska
(268)
Broszura
(254)
Materiały pomocnicze
(240)
Relacja z podróży
(235)
Podręcznik
(232)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(223)
Powieść erotyczna
(208)
Przypowieść
(200)
Biografie
(199)
Powieść francuska
(193)
Wywiad dziennikarski
(190)
Podręczniki akademickie
(186)
Książka obrazkowa
(183)
Pieśń
(181)
Publikacje dla dzieci
(176)
Lektura z opracowaniem
(172)
Romans historyczny
(172)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Esej
(169)
Poradniki
(167)
Powieść niemiecka
(165)
Przepisy kulinarne
(163)
Opowiadanie polskie
(162)
Opowiadania i nowele przygodowe
(154)
Encyklopedia
(153)
Książki dla małych dzieci
(151)
Powieść dziecięca polska
(151)
Powieść młodzieżowa angielska
(151)
Monografia
(149)
Gry planszowe
(148)
Poezja
(142)
Science fiction
(142)
Horror
(141)
Pamiętniki polskie
(134)
Manga
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(122)
Mapa turystyczna
(116)
Dramat (gatunek literacki)
(114)
Komedia
(105)
Literatura młodzieżowa polska
(105)
Powieść szwedzka
(104)
Powieść dziecięca angielska
(100)
Książka obrazkowa (picturebook)
(96)
Literatura polska
(94)
Felieton
(88)
Książka kucharska
(88)
Tragedia
(88)
Album
(87)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(85)
Treny
(85)
Gry i zabawy
(83)
Antologie
(82)
Podręczniki
(80)
Ćwiczenia i zadania
(80)
Legendy i podania
(78)
Literatura dziecięca amerykańska
(76)
Literatura podróżnicza polska
(76)
Albumy fotograficzne
(74)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(97)
Edukacja i pedagogika
(7)
Biologia
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
149 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone węże / projekt gry: Katrin Abfalter ; ilustracje: Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (1 kość, wstążka do mierzenia, 8 klipsów, 4 zestawy części - w 4 kolorach, 4 tułowia smoków, 8 okrągłych żetonów) : karton, pianka, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 3+. Liczba graczy: 2-4.
Zakręcone węże to prosta zabawa, w której dokładamy kolejne elementy do naszych węży, by osiągnąć określony cel. Aby tego dokonać, ćwiczymy analizę wzrokową i planowanie przestrzenne. Instrukcja opisuje aż 4 warianty rozgrywki: klasyczną rywalizację, 2 kooperacyjne przygody oraz zasady zaawansowane przeznaczone dla dzieci od 5. roku życia, dzięki którym gra pozostanie wyzwaniem na dłużej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki i łobuziaki / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2018. - 1 gra (4 plansze, 4 sznurki, 4 szpulki, 1 znaczek gracza rozpoczynającego, 20 płytek mebli, 50 żetonów zabawek) : ilustracje kolorowe , karton, tektura ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja.
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ranczo : zostań zaklinaczem kości / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : Aleksander, [2022]. - 1 gra (10 sztuk kostek z symbolami, notes, długopis) ; w pudełku 19x20x5 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Kościana gra gospodarcza. Czy potrafisz zdobywać punkty, ale nie za wszelką cenę? Rzucaj kostkami z wizerunkami zwierząt i sprzętu rolniczego tak, aby dopasować do siebie jak najwięcej kształtów i kolorów. Tylko nie przesadzaj, bo stracisz wszystko. Prosta gra imprezowa z zacięciem strategicznym i lekką dozą kalkulacji. Ciekawy sposób punktowania oraz częste zmiany akcji wciągną dzieci i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2021. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 40 żetonów (7 szmaragdów, 7 szafirów, 7 diamentów, 7 onyksów, 7 rubinów, 5 złotych monet) ; 90 kart rozwoju (40 poziomu 1, 30 poziomu 2, 20 poziomu 3) ; 10 kafli szlachty ; instrukcja.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę! [nota wydawcy]
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
W pudełku: 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja.
Pokaż, jakie cuda może zbudować Twoja cywilizacja! Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj) Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo.
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata - Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad
Poprowadź swoją cywilizację do świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. „7 Cudów Świata: Pojedynek” to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru „7 Cudów Świata”, ale oferuje również nowe, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej, wyzwania. W „7 Cudach Świata: Pojedynek” istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa i zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, rozwoju naukowego i konfliktów militarnych oraz zawiera 12 różnych Cudów, zapewniając wiele różnorodnych i angażujących rozrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2021 - 1 pudełko : drewno, karton, kolor ; 20x20x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Czas gry: 25 min
Zawartość pudełka: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalna kostka, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
Liczba graczy: 3-12.
Światowy hit! Jedna z najlepszych gier o dinozaurach. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy! W pudełku znajdziesz wyjątkowe elementy gry: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalną kostkę, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki oraz woreczek do losowania dinozaurów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour : dodatek: Plezjozaury / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x11x4 cm + instrukcja.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersjagry Draftozaury.
Zawartość pudełka: 10 drewnianych pionków plezjozaurów, 5 dwustronnych plansz.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 35 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftzour : dodatek: Pterodaktyle / autorzy: Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Ludovic Maublanc, Théo Rivière ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 20x11x4 cm. + instrukcja.
Do gry niezbędna jest podstawowa wersjagry Draftozaury.
Zawartość pudełka: 10 drewnianych pionków pterodaktyli, 5 dwustronnych plansz.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 35 min
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w kolory / autor: Pierre Bellet ; ilustracje: Aurelien Jeanney. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 gra (60 kart kolorów, 15 kart punktów, 4 kostki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 10x10x8 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 2-7.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2020. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt, 4 plansze, 4 drewniane małe psy, 2 drewniane duże psy) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Superfarmer – planszowa gra rodzinna Super Farmer to kultowa gra rodzinna o strategiczno-ekonomicznym podłożu, znana od kilkudziesięciu lat, odpowiednia dla dzieci i dorosłych. Dzięki niej wcielasz się w hodowcę zwierząt, którego ambicją jest zostanie superfarmerem. Żeby osiągnąć ten tytuł musisz zdobyć przynajmniej po jednym przedstawicielu kilku gatunków zwierząt dostępnych w rozgrywce. Żeby to osiągnąć rozmnażasz swoje zwierzęta, handlujesz nimi i wymieniasz z stadem ogólnym. Ale uważaj! W okolicy grasują wilki i lisy, które mogą zniszczyć twoją hodowlę. Czy podejmiesz wyzwanie i staniesz się najlepszym farmerem w okolicy? Gra w wersji podstawowej zachowuje wszystkie zasady gry z innych edycji wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Haru Ichiban / Bruno Cathala, ; ilustracje S. Collavini. - Nowy Sącz : Hobbity.eu, [2016]. - 1 gra (8 czerwonych kwiatów, 8 żółtych kwiatów, 16 nenufarów, 2 żaby, 2 "ogrodników", 1 plansza "Staw", 1 tor punktów : tektura, kolor ; w pudełku 7x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustrcje ; 19 cm).
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 2.
Poczuj klimat Zen i przenieś się do japońskiego ogrodu. Haru Ichiban to pięknie ilustrowana, 2-osobowa gra logiczna autorstwa Bruno Cathali. Gracze wcielają się w rolę 2 ogrodników, dbających o nenufary, pływające po powierzchni japońskiego stawu. Wykorzystaj wiosenny wiatr, aby tworzyć harmonijne kwiatowe wzory i zostań najlepszym ogrodnikiem Cesarza!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów / Martino Chiacchiera, Remo Conzabori ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (plansza ze wskazówką, 24 duże ciasteczka, 20 małe ciasteczka, 44 karty do gry, 4 małe pionki, 4 duże pionki) : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (16 strona : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 gra (wiele elementów) : karton, kolor ; pudełko 23x16x6 cm + instrukcja.
Czas gry 15 minut.
Liczba graczy 2-8.
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy - duet : ściśle tajna gra kooperacyjna / Vlaada Chvátil i Scot Eaton ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - [Kladno] : Czech Games Edition ; [Gdańsk] : Rebel, 2017. - 1 gra (11 znaczników czasu, plik z 14 mapami misji, podstawka, 15 zielonych kart agentów, 100 dwustronnych kart kluczy, karta zabójcy, 200 kart z 400 nowymi słowami) : karton, kolor ; pudełko 24x16x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2 lub więcej.
Czas gry: 15 min.
Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy się czas. Ty i Twój partner jesteście na sekretnej misji w zatłoczonym mieście. Waszym celem jest nawiązanie kontaktu z 15 agentami i uniknięcie gangu zabójców. Wiesz, z kim ma się skontaktować Twój partner. Twój partner wie, z kim Ty masz się skontaktować. Dając sobie nawzajem jednowyrazowe wskazówki, które mogą nakierować na kilka słów na stole, próbujecie dotrzeć do agentów, nim skończy się czas. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o psach / autor: Chris Cieslik ; ilustratorzy: Cari Corene, Amanda Coronado ; tłumaczenie: Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames, copyright 2021. - 1 gra (100 kart, instrukcja) ; karton ; w pudełku 21x14x4 cm.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30 minut.
Czy lubisz słodkie pieski? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny – być jak najbardziej rozkoszne. Słodkie pieseły. Proste zasady. Premiera przed Międzynarodowym Dniem Psa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / autor: Eugeni Castano ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; copyright 2018. - 1 gra (wiele elementów) ; pudełko 20x21x5 cm.
Czas gry 20 minut.
Liczba graczy 2-6.
Zawartość pudełka: plansza, 6 drewnianych figurkek ślimaków, 46 żetonów, 4 kostki, instrukcja.
Śpiesz się powoli! W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie jest zwierz? : gra rodzinna / autorstwo zagadek Paweł Czapczyk ; redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Anna Truszkowska, - Warszawa : Edgard, copyright 2022. - 1 gra (1 plansza, 45 żółtych kart z pytaniami, 10 niebieskich kart do gry obserwacyjnej, 5 pionków, 1 kostka do gry) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm. + instrukcja.
(Kapitan Nauka)
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Liczba graczy 2-5.
Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 36 miesiąca życia. Zawiera małe elementy, Ryzyko połnięcia lub zadławienia.
Czas gry 20-40 min.
Gra rodzinna „Gdzie jest zwierz?” (6–99 lat) to szalony wyścig w świecie zwierząt, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Do zwycięstwa potrzebne są również spryt, refleks i spostrzegawczość, ponieważ gracze typują poprawne odpowiedzi na pytania quizowe oraz szukają na planszy ukrytych zwierzaków. Poznają przy tym zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia. Trening myślenia, pamięci i spostrzegawczości. Co robi przestraszona modliszka? Czy miś koala jest spokrewniony z niedźwiedziem? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? W czasie rodzinnej rozgrywki poznamy odpowiedz na te i ponad 100 innych pytań. Duzi i mali tropiciele tajemnic przyrody odkryją przeróżne gatunki owadów, ssaków, gadów, płazów, ptaków oraz ryb, ich niezwykłe umiejętności, budowę i wygląd. W czasie gry obserwacyjnej gracze odnajdą również mistrzów kamuflażu, ćwicząc przy tym spostrzegawczość i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi / Thomas Dagenais-Lespérance. - Gliwice : Portal Games, copyright 2018. - 1 gra (48 kart Kodów, 2 zasłonki, 8 żetonów, 1 instrukcja, 1 klepsydra, 110 kart Słów Kluczy, 50 kart do notowania) : karton, plastik, kolor, pudełko 23x16x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje, 20 cm)..
Czas gry 30 min.
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników. Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Basia w ZOO : Gra planszowa / autor gry: Tom Delmé ; opowiadanie: Zofia Stanecka ; ilustracje: Marianna Oklejak ; [tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer]. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (36 kafelków ; 8 żetonów postaci) : tektura, kolor ; w pudełku 4x13x13 cm. + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 min.
Gra na podstawie książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak.
Trzy wersje gry.
Gra na podstawie książek o Basi! Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Zawartość pudełka: 36 kafelków w 4 kolorach z 12 różnymi zwierzakami (po 3 kafelki z danym zwierzakiem i po 9 kafelków każdego koloru) ; 8 żetonów postaci w 4 kolorach, po 2 na gracza: Basia, Janek, Mama, Tata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej