Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(148)
Forma i typ
Gry i zabawki
(148)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(100)
wypożyczone
(59)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(142)
Filia w Wysokiej
(17)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(9)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Minor Marcin
(6)
Kucharski Roman
(5)
Roubira Jean-Louis
(5)
Czuba Sławomir
(4)
Lebrat Corentin
(4)
Madaj Karol
(4)
Peeters Raf
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Traczykowski Grzegorz
(4)
Baranowski Marek
(3)
Herman Michał
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rivière Théo
(3)
Socha Piotr
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szulc Cezary
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Cebera Marta
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Garfield Richard
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Mammoliti Damien
(2)
Moon Alan R
(2)
Mrożek-Zielińska Kamila
(2)
Norman Ewa
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Play Factory
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Szafran Magdalena
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Walczak Agnieszka
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Baranowska Natalia (grafik)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Barska Maja
(1)
Batorska Beata
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bizos Sébastien
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boryńska Karina
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Brüeh Luis
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Budzyń Anna
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Burkhardt Günter
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chancey Sean
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chulku Kang
(1)
Collette Xavier
(1)
Conzadori Remo
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czerwiński Tomasz
(1)
Dachtera Piotr
(1)
Dagenais-LespéranceThomas
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delmé Tom (1980- )
(1)
Delval Julien
(1)
Dion Franck
(1)
Dobrowolska Marzenna
(1)
Dorn Rüdiger (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(96)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(111)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(148)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(88)
Młodzież
(76)
9-13 lat
(63)
Dorośli
(57)
6-8 lat
(56)
14-17 lat
(51)
0-5 lat
(23)
18+
(3)
Rodzice
(2)
3-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Zwierzęta
(9)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Dinozaury
(5)
PRL
(4)
Koty
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Sen
(3)
Słownictwo
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Zakupy
(3)
Barwy
(2)
Bitwy
(2)
Budownictwo
(2)
Grzyby
(2)
Kolarstwo
(2)
Kompozytorzy polscy
(2)
Kupcy
(2)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(2)
Potwory
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Uczucia
(2)
Wyścigi kolarskie
(2)
Zabawa
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bogactwo
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czołgi
(1)
Decyzje
(1)
Dzielenie się
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Gejsza
(1)
Geografia
(1)
Gra w karty
(1)
Grzybobranie
(1)
Imperium
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język polski
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kreatywność
(1)
Kruk
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Lis
(1)
Loteria
(1)
Magia
(1)
Marzenia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motoryka mała
(1)
Mozaika
(1)
Mrówki
(1)
Ogień
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Organizm
(1)
Ornitologia
(1)
Pamięć
(1)
Park safari
(1)
Pingwiny
(1)
Piraci
(1)
Pisownia
(1)
Piłka nożna
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Pojedynek
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prezenty
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyroda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Renesans
(1)
Rolnictwo
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Scrabble
(1)
Skarby
(1)
Sklepy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Starożytność
(1)
Strategia
(1)
Strażacy
(1)
Superbohaterowie
(1)
Słodycze
(1)
Teleturnieje
(1)
Terminologia
(1)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(1)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Powieść
(9266)
Powieść obyczajowa
(4522)
Wiersze
(4462)
Opowiadania i nowele
(3720)
Kryminał
(2334)
Gry planszowe
(148)
Powieść amerykańska
(1782)
Powieść polska
(1513)
Thriller
(1481)
Fantastyka
(1191)
Opracowanie
(1180)
Romans
(1141)
Powieść historyczna
(1018)
Poradnik
(910)
Biografia
(890)
Pamiętniki i wspomnienia
(845)
Powieść przygodowa
(815)
Powieść angielska
(788)
Bajki i baśnie
(732)
Fantasy
(730)
Komiks
(658)
Praca zbiorowa
(635)
Dokumenty dźwiękowe
(599)
Wydawnictwa popularne
(589)
Powieść norweska
(541)
Reportaż
(528)
Sensacja
(519)
Publikacja bogato ilustrowana
(515)
Książki mówione
(489)
Saga rodzinna
(479)
Opowiadanie dziecięce polskie
(460)
Antologia
(424)
Powieść psychologiczna
(420)
Przewodnik turystyczny
(386)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(336)
Powieść młodzieżowa polska
(335)
Fraszki
(321)
Publicystyka
(302)
Audiobooki
(293)
Powieść biograficzna
(283)
Poezja polska
(280)
Poezja dziecięca polska
(269)
Literatura dziecięca polska
(267)
Broszura
(256)
Materiały pomocnicze
(240)
Relacja z podróży
(236)
Podręcznik
(232)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(223)
Powieść erotyczna
(209)
Przypowieść
(200)
Biografie
(199)
Powieść francuska
(193)
Wywiad dziennikarski
(190)
Podręczniki akademickie
(186)
Książka obrazkowa
(185)
Pieśń
(181)
Publikacje dla dzieci
(176)
Romans historyczny
(173)
Lektura z opracowaniem
(172)
Wydawnictwa dla dzieci
(171)
Esej
(169)
Poradniki
(167)
Powieść niemiecka
(165)
Przepisy kulinarne
(163)
Opowiadanie polskie
(162)
Opowiadania i nowele przygodowe
(154)
Encyklopedia
(153)
Książki dla małych dzieci
(152)
Powieść dziecięca polska
(151)
Powieść młodzieżowa angielska
(150)
Gry i zabawy umysłowe
(149)
Monografia
(149)
Science fiction
(143)
Horror
(142)
Poezja
(142)
Pamiętniki polskie
(134)
Manga
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(122)
Mapa turystyczna
(116)
Dramat (gatunek literacki)
(114)
Komedia
(105)
Literatura młodzieżowa polska
(105)
Powieść szwedzka
(104)
Powieść dziecięca angielska
(100)
Książka obrazkowa (picturebook)
(96)
Literatura polska
(94)
Felieton
(88)
Książka kucharska
(88)
Tragedia
(88)
Album
(87)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(86)
Treny
(85)
Gry i zabawy
(83)
Antologie
(81)
Podręczniki
(80)
Ćwiczenia i zadania
(80)
Legendy i podania
(78)
Literatura dziecięca amerykańska
(76)
Literatura podróżnicza polska
(76)
Albumy fotograficzne
(74)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(115)
Kultura i sztuka
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Biologia
(1)
Językoznawstwo
(1)
148 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / autor: Eugeni Castano ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; copyright 2018. - 1 gra (wiele elementów) ; pudełko 20x21x5 cm.
Czas gry 20 minut.
Liczba graczy 2-6.
Zawartość pudełka: plansza, 6 drewnianych figurkek ślimaków, 46 żetonów, 4 kostki, instrukcja.
Śpiesz się powoli! W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdzie jest zwierz? : gra rodzinna / autorstwo zagadek Paweł Czapczyk ; redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje Anna Truszkowska, - Warszawa : Edgard, copyright 2022. - 1 gra (1 plansza, 45 żółtych kart z pytaniami, 10 niebieskich kart do gry obserwacyjnej, 5 pionków, 1 kostka do gry) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm. + instrukcja.
(Kapitan Nauka)
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Liczba graczy 2-5.
Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 36 miesiąca życia. Zawiera małe elementy, Ryzyko połnięcia lub zadławienia.
Czas gry 20-40 min.
Gra rodzinna „Gdzie jest zwierz?” (6–99 lat) to szalony wyścig w świecie zwierząt, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Do zwycięstwa potrzebne są również spryt, refleks i spostrzegawczość, ponieważ gracze typują poprawne odpowiedzi na pytania quizowe oraz szukają na planszy ukrytych zwierzaków. Poznają przy tym zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia. Trening myślenia, pamięci i spostrzegawczości. Co robi przestraszona modliszka? Czy miś koala jest spokrewniony z niedźwiedziem? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? W czasie rodzinnej rozgrywki poznamy odpowiedz na te i ponad 100 innych pytań. Duzi i mali tropiciele tajemnic przyrody odkryją przeróżne gatunki owadów, ssaków, gadów, płazów, ptaków oraz ryb, ich niezwykłe umiejętności, budowę i wygląd. W czasie gry obserwacyjnej gracze odnajdą również mistrzów kamuflażu, ćwicząc przy tym spostrzegawczość i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 10-20 minut.
W nowej odsłonie gry Boom Boom gracze starają się zebrać identyczne karty z ulubionymi bohaterami z serialu Rodzina Treflików. Wszyscy gracze w tym samym czasie wymieniają karty z ręki z kartami znajdującymi się na planszy. Po zebraniu zestawu 4 takich samych kart gracz uderza w dzwonek, sygnalizując innym wykonanie zadania. Gracze mogą polować na karty przeciwników – kto okaże się najszybszy? Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednie stosy takich samych kart, zostaje zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie : w Zielonym Gaju / opracowanie Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Grzegorz Traczykowski. - Gdynia : Trefl, [2023]. - 1 gra ; 26x26x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Zawartość pudełka: plansza wraz z elementami przestrzennymi, 4 koszyczki, 21 grzybów jadalnych,5 czerwonych muchomorów, kostka do gry, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek 4+.
Czas gry: 20-30 minut.
Grzybobranie w Zielonym Gaju to popularna gra dla całej rodziny. Wybierzcie się na spacer po Zielonym Gaju i weźcie udział w leśnej przygodzie. Przemierzcie krętą trasę, góry i pagórki w poszukiwaniu pysznych, jadanych grzybków. Weźcie ze sobą koszyczek i wypełnijcie go po brzegi. Wygra ten kto zbierze ich najwięcej. W zależności od wybranego wariantu, gra umożliwia zabawę zarówno młodszym jak i nieco starszym dzieciom. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiochy : gra zalecana na dobranoc / Piotr Dachtera, ilustracje: Elżbieta Jarząbek. - Warszawa ; Granna, 2021. - 1 gra (10 kafelków zwierzątek, łóżeczko) : karton, ilustracje kolorowe ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15 cm).
Dla 2-4 graczy w wieku powyżej 3 lat, czas gry 10minut.
Czas już zasnąć, oczka zmrużyć, pod kołderkę się zanurzyć. Zadaniem małych graczy jest zapamiętanie kafelków ze zwierzątkami i zabawkami. Nagle ze stołu znika jedna karta - który ze śpiochów poszedł spać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi / Thomas Dagenais-Lespérance. - Gliwice : Portal Games, copyright 2018. - 1 gra (48 kart Kodów, 2 zasłonki, 8 żetonów, 1 instrukcja, 1 klepsydra, 110 kart Słów Kluczy, 50 kart do notowania) : karton, plastik, kolor, pudełko 23x16x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje, 20 cm)..
Czas gry 30 min.
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników. Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Basia w ZOO : Gra planszowa / autor gry: Tom Delmé ; opowiadanie: Zofia Stanecka ; ilustracje: Marianna Oklejak ; [tłumaczenie: Maciej Nowak-Kreyer]. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (36 kafelków ; 8 żetonów postaci) : tektura, kolor ; w pudełku 4x13x13 cm. + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 min.
Gra na podstawie książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak.
Trzy wersje gry.
Gra na podstawie książek o Basi! Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Zawartość pudełka: 36 kafelków w 4 kolorach z 12 różnymi zwierzakami (po 3 kafelki z danym zwierzakiem i po 9 kafelków każdego koloru) ; 8 żetonów postaci w 4 kolorach, po 2 na gracza: Basia, Janek, Mama, Tata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / Twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko, instrukcja) ; metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje).
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy w wieku od lat 6.
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko) : metal, kolor ; w pudełku 13x13 cm. + instrukcja.
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy.
Znajdź parę!
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hobbit : wyprawa po skarb / Rüdiger Dorn ; ilustracje Tomasz Jędruszek ; tłumaczenie Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Foxgames, copyright 2018. - 1 gra (plansza, 49 kart, sakiewka z 45 klejnotami) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x20 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 minut.
Na podstawie powieści J.R.R. Tolkiena.
Dołącz do Bilbo Bagginsa i krasnoludów, wyrusz w niebezpieczną wyprawę po skarb. Na swojej drodze spotkasz wielu wrogów: orki, trolle, wielkie pająki oraz smoka. Czy zdołasz ich pokonać? Gra dla 2 osób autorstwa jednego z najlepszych niemieckich twórców gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : memo / ilustracje i layout: Emilia Dziubak. - [Warszawa] : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 gra (24 duże kafelki) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 14x14x7 + instrukcja.
Memo dla najmłodszych.
Gra na podstawie książki Rok w lesie Emilii Dziubak.
Niespodzianka dla najmłodszych fanów bestsellerowego "Roku w lesie"! Przedstawiamy piękne zabawki przygotowane przez Emilię Dziubak z bohaterami ulubionej książki dzieci. Podczas gry w memo szukamy i łączymy w pary mieszkańców lasu – dziki, niedźwiadki, łosie, ale także krety czy gąsienice. Rozkładamy kafelki obrazkami do dołu i szukamy dwóch identycznych. Gdy znajdziemy parę, odkładamy ją na bok. Wygrywa ten, kto znajdzie więcej par. W przypadku najmłodszych proponujemy zacząć od kilku par i stopniowo dodawać kolejne, kiedy dziecko będzie już na to gotowe. "Rok w lesie. Memo" pozwala trenować pamięć, ćwiczy koncentrację i cierpliwość. Zjawiskowe grafiki Emilii Dziubak sprawiają, że gra w memo będzie prawdziwą przyjemnością dla całej rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : Wiewiórka i gawron : Gra kooperacyjna / ilustracje i layout: Emilia Dziubak, typografia: Joanna Rusinek. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2022. - 1 gra (1 plansza, drzewo, wiewiórka, gawron, 20 żołędzi, 7 listków, 5 żetonów skrytek, 3 kostki) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 1-4.
Nieubłaganie zbliża się zima. Wiewiórka rozpoczęła przygotowanie zapasów i systematycznie zapełnia swoje spiżarnie. Ale co to? Kto przygląda się rudemu pracusiowi? Tak, to gawron! Już czyha na pozostawione przez wiewiórkę smakołyki. Czy wspólnie uda wam się przygotować na czas zimy i przechytrzyć gawrona? "Rok w lesie. Wiewiórka i gawron" to kooperacyjna gra logiczna, w której kierujecie poczynaniami wiewiórki. Waszym celem jest zapełnienie wszystkich spiżarń przed nastaniem zimy. Musicie jednak uważać na gawrona, który cały czas będzie krążyć w pobliżu waszych skrytek. Doskonała gra dla całej rodziny!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decipher : słowa, które rozpadły sie na kawałki / projekt gry Bill Eberle, Greg Olotka, Peter Olotka, Jack Kittredge ; ilustracje Kwanchai Moriya ; tłumaczenie Arek Maj. - Wersja polska. - Warszawa : Marek Baranowski ; Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2021. - 1 gra (1 wypraska, 1. dwustronna plansza deszyfeująca, 1 kasetka słowotwórcy, 48 elementów liter, 85 płytek liter, 1 ołówek, 1 notes, 16 żetonów) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x28x28 cm + instrukcja (4 strony złożone : ilustracje kolorowe ; 16x16 cm)
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 30 min.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, istnieje ryzyko zadławienia.
Czy uda Ci się odgadnąć zaszyfrowane hasło? Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Jak przebiega rozgrywka? 1. Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery. 2. Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy. 3. Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie - pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. magicznego czytnika z czerwonej folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (1 strona, ilustracje ; 20 cm.)
(Gry Planszowe)
(Gry Quizowe)
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złota rybka / [autor] Ewa Falkowska ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2022. - 1 gra (plansza do gry, 16 kafelków życzeń, 4 kafelki śmieci, 16 kafelków spełnionych życzeń, 4 chmurki marzeń, pionek złotej rybki, 1 drewniana kostka) : karton, drewno, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Daj głos : dźwiękoszczelna gra! / Jonathan Favre Godal, Corentin Lebrat. - Gdynia : Trefl, copyright 2021. - 1 gra (30 kart sekwencji, 150 dwustronnych kart z obrazkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x10x6 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
Wiek 7+, liczba graczy 3-6, czas gry 20 minut.
GRA PLANSZOWA. Daj głos to niesamowita gra, której uczestnicy odtwarzają dźwięki wydawane przez przedmioty lub postaci widniejące na kartach. Rozpoznajesz ten dźwięk? Czy to kosiarka, odkurzacz, a może traktor? Odgadnij dźwięk jak najszybciej i wskaż odpowiednią kartę, zanim zrobią to przeciwnicy. W tej grze to dźwięki mają pierwszeństwo — mimika, gesty i słowa są zakazane. Niepowtarzalna, dynamiczna i pełna śmiechu zabawa idealna podczas spotkania z przyjaciółmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille / autor gry: Janusz Feliks ; projekt postaci: Jean Barbaud. - [Warszawa] : Hippocampus, copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm.
Gra opracowana na podstawie filmu edukacyjnego Alberta Barille z wykorzystaniem postaci Jeana Barbaud.
Liczba graczy: 2 - 4 osoby Czas gry: ok. 45 minut
Zawartość pudełka: plansza, 8 pionków do wyboru, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 65 żetonów Leukocyt, 65 żetonów Lekarstwa, 130 żetonów Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja gry
Było sobie Życie Edukacyjna gra planszowa „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: prawidłowo odpowiadaj na pytania, broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Morskie opowieści o piratach, skarbach i awanturach / autorzy: Luigi Ferrini ; ilustracje i grafika Magdalena Markowska ; tłumaczenie: Łukasz Gralak. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, 2019. - 1 gra (19 kart postaci, 72 kart łupu, 18 kart pomocy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x14x6 cm, + instrukcja ([8] strona ; 19 cm).
Liczba graczy: 2-9. Czas trwania gry: 10-20 minut.
A to znowu Ty! Chcesz usłyszeć dobrą historię? Przemierzyłem siedem mórz, moim łupem padały statki angielskie, francuskie, holenderskie i hiszpańskie. Zdobywanie łupu to nie była trudna sprawa. Emocje zaczynały się, gdy przychodziło do podziału tych wszystkich skarbów. Usiądź wygodnie i posłuchaj. Opowiem Ci o takiej jednej awanturze... Piraci po mistrzowsku potrafią gromadzić łup, ale już jego sprawiedliwe podzielenie nigdy nie idzie gładko... Morskie opowieści to dynamiczna gra karciana, pełna blefu i wzajemnych złośliwości. Celem graczy jest jak najlepiej wykorzystać zdolności swoich pirackich załogantów i zdobyć jak najwięcej złota. Dzięki przeróżnym kombinacjom postaci każda rozgrywka dostarcza świetnych emocji i generuje tytułowe, niezapomniane morskie opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fiesta Mexicana / Christian Fiore, Knut Happel. - Warszawa : Granna; copyright 2021. - 1 gra (4 plansze stołów, 56 żetonów czaszek, 24 karty zamówień, 66 kart dań, 1 pomoc gracza, instrukcja) : karton, ilustracje ; w pudełku 30x30x7 cm.
Liczba graczy 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Zawiera: Zawartość pudełka: 4 plansze stołów z 16 miejscami na meksykańskie dania ; 24 karty zamówień (z sombrero na spodzie) po 6 w każdym z 4 kolorów ; 66 kart dań (z czaszką na spodzie) po 11 w każdym z 6 kolorów ; 56 żetonów czaszek (20×1 punkt, 20×3 punkty, 12×10 punktów, 4×30 punktów) ; pomoc gracza ; instrukcja.
Zaraz zacznie się Día de los Muertos! Zaproszono mnóstwo gości, a menu jest niezwykle obfite. Impreza jednak nie obejdzie się bez Twojej pomocy! Realizuj zamówienia gości licytując najatrakcyjniejsze potrawy. Prezentuj dania na swoim stole tak, by zdobyć jak najwięcej punktów, wygrać grę i otrzymać tytuł mistrza ceremonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Muzykanci z Bremy / Przemysław Fornal, Michał Gołąb Gołębiowski ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (karta domek dwustronna, 34 kafelków zwierzaków, 5 kafelków zbójców, 1 kafelek drogowskaz : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Cztery zwierzaki postanowiły wziąć los w swoje łapy i wyruszyć do Bremy, by dołączyć do miejskiej orkiestry. Niestety na ich drodze pojawili się rozbójnicy… Sprytne zwierzęta wymyśliły świetny sposób, by zbójów wystraszyć: stanęły jeden na drugim i zaczęły ryczeć wniebogłosy. W grze zbieracie swoją gromadkę zwierzaków i próbujecie ułożyć z nich wieżę na tyle wysoką, by przerosła zbójów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej