Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(207)
Forma i typ
Książki
(80258)
Proza
(20914)
E-booki
(15255)
Poezja
(5542)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2393)
Gry i zabawki
(207)
Publikacje popularnonaukowe
(2020)
Audiobooki
(1713)
Czasopisma
(1636)
Poradniki i przewodniki
(1272)
Komiksy i książki obrazkowe
(963)
Publikacje dydaktyczne
(832)
Publikacje naukowe
(642)
Publikacje religijne
(368)
Dramat (rodzaj)
(322)
Albumy i książki artystyczne
(213)
Publikacje fachowe
(189)
Mapy
(153)
Druki ulotne
(72)
Publikacje informacyjne
(54)
Książka
(23)
Publikacje promocyjne
(17)
Filmy i seriale
(5)
Nuty
(5)
Ksiażki
(4)
Muzyka
(4)
Pliki i bazy danych
(4)
Książk
(2)
Powieść
(2)
2001
(1)
Audiobook
(1)
CzasopismaKsiążki
(1)
Kaiążki
(1)
Komiks
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiki
(1)
Książki Proza
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura faktu, eseje publicystyka
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystykaPoradniki i przewodniki
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
PoezjaProza
(1)
Poza
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikace naukowe
(1)
Publikacja popularnonaukowa
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Rysunki
(1)
Wydawnictwa popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(136)
wypożyczone
(85)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(197)
Filia nr 1
(1)
Filia w Choczni
(1)
Filia w Wysokiej
(22)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(11)
Minor Marcin
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Szewczyk Michał
(6)
Czuba Sławomir
(5)
Kucharski Roman
(5)
Peeters Raf
(5)
Roubira Jean-Louis
(5)
Traczykowski Grzegorz
(5)
Cabrero Domingo
(4)
Herman Michał
(4)
Kłos Joanna (graficzka)
(4)
Lebrat Corentin
(4)
López Carlos
(4)
Madaj Karol
(4)
Santisteban Santi
(4)
Szulc Cezary
(4)
Baranowski Marek
(3)
GJ David
(3)
Galewska-Kustra Marta
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rivière Théo
(3)
Simpson Matt
(3)
Socha Piotr
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szpil Martyna
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Szyszko Marek (1951- )
(3)
Adamescu Adrian
(2)
Andrews Daryl
(2)
Cardouat Marie
(2)
Caterdjian Romain
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cebera Marta
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Garfield Richard
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Gravel Sophie
(2)
Gruhl Ken
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kortas Paulina
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Mammoliti Damien
(2)
Moon Alan R
(2)
Mrożek-Zielińska Kamila
(2)
Norman Ewa
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Play Factory
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Schoett Marianna
(2)
Szafran Magdalena
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Walczak Agnieszka
(2)
Wocken Peter
(2)
Wood Josh
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Baranowska Natalia (grafik)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Barska Maja
(1)
Basley Andrew
(1)
Batorska Beata
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bizos Sébastien
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boryńska Karina
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bruck Steve
(1)
Brüeh Luis
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Budzyń Anna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(137)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(160)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(207)
Język
polski
(207)
Odbiorca
Dzieci
(129)
Młodzież
(101)
6-8 lat
(84)
9-13 lat
(83)
Dorośli
(76)
14-17 lat
(61)
0-5 lat
(36)
18+
(3)
Rodzice
(3)
3-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura francuska
(2)
Literatura duńska
(1)
Temat
Zwierzęta
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Koty
(7)
Współzawodnictwo
(7)
Dinozaury
(6)
Zabawa
(6)
PRL
(5)
Wirusy
(4)
Zakupy
(4)
Barwy
(3)
Budownictwo
(3)
Ekosystem
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Potwory
(3)
Sen
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Spostrzeganie
(3)
Słownictwo
(3)
Bitwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzyby
(2)
Język polski
(2)
Kolarstwo
(2)
Kompozytorzy polscy
(2)
Kupcy
(2)
Magia
(2)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(2)
Pamięć
(2)
Pingwiny
(2)
Piłka nożna
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Psy
(2)
Sagrada Familia (Barcelona)
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Towary
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczucia
(2)
Urodziny
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Witraże
(2)
Wyobraźnia
(2)
Wyścigi kolarskie
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bogactwo
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cierpliwość
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czołgi
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Decyzje
(1)
Dzielenie się
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Gejsza
(1)
Geografia
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra w karty
(1)
Grzybobranie
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Imperium
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język angielski
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kreatywność
(1)
Kruk
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Liczby
(1)
Lis
(1)
Loteria
(1)
Marzenia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motoryka mała
(1)
Mozaika
(1)
Mrówki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka opowiadania
(1)
Ogień
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Organizm
(1)
Ornitologia
(1)
Park safari
(1)
Piraci
(1)
Pisownia
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(148)
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry i zabawy
(76)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy dziecięce
(17)
Gry w karty
(14)
Plansze do gry
(7)
Gry i zabawki
(6)
Gry strategiczne
(3)
Książki dla małych dzieci
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Karty do gry
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Gra karciana
(1)
Gra w karty
(1)
Gry
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Książka zabawka
(1)
Książka-zabawka
(1)
Quizy
(1)
Układanki
(1)
Zabawy tematyczne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(164)
Edukacja i pedagogika
(8)
Kultura i sztuka
(5)
Biologia
(4)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(1)
207 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach / Johs Wood ; opracowanie mechaniki John Goodenough ; ilustracje Josh Wood ; oprawa graficzna Marco Morte ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, 2020. - 1 gra (100 kart gry, 60 żetonów przysmaków, 13 kart przybłęd (+2 zapasowe), 6 żetonów punktów zwycięstwa, 1 znacznik kota, 1 notes do liczenia punktów) ; pudełko 21x14x4 cm + instrukcję.
Zawiera: Zawiera: 100 kart gry, 60 żetonów przysmaków, 13 kart przybłęd (+2 zapasowe), 6 żetonów punktów zwycięstwa, 1 znacznik kota, 1 notes do liczenia punktów, instrukcję.
Co łączyło Marię Antoninę i Ernesta Hemingwaya? Oboje uwielbiali koty! Dzięki tej grze będziecie mogli trafić do tego zacnego grona i sprawdzić, kto z was jest największym kociarzem! Podczas rozgrywki będziecie dobierali ze stołu karty, zdobywając kocie zabawki, przysmaki i ubranka. Jednak przede wszystkim spotykać będziecie koty, którymi należy odpowiednio się zaopiekować. Musicie jednak pamiętać, że za każdego zaniedbanego futrzaka otrzymacie punkty minusowe, dlatego niczego nie może im zabraknąć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach : pudełko łakoci (dodatek) / Josh Wood ; ilustracje Josh Wood ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : Foxgames, 2021. - 1 pudełko (54 karty gry: 13 kart przybłęd, 6 kart startowych, 9 kart tury ; 4 żetony punktów zwycięstwa ; 10 żetonów wspólnych celów; 6 żetonów łakoci ; notes punktacji) ; 21x14x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 1-6.
Czas gry: 30 min.
Karty z tego dodatki w lewym dolnym rogu oznaczone są symbolem kwiatka.
Czy jest coś, co koty uwielbiają bardziej niż przysmaki i zabawki? Oczywiście mowa o pudełkach, w których mogą się schować! Dzięki dodatkowi Pudełko łakoci będziecie mogli dać waszym futrzakom jeszcze więcej uwagi i miłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdom's Candy : Monsters / Zemilio & Joe Slack ; ilustracje Bong Ji ; tłumaczenie [z angielskiego] Ania Litwa, Andrzej Jarzyna. - Pogroszew Kolonia : Wydawnictwo Moria ; [2020]. - 1 gra (wiele elementów) : karton, drewno, kolor ; pudełko 17x17x7 cm + instrukcja.
Czas gry 30-60 minut.
Liczba graczy 2-4.
Zawartość pudełka: 90 kart, 115 kostek, 38 znaczników, 1 instrukcja.
Jesteś cukierkowym, zachłannym rzezimieszkiem. Kupuj potwory i wysyłaj je do Królestwa w poszukiwaniu słodyczy. Korzystaj z ich unikalnych zdolności oraz zapewniaj im dietę bogatą w kostki cukru. Gromadź cukierki aby stać się najpotężniejszym z potężnych rzezimieszków w krainie. Zdobywasz cukierki (punkty) za pomocą kontrolowanych przez siebie Potworów oraz innych dostępnych w grze akcji. Zwycięzcą zostaje gracz, który zgromadził na koncie gry najwięcej cukierków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Balance : Castle/Zamek. - Chwaszczyno : Alexander, [2022]. - 1 gra (18 drewnianych walcy, 1 balansująca podstawa, 1 kostka) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 24x17x4 cm + instrukcja.
(Eco Baby)
Liczba graczy: 1-6.
Dzięki specjalnie wyciętemu kształtowi zabawka przechyla się pod wpływem nakładanego ciężaru. Zabawa polega na tym, aby ułożyć wszystkie walce na bazowym kształcie. Maluchy mogą dowolnie wybierać walce wedle swoich upodobań. Dzieci, które nabiorą wprawy wykonują najpierw rzut kostką a następnie układają walec w kolorze wskazanym przez kostkę. Ci, którzy nabiorą wprawy mogą swobodnie rozegrać grę. W zabawie tej gracze kolejno rzucają kością i układają na balansującej podstawie walce we wskazanym kolorze. Ten kto straci jakikolwiek walec lub walce odpada z gry. Jeśli któryś z graczy wyrzuci na kostce kolor, którego nie ma już na walcach leżących obok podstawy, kolejka przechodzi do następnego gracza. Wygrywa ten, kto najdłużej utrzymał się w grze, nie strącając żadnych walców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cluedo : Harry Potter. - Gdańsk : Winning Moves Polska, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza, 6 kart tożsamości, 6 pionków, 29 kart pomocy, 32 karty mrocznej talii, 21 kart tajemnicy, 1 notatnik, 40 żetonów Proszku Fiuu, 6 żetonów podejrzanych, 6 żetonów przedmiotów, koperta, zielona kostka, czarna kostka) : karton, tektura, papier, plastik, kolor ) ; w pudełku 27x40x7 cm + instrukcja (1 karta złożona - 6 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm).
Liczba graczy: 3-5.
Czas rozgrywki: 60 min.
Wiek graczy: 9+.
Jedna z najpopularniejszych gier detektywistycznych wraca w edycji opartej na magicznym świecie Harryego Pottera. Pozwoli Ci ona wcielić się w młodego czarodzieja i odkryć tajemnicę zaginięcia jednego z jego przyjaciół. Uważaj na gasnące kominki i Mroczną Talię. Szukaj pomocy wśród sojuszników. Odkryj, kto, gdzie i za pomocą jakiego narzędzia dopuścił się tego niecnego występku! Gdy upewnisz się co do swoich podejrzeń, udaj się do Nory, wypowiedz oskarżenie i wygraj!
"Cluedo: Harry Potter" to gra przeznaczona dla wszystkich fanów świata magii i czarodziejstwa, którzy uwielbiają rozwiązywać zagadki! Gra opiera się na dedukcji - zadając pytania pozostałym graczom, masz szansę dojść do prawdy! "Cluedo: Harry Potter" to fantastyczna zabawa, w której każda rozgrywka ma niepowtarzalny, magiczny klimat, a jednocześnie wzmaga Waszą podejrzliwość w stosunku do pozostałych graczy. Jest to idealna opcja spędzenia czasu z rodziną bądź przyjaciółmi. Stosunkowo krótkie rozgrywki i wysoka regrywalność sprawiają, że "Cluedo: Harry Potter" Wam się nie znudzi!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dinozaury : tajemnicza wyspa / Smart Games ; designer: Raf Peeters. - Kraków : IUVI, copyright 2015. - 1 gra (6 elementów układanki, plansza do gry, książeczka z 80 zadaniami i ich rozwiązaniami) : plastik, karton, kolor ; pudełko 24x24x6 cm.
(Smart Games)
Zawartość pudełka: 1 plansza plastikowa ; 3 zielone dinozary ; 3 czerwone dinozaury ; 6 puzzli ; instrukcja
Gra Logiczna dla 1 gracza.
Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Na pudełku: Ocal zielone dinazaury!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice. - Białystok : Kangur, 2021. - 1 gra (72 karty do gry, 210 pytań, 2 karty pułapki) ; w pudełku 17x11x3 cm. + instrukcja.
(Dzieci kontra rodzice)
Opakowanie zawiera: 72 karty do gry, 210 pytań, 2 karty pułapki, instrukcje.
W grze biorą udział dwie drużyny: dzieci i rodzice (lub rodzice i dziecko, lub rodzic i dzieci)
Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele interesujących i zabawnych pytań. Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań. W grze znajdziecie pytania o dwóch poziomach trudności, specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice : ciało człowieka. - Warszawa : Kangur, [2017]. - 1 gra (56 kart) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 12x18x4 cm + instrukcja.
(Dzieci kontra rodzice)
GRA PLANSZOWA. Wesoły quiz pozwala spędzić miłe chwile w rodzinnym gronie. Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują, odpowiadając na wiele interesujących i zabawnych pytań, specjalnie przygotowanych dla dzieci i dla rodziców. Co sprawia że się ruszamy? Skąd bierze się sen? Jak szybko bije serce? Co sprawia że słyszymy? Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzienniki Cwaniaczka : 10 - sekund. # Challenge. - Hattem : Goliath, copyright 2021. - 1 gra (plansza do gry, 6 pionków, 90 kart do gry, 3 kostki, klepsydra, piłka-zośka) : karton, kolor, plastik ; 26x7x26 cm + instrukcja [4 strony : ilustracje kolorowe ; 22cm.
Bądź pierwszym z graczy, który okrąży plansze do gry, przekraczając pole Start/Finish! Poruszaj się po planszy i wykonuj super wyzwania, aby zbliżyć się do wygranej. Po wykonaniu ruchu, pobierasz kartę z wierzchu stosika i czytasz wyzwanie na głos. Teraz zdecyduj czy podejmujesz się tego wyzwania - czy wymiękasz! Jeżeli nie podjąłeś się tego zadania, możesz je przekazać kolejnemu graczowi. Plansza, postacie i historie nawiązujące do serii książek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Friends : the television series ta gra z zakładem o mieszkanie. - [Amsterdam] : [Spin Master] ; 2020. - 1 gra (1 suchościeralna plansza, 1 kartonowa podstawka, 2 duże suchościeralne karty, 2 suchościeralne pisaki, 2 plastikowe podstawki, 250 kart z pytaniami, 1 klepsydra) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x7 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje ; 25 cm).
Liczba graczy: 2-6.
Instrukcja polska.
Sprawdź, czy jesteś prawdziwym fanem szóstki przyjaciół z Nowego Jorku: Rachel, Moniki, Phoebe, Rossa, Chandlera i Joeygo. Gracze „podróżują” po planszy, odwiedzając każdy z apartamentów Przyjaciół i odpowiadają na pytania dotyczące ciekawostek związanych z serialem i jego bohaterami. Odpowiedz na 1000 trudnych pytań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra rozwijająca spostrzegawczość : Dinozaury. - Kharkiv : LLC "TOYS GROUPS", [2021]. - 1 gra (27 kart - w tym 6 jokerów, 2 kości do gry z kolorowymi kropkami na ściankach, okrągłe pudełko, instrukcja) ; karton, kolor ; w pudełku 12x9 cm + instrukcja.
Czas gry: 10 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 1-5 graczy w wieku od lat 3-99.
Gra na spostrzegawczość – Dinozaury to wspaniała zabawa, która rozwija u dzieci spostrzegawczość. Gra zawiera: 27 okrągłych żetonów z nadrukowanymi obrazkami oraz dwoma kostkami, gdzie zamiast liczb znajdują się kolorowe kropki. Zadanie polega na szybkim odnalezieniu obrazka, który odpowiada kolorystycznie wyrzuconym kostkom. Gra kończy się w momencie gdy na stole nie pozostanie ani jeden obrazek. Zwycięzcą zostaje ten, który zbierze największą ilość żetonów w swojej puli.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : korytarze Hogwartu. - Warszawa : Wizarding World, 2021. - 1 gra (55 kart, 5 pionków postaci, 6 żetonów umiejętnośći szkolnych, 1 Księga Zasad, 5 trójwymiarowych kart czarów, 19 elementy klatki schodowej, 2 plansze do gry) : karton, tektura, papier, kolor ) ; w pudełku 40x27x4 cm + instrukcja (6, [1] strona : ilustracje ; 21cm).
Liczba graczy: 2-4.
Śledź ruchowe schody w grze taktycznej i dotrzyj do Wielkiej Sali w Hogwarcie jako pierwszy. Zmieniaj ułożenie schodów, aby poruszać się po planszy. Zwiedzaj Wielkie Schody, bierz udział w zajęciach i pędź do Wielkiej Sali! Strzeż się, gdyż w korytarzach czeka na Ciebie magiczne spotkanie... Bądź pierwszym, który dotrze do Wielkiej Sali zdobywając trzy szkolne umiejętności. Graj jako Harry, Ron, Hermiona, Draco lub Luna. Uważaj, każde schody obracają się w inną stronę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Honeycombs = plaster miodu : [gra rodzinna]. - Piaseczno : Kluwi ; Vienna : Piatnik, copyright 2021. - 1 gra (52 sześciokątne płytki) : plastik, płótno, kolor ; w worku 19x12x12 cm + instrukcja ([1] karta złożona : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Gra przeznaczona dla 1-8 graczy, wiek 6+. Czas gry 15-30 min.
GRA. W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajduje się ponad 50 żetonów z obrazkami. Zadaniem graczy jest dokładać je do wyłożonych wcześniej płytek. Gra oferuje trzy różne warianty, w których gracze konkurują lub współpracują wykładając swoje żetony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rummikub : standard. - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2016. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 35x27x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 104 kostki, ponumerowane od 1 do 13, w czterech kolorach (czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy) ; 2 jokery ; 4 plastikowe tabliczki (stojaki na kostki) ; instrukcja.
Gra polega na wykładaniu na stół utworzonych przez gracza układów kostek. Mogą je stanowić albo serie, albo grupy. Seria składa się z co najmniej trzech kostek o kolejnych numerach w jednym kolorze, a grupa to trzy lub cztery kostki z tym samym numerem w różnych kolorach. Celem gry jest jak najszybsze wyłożenie na stół wszystkich kostek ze swojej tabliczki. Gracz, który dokona tego jako pierwszy - wygrywa. Inni gracze liczą punkty pozostałe im na tabliczkach i zapisują je ze znakiem ujemnym. Zwycięzca zapisuje ze znakiem dodatnim sumę punktów pozostałych graczy. Rozgrywka może się toczyć z limitem czasu lub bez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jenga : classic. - Warszawa : Hasbro Poland ; [2019]. - 1 gra (wiele elementów) ; 12x28x8 cm.
Czas gry 30-45 minut
Liczba graczy 1+
Zawartość pudełka: 54 drewniane klocki Jenga, rękaw do układania wieży z klocków, instrukcja
Jenga ma już mnóstwo fanów. Mimo że tak prosta, okazuje się niezwykle ciekawą, wciągającą i zabawną grą! Gra składa się z drewnianych klocków ułożonych w wieżę (3 klocki na piętro). Gracze na przemian wyciągają jeden klocek z dowolnego piętra wieży i kładą go na szczycie, uważając, by wieża się nie zawaliła. Każdy kolejny gracz ma trudniejsze zadanie, a wieża potrafi zachować równowagę nawet gdy jest dwa razy wyższa niż na starcie! Emocje rosną w trakcie gry niesamowicie szybko, co przyzna każdy kto choć raz spróbował zagrać w Jengę![nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : pokazuj, zgaduj, wygrywaj! - Chwaszczyno : F.H.U. Multigra, [2022]. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 110 kart z hasłami, 60 żetonów, klepsydra, notes, kostka do gry) ; karton, plastik, kolor ; w pudełku 25x31x6 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 3+.
Hej przyjaciele! Patrzcie na moje gibkie ruchy i zgadnijcie, co pokazuję! Czy jestem lekarzem, wędkarzem, a może mechanikiem? Zgadujcie czym prędzej, bo zaraz skończy się czas i przegramy z kretesem! Wylosuj kartę z hasłem i wymyśl sposób, by pokazać je swojej drużynie. Za pomocą gestów, ruchów i mimiki zaprezentuj hasło bez używania słów i dźwięków. Kto zostanie królem pokazywania? Kto jest mistrzem zgadywania? Sprawdźcie to!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocham cię, Polsko! : gra towarzyska. - Warszawa : Granna, copyright 2009. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; pudełko 37x25x7 cm. + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
W pudełku: plansza do gry, 90 kart, 28 żetonów, 4 kładki, 4 pionki, 4 podstawki do pionków, kostka, instrukcja, klepsydra.
Na okładce: Wielki sukces TVP 2.
Kocham Cię, Polsko! - to gra do stworzenia której inspiracją był program pod tym samym tytułem, nadawany przez telewizyjną Dwójkę. Znacie Państwo ten program? Lubicie go? Chcielibyście wziąć w nim udział? Teraz to możliwe. Zaproście rodzinę lub znajomych, rozłóżcie planszę i stwórzcie razem atmosferę studia telewizyjnego. Gra ta sprawdza się jako gra dla 2, 3 lub 4 graczy jak i jako zabawa zespołowa, w której może brać udział właściwie nieograniczona ilość osób. Reguły gry można traktować dosyć swobodnie. To raczej inspiracja dla własnej pomysłowości niż sztywne zasady. Wzorem mogą być konkurencje prezentowane w programie telewizyjnym. A to co najcenniejsze w tej grze to zestaw pytań dotyczących Polski. Polskiej historii i geografii, polskiej piosenki i polskiej kuchni. Polskiego filmu i polskiego sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koty. - Gospodarz : Abino Joanna Urbanowska, [2020]. - 1 gra (2 gry - plansza dwustronna, 4 metalowe pionki w kszałcie kotka, kostka) : metal, tektura, kolor ; w pudełku 25x20x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Gra przygodowa dla dzieci o kotkach harcujących w domu. Drugą grą w zestawie jest gra pod tytułem „Uciekaj myszko” . To strategiczna gra planszowa dla najmłodszych w której mysz ucieka przed goniącymi ją kotami. Ciekawym elementem zestawu są metalowe pionki kotków i myszki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Krzyżówka : słowna gra planszowa / projekt graficzny: Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa ; [2021] - 1 gra (plansza do gry, 110 kartoników z literkami, 4 podstawki do kartoników) : karton, papier, kolor ; w pudełku 23x33x5 cm. + instrukcja).
Gra dla 2+ graczy. Wiek 6+. Czas gry 30 min.
Gra polega na układaniu liter w słowa i uzyskiwaniu jak największej liczby punktów. W grze dopuszczalne jest tworzenie słów występujących w słownikach języka polskiego oraz wszystkie ich prawidłowe formy gramatyczne, z wyłączeniem słów, które rozpoczynają się z dużej litery, są skrótem lub słowami wymagającymi cudzysłowu lub łącznika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mega Boom : [3 game options]. - Kraków : Roter Kräfer, copyright 2021. - 1 gra (wiele elementów) : drewno, karton, plastik, kolor ; pudełko 31x10x10 cm +instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 kostka, 30 drewnianych klocków (po 6 sztuk w 5 kolorach), 9 kartonowych kółek, 12 kart z wzorami zadań, instrukcja.
Zbierz znajomych i zrób swój „Mega Boom”! Gra planszowa do zabawy w towarzystwie. W pudełku znajdziesz wiele kolorowych cylindrów, żetony do gier oraz dodatkowe karty zadań. Wszystko to jest potrzebne, aby zaaranżować „Mega Boom”! Celem gry jest zbudowanie wieży bez jej zawalenia. Gracze jeden po drugim rzucają kostką i po jednym usuwają cylindry właściwego koloru. Przegrywa ten, kto zawali wieżę. Nie spiesz się, jest to dobre ćwiczenie koncentracji uwagi. W przeciwnym razie nie „Mega Boom” będzie nieunikniony. Poszukaj w instrukcji dwóch kolejnych wersji gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej