Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(280)
Forma i typ
Gry i zabawki
(164)
Książki
(116)
Poradniki i przewodniki
(75)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Druki ulotne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(213)
wypożyczone
(82)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
(41)
Biblioteka Główna-Czytelnia
(8)
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(196)
Filia nr 1
(17)
Filia w Choczni
(11)
Filia w Wysokiej
(30)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(11)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Minor Marcin
(6)
Kucharski Roman
(5)
Peeters Raf
(5)
Szewczyk Michał
(5)
Traczykowski Grzegorz
(5)
Cabrero Domingo
(4)
Czuba Sławomir
(4)
López Carlos
(4)
Madaj Karol
(4)
Santisteban Santi
(4)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(3)
GJ David
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Rivière Théo
(3)
Simpson Matt
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szpil Martyna
(3)
Szulc Cezary
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Szyszko Marek (1951- )
(3)
Wielicki Krzysztof (1950- )
(3)
Adamescu Adrian
(2)
Andrews Daryl
(2)
Ang Tom
(2)
Baturo Iwona
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Drożdż Piotr (1974- )
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Garfield Richard
(2)
Gniady Anna
(2)
Graszka-Petrykowski Dariusz
(2)
Gravel Sophie
(2)
Herman Michał
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(2)
Kortas Paulina
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kłos Joanna (graficzka)
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Minge Natalia
(2)
Moon Alan R
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Oklejak Marianna (1981- )
(2)
Palewicz-Ryży Barbara
(2)
Play Factory
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr
(2)
Szafran Magdalena
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Wilder Jadwiga
(2)
Wocken Peter
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Adams Marcel
(1)
Allen Linda (1946- )
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Alley Robert W. (1955- )
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Averbah Ûrij L'vovič (1922- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Baranowska Natalia (grafik)
(1)
Barański Adam
(1)
Basley Andrew
(1)
Bator Maria
(1)
Baumert Olga
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beckman Pia (1938- )
(1)
Behling Silke
(1)
Bejlin Mihail Abramovič (1921-2010)
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bergh René
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bilińska Ewa M. (1962- )
(1)
Binda Ewa
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bode Sigrid
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bogusławska Aleksandra
(1)
Bojarczuk Jagoda
(1)
Born Günter (1955- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boryńska Karina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(137)
2010 - 2019
(118)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(241)
1901-2000
(9)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(280)
Język
polski
(279)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(127)
Młodzież
(98)
9-13 lat
(92)
6-8 lat
(91)
Dorośli
(71)
14-17 lat
(64)
0-5 lat
(31)
Rodzice
(3)
18+
(2)
5-8 lat
(1)
8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Hodowcy koni
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(17)
Literatura angielska
(4)
Literatura francuska
(2)
Literatura duńska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(12)
Roboty ręczne
(11)
Jazda konna
(10)
Zwierzęta
(8)
Koń
(7)
Współzawodnictwo
(7)
Dinozaury
(6)
Koty
(6)
PRL
(6)
Szachy
(5)
Szydełkowanie
(5)
Zabawa
(5)
Alpiniści
(4)
Dziewiarstwo ręczne
(4)
Krawiectwo
(4)
Minecraft
(4)
Ogródki działkowe i przydomowe
(4)
Osoby w wieku starszym
(4)
Roboty na drutach
(4)
Techniki rysunkowe
(4)
Wirusy
(4)
Zakupy
(4)
Budownictwo
(3)
Ekosystem
(3)
Fotografia cyfrowa
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Gry komputerowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Grzyby
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Magia
(3)
Opieka nad osobami starszymi
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Piłka nożna
(3)
Potwory
(3)
Rysowanie
(3)
Sen
(3)
Spostrzeganie
(3)
Uprawa roślin
(3)
Warzywa
(3)
Zdobnictwo
(3)
Agroturystyka
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Barwy
(2)
Bitwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gry i zabawy terenowe
(2)
Grzybobranie
(2)
Hafciarstwo
(2)
Haft
(2)
Hodowla zwierząt
(2)
Język polski
(2)
Kompozytorzy polscy
(2)
Kreatywność
(2)
Kupcy
(2)
Makramy
(2)
Mnemotechnika
(2)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(2)
Obyczaje i zwyczaje
(2)
Ogrodnictwo
(2)
Pamięć
(2)
Pingwiny
(2)
Podróże
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Przyjaźń
(2)
Rasy zwierząt
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Sagrada Familia (Barcelona)
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Słownictwo
(2)
Towary
(2)
Trening umysłu
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wakacje
(2)
Wielicki, Krzysztof (1950- )
(2)
Witraże
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Życie codzienne
(2)
Alpinizm
(1)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Balkon
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezzałogowe statki powietrzne
(1)
Bogactwo
(1)
Brandcasting
(1)
Byliny (botanika)
(1)
Ceramika artystyczna
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Cierpliwość
(1)
Crouch, Peter (1981- )
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czołgi
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Decyzje
(1)
Temat: dzieło
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Trolls (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Himalaje (góry)
(1)
Mount Everest (góra)
(1)
Nepal
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(115)
Gry i zabawy umysłowe
(97)
Poradnik
(66)
Gry i zabawy
(59)
Publikacja bogato ilustrowana
(17)
Gry i zabawy dziecięce
(14)
Gry edukacyjne
(11)
Gry w karty
(9)
Plansze do gry
(7)
Gry i zabawki
(6)
Opracowanie
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Podręcznik
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Gry strategiczne
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Biografia
(2)
Fotografia barwna
(2)
Fotografia cyfrowa
(2)
Informator
(2)
Karty do gry
(2)
Książka kucharska
(2)
Poradniki
(2)
Przepisy kulinarne
(2)
Przewodnik turystyczny
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wywiad-rzeka
(2)
Albumy fotograficzne
(1)
Atlas anatomiczny roślin
(1)
Autograf
(1)
Fantasy
(1)
Felieton
(1)
Fotografia
(1)
Gra karciana
(1)
Gra w karty
(1)
Gry
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Instrukcja
(1)
Książka zabawka
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Quizy
(1)
Reportaż
(1)
Rysunek kredką
(1)
Rysunek ołówkiem
(1)
Układanki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2226)
Edukacja i pedagogika
(800)
Religia i duchowość
(632)
Literaturoznawstwo
(604)
Socjologia i społeczeństwo
(593)
Hobby i czas wolny
(280)
Kultura i sztuka
(567)
Medycyna i zdrowie
(554)
Podróże i turystyka
(539)
Psychologia
(425)
Geografia i nauki o Ziemi
(264)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(249)
Biologia
(221)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(199)
Kulinaria
(191)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(184)
Kultura fizyczna i sport
(171)
Etnologia i antropologia kulturowa
(159)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(150)
Rozwój osobisty
(135)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(124)
Językoznawstwo
(101)
Filozofia i etyka
(95)
Architektura i budownictwo
(81)
Fizyka i astronomia
(77)
Styl życia, moda i uroda
(75)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(68)
Inżynieria i technika
(61)
Zarządzanie i marketing
(60)
Media i komunikacja społeczna
(56)
Nauka i badania
(53)
Ochrona środowiska
(50)
Dom i ogród
(49)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(45)
Informatyka i technologie informacyjne
(38)
Transport i logistyka
(37)
Matematyka
(24)
Praca, kariera, pieniądze
(24)
Chemia
(21)
Rolnictwo i leśnictwo
(21)
Archeologia
(19)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Socjologia i społeczeµstwo
(2)
Styl życia moda i uroda
(2)
Etnografia i antropologia
(1)
Geografia świata
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Medycyna
(1)
Nauka i wiedza
(1)
Polska
(1)
Psychologia popularna
(1)
Reportaż
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
280 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Monster Park / Anna i Krzysztof Bielak ; ilustracje Ewa Podleś. - Warszawa : Granna, 2019. - 1 gra (plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm, + instrukcja (7, [1] strona ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas trwania gry: 30 min.
Zawiera: plansza główna, 4 plansze graczy, 90 kart potworów, 15 kart ulepszeń, 16 kart turystów, 45 żetonów monet, Potwór Startowy, instrukcja.
Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów! Spójrzcie: tam, w przestworzach, lata jeden z nich! O, a tam, na polanie - widzicie te dwa? W głębi jeziora też czai się potwór! Takiego Monster Parku nie zobaczycie nigdzie indziej! Ale co ja słyszę - chcecie stworzyć własny park? Ha! Dobre sobie! Ale śmiało próbujcie. Mojego dzieła i tak nie przebijecie! Chyba czas utrzeć nosa temu zarozumiałemu dyrektorowi. Jako właściciel nowo powstającego parku potworów, pokażcie mu MONSTER PARK z prawdziwego zdarzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Imagine)
Na okładce: Centra nauki, wesołe miasteczka, parki tematyczne, parki linowe, aquaparki, parki dinozaurów i wiele innych atrakcji.
Podróżowanie z dziećmi to fascynująca przygoda. Niejednokrotnie dzielenie się globtroterską pasją należy do najpiękniejszych stron rodzicielstwa, a wspomnienie fascynacji w oczach malucha i buzi rozdziawionej z zachwytu na widok wspaniałego zamku, egzotycznego zwierzęcia czy mrocznej jaskini na zawsze pozostaje w pamięci. Ale często się zdarza, że mimo wspaniałej pogody stawianie babek z piasku, kąpiel w jeziorach czy przemierzanie górskich szlaków spowszednieje i padnie nieuniknione: ,,Nudzę się!''. W takiej właśnie chwili warto sięgnąć po tę książkę. W postaci krótkich notek opisano w niej obiekty ciekawe dla dzieci, doskonałe na urozmaicenie dłuższego urlopu czy krótkiego wypadu. Kompendium obejmuje teren całej Polski i uwzględnia zarówno największe miasta, jak i mało zagospodarowane rejony. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 913(438)/C (1 egz.)
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Odetchnij" to nietypowy przewodnik po agroturystykach ukrytych w najdalszych zakątkach Polski. Aleksandra Bogusławska, autorka popularnego bloga "Duże podróże", wybrała się w podróż w poszukiwaniu ludzi, którzy nie bali się zaryzykować. Rzucili wszystko i otworzyli domy gościnne. Razem z autorką zaglądamy do nich i poznajemy niesamowite historie ich gospodarzy. Książka Bogusławskiej to nie tylko typowy przewodnik z ciekawymi miejscówkami na weekend, ale też inspirująca opowieść dla tych, którzy zawsze marzyli, żeby zostawić wszystko i uciec z miasta. Oprócz konkretnych adresów i pięknych fotografii znajdziemy w niej ciekawe informacje dotyczące okolicznych atrakcji i pyszne polecenia kulinarne. "Odetchnij" to pozycja, która może zmienić myślenie o podróżowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 913(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Atlas jeździectwa : konie - technika jazdy - porady / Jagoda Bojarczuk. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, 2022. - 191 [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
Jeździectwo to wspaniały rodzaj rekreacji, sportu i pasji. Warto zdać sobie sprawę z faktu, że nigdy nie jest za późno na tę przygodę. Dyscyplina staje się z roku na rok coraz bardziej popularna i coraz młodsi adepci przychodzą do szkół jeździectwa, by obcować z końmi i w ich towarzystwie odnajdywać przyjemność, relaks i możliwość aktywności fizycznej. Atlas jeździectwa został opracowany przez specjalistę w dziedzinie i zawiera niezbędne informacje dla każdego, kto chciałby rozpocząć jeździecką przygodę. Autorka prezentuje wiele cennych porad, które dopełniają instruktażowe zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2020. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt, 4 plansze, 4 drewniane małe psy, 2 drewniane duże psy) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Superfarmer – planszowa gra rodzinna Super Farmer to kultowa gra rodzinna o strategiczno-ekonomicznym podłożu, znana od kilkudziesięciu lat, odpowiednia dla dzieci i dorosłych. Dzięki niej wcielasz się w hodowcę zwierząt, którego ambicją jest zostanie superfarmerem. Żeby osiągnąć ten tytuł musisz zdobyć przynajmniej po jednym przedstawicielu kilku gatunków zwierząt dostępnych w rozgrywce. Żeby to osiągnąć rozmnażasz swoje zwierzęta, handlujesz nimi i wymieniasz z stadem ogólnym. Ale uważaj! W okolicy grasują wilki i lisy, które mogą zniszczyć twoją hodowlę. Czy podejmiesz wyzwanie i staniesz się najlepszym farmerem w okolicy? Gra w wersji podstawowej zachowuje wszystkie zasady gry z innych edycji wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaczarowane drzewo / autorka: Liesbeth Bos ; ilustracje: Tomek Larek ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko copyright 2020. - 1 gra (44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka) ; pudełko 24x24x7 cm +instrukcja.
Zawartość pudełka: 44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 małe drewniane znaczniki w 4 kolorach, 1 drewniana korona drzewa, 1 kostka, 1 arkusz z 25 naklejkami, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 20 minut.
Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu Zaczarowanego Drzewa, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Meble od nowa : domowe renowacje / Małgorzata Budzich. - Wydanie 1. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2019. - 364, [4] strony : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Świat oszalał na punkcie starych mebli. W wielkim stylu wracają komody, krzesła i fotele z lat 60. Z wiejskich strychów, pchlich targów i śmietnikowych wystawek meble znikają jak świeże bułeczki, a internet pęka w szwach od twórczych projektów. Masz dosyć seryjnych mebli i szukasz czegoś, co nada indywidualny charakter twojemu wnętrzu? A może od pewnego czasu myślisz o samodzielnym odnawianiu mebli, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ta książka jest dla ciebie! Dowiesz się, jakie narzędzia są naprawdę potrzebne i jak nie wydać na nie dużo. Przekonasz się, że tapicerowanie nie jest wcale takie trudne. Poznasz stolarskie receptury i zaskakujące triki, a przede wszystkim odnajdziesz w sobie moc i pasję tworzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła fotografowania National Geographic / Peter K. Burian, Robert Caputo ; tłumaczenie Maciej Hen. - Wydanie 2, uaktualnione - Warszawa : Wydawnictwo G+J RBA, copyright 2002. - 351, [1] strona : fotografie ; 22 cm.
(National Geographic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / autor Domingo Cabrero, Carlos López, Santi Santisteban, przełożył Sławomir Czuba. - Podłęże : Muduko, copyright 2021. - 1 gra (68 kart) : karton, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm + instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 2-6 graczy.
W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko Wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. : Helloween : edycja specjalna / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2020. - 1 gra (15 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 9x6x1 cm. + instrukcja.
Dodatek do gry, wymagana jest podstawowa wersja gry "Wirus!".
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 2-6.
Dodatek do gry Wirus! Nietoperze w amoku przelatują pod stropem szpitala. Krwiożercze monstra rzucają się po korytarzach, budząc grozę w personelu i pacjentach. Ta noc z pewnością będzie niezapomniana… Dodatek Halloween wprowadza nowe, przerażające karty do najbardziej zaraźliwej gry karcianej na świecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. 2, Ewolucja / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2020. - 1 gra (35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Dodatek do gry "Wirus!".
To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego.Wirus 2 to dodatek do znanej już i uwielbianej gry Wirus. Ewolucja to groźniejsze wirusy, szczepionki eksperymentalne, nowe terapie i całkiem nowy organ odporny na wirusy! UWAGA: To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. 2, Ewolucja / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, copyright 2022. - 1 gra (35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 20 min.
Dodatek do gry "Wirus!".
To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego.Wirus 2 to dodatek do znanej już i uwielbianej gry Wirus. Ewolucja to groźniejsze wirusy, szczepionki eksperymentalne, nowe terapie i całkiem nowy organ odporny na wirusy! UWAGA: To nie jest samodzielna gra. Wymagana jest podstawowa wersja gry Wirus!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: Jak być kreatywnym i żyć z pasją po zakończeniu kariery zawodowej.
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
"Piękno emerytury polega na tym, że mamy możliwość podróżowania wstecz w czasie i wybierania ścieżek, które wcześniej ominęliśmy."
Julia Cameron, autorka światowego bestselleru "Droga artysty", w swojej najnowszej książce przekonuje, że lata spędzone na emeryturze mogą być najbardziej twórczym i satysfakcjonującym okresem twojego życia. Dwunastotygodniowy kurs skierowany do osób kończących karierę zawodową ułatwi ci powrót do marzeń i pasji z młodości lub sprawi, że odkryjesz nowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Nauka gry w szachy kojarzy Ci się z czymś nudnym, żmudnym i długim? Nic bardziej mylnego! Z tym poradnikiem nauczysz się grać w szachy w 60 minut. Dzięki tej książce nauczysz się od zera jak rozegrać Twoją pierwszą, pełnoprawną, partię szachów. Ideą tej książki jest zachęcenie Polaków nie tylko do grania w szachy, ale też do wykorzystania przestrzeni szachownicy i spędzonego przy niej czasu jako wartościowego nośnika dla swojego szeroko rozumianego rozwoju oraz jako pretekstu do spotkań rodzinnych."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy dobrze wiemy, jak ważna jest sprawność fizyczna, ale dopiero zaczynamy rozumieć, że mózg również trzeba ćwiczyć. Pobudzając go wyzwaniami, myślimy szybciej, bardziej kreatywnie i logicznie. 250 łamigłówek i zagadek logicznych, czyli fitness dla umysłu to zbiór ćwiczeń o różnym poziomie trudności, stworzonych tak, aby być wyzwaniem dla czytelnika i pomóc mu rozwijać różne obszary mózgu. Poćwiczymy bystrość, zdolności numeryczne i werbalne, pamięć, myślenie logiczne i kreatywne. Książka rozpoczyna się od testu IQ i kończy sprawdzianem, który pokaże, jaki zrobiliśmy postęp. Wciągające i rozwijające zadania autorstwa Philipa Cartera pomogą ci zachować umysł w świetnej formie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9/C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Box Monster / Romain Caterdjian ; ilustracje: Marie Cardouat. - [Warszawa] : Granna, 2021. - 1 gra (potwór, obwoluta, 42 żetony, 2 żetony tabletek, klepsydra, 27 kart rentgenowskich) : karton, kolor, plastik : w pudełku 28x28x14 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 14 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 15 minut.
Zawiera: Zawiera: potwora (pudełko gry), obwolutę (domek, w którym potwór chowa się po skończonej grze), 42 żetony (po 3 każdego typu, łącznie 14 różnych kształtów), 2 żetony tabletek, klepsydrę (90-sekundowa), 27 kart rentgenowskich (po 9 w każdym z 3 kolorów), instrukcję.
Och nie! Mój zwariowany przyjaciel znowu pożarł nasze rzeczy! Musimy je szybko wyciągnąć, zanim rozboli go brzuszek. W Box Monster gracze wcielają się w ekipę ratunkową, która musi w błyskawicznym tempie wyciągnąć z paszczy potwora wszystkie przedmioty pokazane na kartach zdjęć rentgenowskich. Uwaga, można używać tylko rąk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Haru Ichiban / Bruno Cathala, ; ilustracje S. Collavini. - Nowy Sącz : Hobbity.eu, [2016]. - 1 gra (8 czerwonych kwiatów, 8 żółtych kwiatów, 16 nenufarów, 2 żaby, 2 "ogrodników", 1 plansza "Staw", 1 tor punktów : tektura, kolor ; w pudełku 7x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustrcje ; 19 cm).
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 2.
Poczuj klimat Zen i przenieś się do japońskiego ogrodu. Haru Ichiban to pięknie ilustrowana, 2-osobowa gra logiczna autorstwa Bruno Cathali. Gracze wcielają się w rolę 2 ogrodników, dbających o nenufary, pływające po powierzchni japońskiego stawu. Wykorzystaj wiosenny wiatr, aby tworzyć harmonijne kwiatowe wzory i zostań najlepszym ogrodnikiem Cesarza!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej