Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(2)
Autor
Aleksander Michał
(1)
Nedergaard Andersen Martin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura duńska
(1)
Temat
Uwaga (psychologia)
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Cierpliwość
(1)
Koty
(1)
Psy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Taktyka
(1)
Gatunek
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mam Cię! : kto kogo? / autor gry: Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 1 gra (4-częściowa plansza labiryntu, 7 żetonów, 55 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja.
(Gry Planszowe)
Dwa warianty gry – podstawowy i zaawansowany – zapewniają graczom możliwość doboru stopnia trudności.
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy
Niezależnie od pory roku – czy to wiosną, jesienią, czy latem – szczeniaki i kotki ganiają się w plątaninie ogrodowego labiryntu. Śledź wzrokiem ich drogę przez zawiłości korytarzy z żywopłotów i bądź pierwszym, który dostrzeże, kto kogo dogoni. Kiedy odkryjesz, które z nich napotkają na siebie, złap odpowiedni żeton (jeden lub kilka). Żetony wymieniaj na karty.Ten gracz, który zbierze ich najwięcej, wygrywa grę. MAM CIĘ! to rodzinna i dynamiczna gra, w której liczy się umiejętność koncentracji i szybki czas reakcji. Ma proste zasady, co pozwala nawet bardzo małym dzieciom na pełne dołączenie do zabawy. Tym co wyróżnia tą grę jest nietypowa plansza, która składa się z 4 oddzielnych kawałków, które przekładamy przed każdą rozgrywką w zależności od wskazania karty. Dzięki temu mamy aż 96 możliwych ułożeń planszy i pewność, że gra nigdy się nie znudzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Balance : Castle/Zamek. - Chwaszczyno : Alexander, [2022]. - 1 gra (18 drewnianych walcy, 1 balansująca podstawa, 1 kostka) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 24x17x4 cm + instrukcja.
(Eco Baby)
Liczba graczy: 1-6.
Dzięki specjalnie wyciętemu kształtowi zabawka przechyla się pod wpływem nakładanego ciężaru. Zabawa polega na tym, aby ułożyć wszystkie walce na bazowym kształcie. Maluchy mogą dowolnie wybierać walce wedle swoich upodobań. Dzieci, które nabiorą wprawy wykonują najpierw rzut kostką a następnie układają walec w kolorze wskazanym przez kostkę. Ci, którzy nabiorą wprawy mogą swobodnie rozegrać grę. W zabawie tej gracze kolejno rzucają kością i układają na balansującej podstawie walce we wskazanym kolorze. Ten kto straci jakikolwiek walec lub walce odpada z gry. Jeśli któryś z graczy wyrzuci na kostce kolor, którego nie ma już na walcach leżących obok podstawy, kolejka przechodzi do następnego gracza. Wygrywa ten, kto najdłużej utrzymał się w grze, nie strącając żadnych walców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Na temat projektowania powstało wiele bardzo dobrych książek. Sięgam po nie chętnie i z zainteresowaniem. Zawsze jednak brakowało mi literatury bardziej praktycznej, podpowiadającej jak zachować się w konkretnych sytuacjach, oszczędzającej czas na naukę odpowiedniego podejścia i ułatwiającej wybór właściwej drogi. Po sześciu latach pracy w zawodzie projektanta UX postanowiłem sam taką książkę napisać, opierając się na własnym doświadczeniu. Starałem się zawrzeć w niej to, co według mnie jest najważniejsze i co chciałbym przekazać komuś, kto dopiero zaczyna swoją drogę zawodową. To moja skondensowana w formie odpowiedź na pytanie: Jak być dobrym projektantem UX? Moje rady opierają się w całości na sytuacjach, których doświadczyłem osobiście i na projektach, przy których miałem okazję pracować. Dlatego mam nadzieję, że dzięki tej publikacji otrzymasz zestaw gotowych podpowiedzi, jak zachować się w różnych sytuacjach, które mogą się pojawić na Twojej drodze do zostania świadomie rozwijającym się projektantem użyteczności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej