Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(207)
Forma i typ
Książki
(80258)
Proza
(20914)
E-booki
(15255)
Poezja
(5542)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2393)
Gry i zabawki
(207)
Publikacje popularnonaukowe
(2020)
Audiobooki
(1713)
Czasopisma
(1636)
Poradniki i przewodniki
(1272)
Komiksy i książki obrazkowe
(963)
Publikacje dydaktyczne
(832)
Publikacje naukowe
(642)
Publikacje religijne
(368)
Dramat (rodzaj)
(322)
Albumy i książki artystyczne
(213)
Publikacje fachowe
(189)
Mapy
(153)
Druki ulotne
(72)
Publikacje informacyjne
(54)
Książka
(23)
Publikacje promocyjne
(17)
Filmy i seriale
(5)
Nuty
(5)
Ksiażki
(4)
Muzyka
(4)
Pliki i bazy danych
(4)
Książk
(2)
Powieść
(2)
2001
(1)
Audiobook
(1)
CzasopismaKsiążki
(1)
Kaiążki
(1)
Komiks
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiki
(1)
Książki Proza
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura faktu, eseje publicystyka
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystykaPoradniki i przewodniki
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
PoezjaProza
(1)
Poza
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikace naukowe
(1)
Publikacja popularnonaukowa
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Rysunki
(1)
Wydawnictwa popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(136)
wypożyczone
(85)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(197)
Filia nr 1
(1)
Filia w Choczni
(1)
Filia w Wysokiej
(22)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(11)
Minor Marcin
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Szewczyk Michał
(6)
Czuba Sławomir
(5)
Kucharski Roman
(5)
Peeters Raf
(5)
Roubira Jean-Louis
(5)
Traczykowski Grzegorz
(5)
Cabrero Domingo
(4)
Herman Michał
(4)
Kłos Joanna (graficzka)
(4)
Lebrat Corentin
(4)
López Carlos
(4)
Madaj Karol
(4)
Santisteban Santi
(4)
Szulc Cezary
(4)
Baranowski Marek
(3)
GJ David
(3)
Galewska-Kustra Marta
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rivière Théo
(3)
Simpson Matt
(3)
Socha Piotr
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szpil Martyna
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Szyszko Marek (1951- )
(3)
Adamescu Adrian
(2)
Andrews Daryl
(2)
Cardouat Marie
(2)
Caterdjian Romain
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cebera Marta
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Denis Blanchot
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Fabiański Wiktor
(2)
Garfield Richard
(2)
Granerud Asger Harding
(2)
Gravel Sophie
(2)
Gruhl Ken
(2)
Hiekkala Ossi
(2)
Kasanen Jere
(2)
Kortas Paulina
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Mammoliti Damien
(2)
Moon Alan R
(2)
Mrożek-Zielińska Kamila
(2)
Norman Ewa
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Play Factory
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Schoett Marianna
(2)
Szafran Magdalena
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Walczak Agnieszka
(2)
Wocken Peter
(2)
Wood Josh
(2)
Zdybel Jacek
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Angiolino Andrea (1966- )
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Baranowska Natalia (grafik)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Barska Maja
(1)
Basley Andrew
(1)
Batorska Beata
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bielak Anna
(1)
Bielak Krzysztof
(1)
Bizos Sébastien
(1)
Blok Patryk
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Boryńska Karina
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bruck Steve
(1)
Brüeh Luis
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Budzyń Anna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(137)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(160)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(207)
Język
polski
(207)
Odbiorca
Dzieci
(129)
Młodzież
(101)
6-8 lat
(84)
9-13 lat
(83)
Dorośli
(76)
14-17 lat
(61)
0-5 lat
(36)
18+
(3)
Rodzice
(3)
3-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
8 lat
(1)
9-17 lat
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura francuska
(2)
Literatura duńska
(1)
Temat
Zwierzęta
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Koty
(7)
Współzawodnictwo
(7)
Dinozaury
(6)
Zabawa
(6)
PRL
(5)
Wirusy
(4)
Zakupy
(4)
Barwy
(3)
Budownictwo
(3)
Ekosystem
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Potwory
(3)
Sen
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Spostrzeganie
(3)
Słownictwo
(3)
Bitwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzyby
(2)
Język polski
(2)
Kolarstwo
(2)
Kompozytorzy polscy
(2)
Kupcy
(2)
Magia
(2)
Moniuszko, Stanisław (1819-1872)
(2)
Pamięć
(2)
Pingwiny
(2)
Piłka nożna
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Psy
(2)
Sagrada Familia (Barcelona)
(2)
Siedem cudów świata
(2)
Towary
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczucia
(2)
Urodziny
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Witraże
(2)
Wyobraźnia
(2)
Wyścigi kolarskie
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Arystokracja
(1)
Azulejos
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bogactwo
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cierpliwość
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czołgi
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Decyzje
(1)
Dzielenie się
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Gejsza
(1)
Geografia
(1)
Gimnastyka
(1)
Gra w karty
(1)
Grzybobranie
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Imperium
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Język angielski
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Kreatywność
(1)
Kruk
(1)
Kurnik
(1)
Las
(1)
Liczby
(1)
Lis
(1)
Loteria
(1)
Marzenia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Miasta
(1)
Miesiące
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motoryka mała
(1)
Mozaika
(1)
Mrówki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka opowiadania
(1)
Ogień
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Organizm
(1)
Ornitologia
(1)
Park safari
(1)
Piraci
(1)
Pisownia
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(148)
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry i zabawy
(76)
Gry edukacyjne
(18)
Gry i zabawy dziecięce
(17)
Gry w karty
(14)
Plansze do gry
(7)
Gry i zabawki
(6)
Gry strategiczne
(3)
Książki dla małych dzieci
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Karty do gry
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Broszura
(1)
Fantasy
(1)
Gra karciana
(1)
Gra w karty
(1)
Gry
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Książka zabawka
(1)
Książka-zabawka
(1)
Quizy
(1)
Układanki
(1)
Zabawy tematyczne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(164)
Edukacja i pedagogika
(8)
Kultura i sztuka
(5)
Biologia
(4)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(1)
207 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko) : metal, kolor ; w pudełku 13x13 cm. + instrukcja.
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy.
Znajdź parę!
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Squarki Base : gra planszowa / ilustracje Zbigniew Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2014]. - 1 gra (48 kartoników z obrazkami, 2 pomocnicze plansze z obrazkami, 4 pionki, kostka) : karton, kolor, plastik ; pudełko 25x23x5 cm + instrukcja ([2] strony ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki : około 30 minut.
Uwaga: gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat z uwagi na małe elementy. Istnieje ryzyko zadławienia.
Strategiczna gra, której celem jest układanie brazków i zdobywanie punktów. Każdy obrazek składa się z czterech kartoników. Gracze wykonują polecenia znajdujące się na planszy, poruszają się w kierunku wskazanym przez strzałki i układają na środku planszy kartoniki. [www.empik.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hobbit : wyprawa po skarb / Rüdiger Dorn ; ilustracje Tomasz Jędruszek ; tłumaczenie Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Foxgames, copyright 2018. - 1 gra (plansza, 49 kart, sakiewka z 45 klejnotami) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x20x20 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30 minut.
Na podstawie powieści J.R.R. Tolkiena.
Dołącz do Bilbo Bagginsa i krasnoludów, wyrusz w niebezpieczną wyprawę po skarb. Na swojej drodze spotkasz wielu wrogów: orki, trolle, wielkie pająki oraz smoka. Czy zdołasz ich pokonać? Gra dla 2 osób autorstwa jednego z najlepszych niemieckich twórców gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : memo / ilustracje i layout: Emilia Dziubak. - [Warszawa] : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 gra (24 duże kafelki) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 14x14x7 + instrukcja.
Memo dla najmłodszych.
Gra na podstawie książki Rok w lesie Emilii Dziubak.
Niespodzianka dla najmłodszych fanów bestsellerowego "Roku w lesie"! Przedstawiamy piękne zabawki przygotowane przez Emilię Dziubak z bohaterami ulubionej książki dzieci. Podczas gry w memo szukamy i łączymy w pary mieszkańców lasu – dziki, niedźwiadki, łosie, ale także krety czy gąsienice. Rozkładamy kafelki obrazkami do dołu i szukamy dwóch identycznych. Gdy znajdziemy parę, odkładamy ją na bok. Wygrywa ten, kto znajdzie więcej par. W przypadku najmłodszych proponujemy zacząć od kilku par i stopniowo dodawać kolejne, kiedy dziecko będzie już na to gotowe. "Rok w lesie. Memo" pozwala trenować pamięć, ćwiczy koncentrację i cierpliwość. Zjawiskowe grafiki Emilii Dziubak sprawiają, że gra w memo będzie prawdziwą przyjemnością dla całej rodziny. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rok w lesie : Wiewiórka i gawron : Gra kooperacyjna / ilustracje i layout: Emilia Dziubak, typografia: Joanna Rusinek. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2022. - 1 gra (1 plansza, drzewo, wiewiórka, gawron, 20 żołędzi, 7 listków, 5 żetonów skrytek, 3 kostki) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm. + instrukcja.
Liczba graczy: 1-4.
Nieubłaganie zbliża się zima. Wiewiórka rozpoczęła przygotowanie zapasów i systematycznie zapełnia swoje spiżarnie. Ale co to? Kto przygląda się rudemu pracusiowi? Tak, to gawron! Już czyha na pozostawione przez wiewiórkę smakołyki. Czy wspólnie uda wam się przygotować na czas zimy i przechytrzyć gawrona? "Rok w lesie. Wiewiórka i gawron" to kooperacyjna gra logiczna, w której kierujecie poczynaniami wiewiórki. Waszym celem jest zapełnienie wszystkich spiżarń przed nastaniem zimy. Musicie jednak uważać na gawrona, który cały czas będzie krążyć w pobliżu waszych skrytek. Doskonała gra dla całej rodziny!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decipher : słowa, które rozpadły sie na kawałki / projekt gry Bill Eberle, Greg Olotka, Peter Olotka, Jack Kittredge ; ilustracje Kwanchai Moriya ; tłumaczenie Arek Maj. - Wersja polska. - Warszawa : Marek Baranowski ; Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2021. - 1 gra (1 wypraska, 1. dwustronna plansza deszyfeująca, 1 kasetka słowotwórcy, 48 elementów liter, 85 płytek liter, 1 ołówek, 1 notes, 16 żetonów) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 6x28x28 cm + instrukcja (4 strony złożone : ilustracje kolorowe ; 16x16 cm)
Pełna zawartość gry w instrukcji.
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 30 min.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, istnieje ryzyko zadławienia.
Czy uda Ci się odgadnąć zaszyfrowane hasło? Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Jak przebiega rozgrywka? 1. Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery. 2. Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy. 3. Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie - pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny : koniec kłopotów z ortografią / ilustracje Andrzej Budek ; projekt graficzny Granna ; koncepcja gry Ewa Falkowska. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 gra (36 żetonów z literami, 80 żetoników-biedronek, 90 kart, 2 szt. magicznego czytnika z czerwonej folii) : ilustracje ; w pudełku 28x19x4 cm. + instrukcja (1 strona, ilustracje ; 20 cm.)
(Gry Planszowe)
(Gry Quizowe)
Liczba graczy: 1-6. Wiek: 7-12 lat.
Czas gry: nieokreślony
Na kartach znajduje się 180 obrazków. Obrazki są podpisane, jednak trudności ortograficzne są ukryte. Karty podzielono na trzy grupy: wyrazy z Ó i U, RZ i Ż, H i CH. Gracze w trakcie gry deklarują, jaką literę trzeba wstawić, aby wyraz był w całości napisany poprawnie. Gdy wszyscy zadeklarują litery, można sprawdzić za pomocą czytnika, kto podał prawidłowo, a kto się pomylił. Nagrodą za prawidłową odpowiedź są śliczne boże krówki. Gra umożliwia wzrokowe zapamiętanie poszczególnych wyrazów. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złota rybka / [autor] Ewa Falkowska ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2022. - 1 gra (plansza do gry, 16 kafelków życzeń, 4 kafelki śmieci, 16 kafelków spełnionych życzeń, 4 chmurki marzeń, pionek złotej rybki, 1 drewniana kostka) : karton, drewno, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Daj głos : dźwiękoszczelna gra! / Jonathan Favre Godal, Corentin Lebrat. - Gdynia : Trefl, copyright 2021. - 1 gra (30 kart sekwencji, 150 dwustronnych kart z obrazkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x10x6 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
Wiek 7+, liczba graczy 3-6, czas gry 20 minut.
GRA PLANSZOWA. Daj głos to niesamowita gra, której uczestnicy odtwarzają dźwięki wydawane przez przedmioty lub postaci widniejące na kartach. Rozpoznajesz ten dźwięk? Czy to kosiarka, odkurzacz, a może traktor? Odgadnij dźwięk jak najszybciej i wskaż odpowiednią kartę, zanim zrobią to przeciwnicy. W tej grze to dźwięki mają pierwszeństwo — mimika, gesty i słowa są zakazane. Niepowtarzalna, dynamiczna i pełna śmiechu zabawa idealna podczas spotkania z przyjaciółmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille / autor gry: Janusz Feliks ; projekt postaci: Jean Barbaud. - [Warszawa] : Hippocampus, copyright 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm.
Gra opracowana na podstawie filmu edukacyjnego Alberta Barille z wykorzystaniem postaci Jeana Barbaud.
Liczba graczy: 2 - 4 osoby Czas gry: ok. 45 minut
Zawartość pudełka: plansza, 8 pionków do wyboru, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 65 żetonów Leukocyt, 65 żetonów Lekarstwa, 130 żetonów Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja gry
Było sobie Życie Edukacyjna gra planszowa „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: prawidłowo odpowiadaj na pytania, broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Morskie opowieści o piratach, skarbach i awanturach / autorzy: Luigi Ferrini ; ilustracje i grafika Magdalena Markowska ; tłumaczenie: Łukasz Gralak. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, 2019. - 1 gra (19 kart postaci, 72 kart łupu, 18 kart pomocy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x14x6 cm, + instrukcja ([8] strona ; 19 cm).
Liczba graczy: 2-9. Czas trwania gry: 10-20 minut.
A to znowu Ty! Chcesz usłyszeć dobrą historię? Przemierzyłem siedem mórz, moim łupem padały statki angielskie, francuskie, holenderskie i hiszpańskie. Zdobywanie łupu to nie była trudna sprawa. Emocje zaczynały się, gdy przychodziło do podziału tych wszystkich skarbów. Usiądź wygodnie i posłuchaj. Opowiem Ci o takiej jednej awanturze... Piraci po mistrzowsku potrafią gromadzić łup, ale już jego sprawiedliwe podzielenie nigdy nie idzie gładko... Morskie opowieści to dynamiczna gra karciana, pełna blefu i wzajemnych złośliwości. Celem graczy jest jak najlepiej wykorzystać zdolności swoich pirackich załogantów i zdobyć jak najwięcej złota. Dzięki przeróżnym kombinacjom postaci każda rozgrywka dostarcza świetnych emocji i generuje tytułowe, niezapomniane morskie opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fiesta Mexicana / Christian Fiore, Knut Happel. - Warszawa : Granna; copyright 2021. - 1 gra (4 plansze stołów, 56 żetonów czaszek, 24 karty zamówień, 66 kart dań, 1 pomoc gracza, instrukcja) : karton, ilustracje ; w pudełku 30x30x7 cm.
Liczba graczy 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Zawiera: Zawartość pudełka: 4 plansze stołów z 16 miejscami na meksykańskie dania ; 24 karty zamówień (z sombrero na spodzie) po 6 w każdym z 4 kolorów ; 66 kart dań (z czaszką na spodzie) po 11 w każdym z 6 kolorów ; 56 żetonów czaszek (20×1 punkt, 20×3 punkty, 12×10 punktów, 4×30 punktów) ; pomoc gracza ; instrukcja.
Zaraz zacznie się Día de los Muertos! Zaproszono mnóstwo gości, a menu jest niezwykle obfite. Impreza jednak nie obejdzie się bez Twojej pomocy! Realizuj zamówienia gości licytując najatrakcyjniejsze potrawy. Prezentuj dania na swoim stole tak, by zdobyć jak najwięcej punktów, wygrać grę i otrzymać tytuł mistrza ceremonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Muzykanci z Bremy / Przemysław Fornal, Michał Gołąb Gołębiowski ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2023. - 1 gra (karta domek dwustronna, 34 kafelków zwierzaków, 5 kafelków zbójców, 1 kafelek drogowskaz : karton, kolor ; pudełko 19x19x4 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Cztery zwierzaki postanowiły wziąć los w swoje łapy i wyruszyć do Bremy, by dołączyć do miejskiej orkiestry. Niestety na ich drodze pojawili się rozbójnicy… Sprytne zwierzęta wymyśliły świetny sposób, by zbójów wystraszyć: stanęły jeden na drugim i zaczęły ryczeć wniebogłosy. W grze zbieracie swoją gromadkę zwierzaków i próbujecie ułożyć z nich wieżę na tyle wysoką, by przerosła zbójów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / Wilfried Fort i Marie Fort ; [tłumaczenie Kaja Makowska]. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
(Gry Planszowe)
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy. Czas gry 20 min.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów! Na czym to polega? Odczytajcie na głos fragment opowieści. Każdy wybiera po 1 karcie postaci z ręki. Zagłosujcie na zwierzę, które najbardziej pasuje do opowieści. Wsuńcie kartę do kieszonki i podliczcie punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wystrzałowe katapulty : czas rozpocząć bitwę o ten kawałek podłogi / autor gry: Kristian Fosh; rozwój gry: Constantine Kevorque, Anastasios Grigoriadis ; ilustracje: Damien Mammoliti ; grafika: Kristian Fosh, Lius Brüeh. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2022 - 1 gra (2 plansze gracza, 10 rycerzy, 32 cegły, 2 bramy, 2 katapulty, 8 głazów, 12 kart akcji, 2 miarki dystansu) : karton, plastik, kolor ; w pudełku (28x28x7 cm) + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 2 ; czas: 30-45 min.
Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy… Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal! 1. Zbuduj Zamek 2. Wymierz swoją katapultę 3. Pokonaj przeciwnika!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wystrzałowe katapulty : Oblężenie : dodatek / autor gry: Krystian Fosh ; ilustracje: Damien Mammoliti. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2022. - 1 gra (2 balisty broń, 12 kart akcji, 4 głazy, 5 rycerek, 2 bramy, 4 cegły, 6 blanek, 5 rycerek, 2 bramy, 4 cegły, 6 blanek, 4 głazy) : karton, kolor, plastik ; w pudełku 28x28x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Liczba graczy: 2.
Czas gry: 30-45 minut.
Oblężenie to dodatek do gry Wystrzałowe Katapulty.
Dawno, dawno temu dwa potężne rody walczyły ramię w ramię, by wspólnie stawić czoła najeźdźcom, którzy plądrowali ich ziemie. Oblężenie trwało dni, tygodnie, a potem miesiące, które coraz bardziej dzieliły sojuszników. Widmo konfliktu wisi w powietrzu... Na miejsca! Przygotować balistę! Cel, pal! Oblężenie to wyczekiwany przez fanów dodatek do hitowej gry Wystrzałowe Katapulty. Połączcie ze sobą elementy Wystrzałowych katapult oraz dodatku Oblężenie. Dodatek wprowadza do gry dodatkowe bronie, nowe figurki rycerek, a także kolejne elementy, dzięki którym będziecie mogli rozbudować swój zamek. Wariant Oblężenie pozwoli na zbudowanie jednej monumentalnej twierdzy, jednak niech nie zawiodą Was pozory! Sojusznicy mogą wbić Wam strzałę w plecy! [nbota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio - Domino / autor Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; copyright 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 14x14x14 cm.
Zawartość pudełka: 28 dwustronnych kartoników
Puciowe domino to kolejna okazja do spotkania z ulubionym bohaterem najmłodszych! Pudełko zawiera 28 dwustronnych kartoników. Na jednej stronie znajdziemy prostsze domino obrazkowe dla młodszych dzieci (z podpisami, które mogą wesprzeć pierwsze kroki w nauce czytania), na drugiej zaś klasyczne (wspomagające ćwiczenie umiejętności liczenia) dla starszych. Dzięki pięknym ilustracjom Joanny Kłos zabawka ucieszy każdego małego fana Pucia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio : przeciwieństwa / autor Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", 2021. - 1 gra (10 zestawów - 20 elementów puzzli) : tektura, kolor ; w pudełku 14x14x7 cm + instrukcja.
(Gry Edukacyjne)
Opakowanie nie służy do zabawy.
Zachowaj opakowanie ze względu na zawarte na nim ważne informacje.
Przed podaniem dziecku upewnij się, że produkt jest kompletny i nieuszkodzony.
"Pucio. Puzzle. Przeciwieństwa" to długo wyczekiwana przez rodziców zabawa z jednym z ulubionych dziecięcych bohaterów ostatnich lat! Tytułowy uroczy Pucio wychodzi z kart książek i przenosi się na puzzle. Gwarantuje to doskonałą zabawę połączoną z nauką dla najmłodszych wielbicieli dobrej rozrywki. Dwuelementowe puzzle z Puciem przeznaczone są dla dzieci od drugiego roku życia. Na puzzlach bohater przedstawiony jest w różnych sytuacjach, w których brakuje jakiegoś ważnego elementu. Zadaniem dziecka jest przyjrzenie się obrazkom, a po zastanowieniu się - dobranie elementu, który stworzy całość z tym pierwszym. Puzzle dostosowane są do najmłodszych pod względem wielkości oraz są odporne na zginanie. Nadruk został wykonany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Dzięki puzzlom dziecko rozwija zdolności manualne, koordynację wzrokowo-ruchową (koordynacja ręka-oko) oraz kształtują logiczne myślenie i spostrzegawczość. "Pucio. Puzzle. Czego brakuje?" to również doskonała okazja do ćwiczenia mowy oraz zdolności opowiadania o tym, co przedstawia obrazek. Dzięki temu puzzle mogą być wykorzystywane na różne sposoby oraz pozwalają na wiele godzin doskonałej zabawy - to głównie od rodzica zależy, w jaki sposób zostaną one wykorzystane. Warto dopasowywać formę zabawy oraz poziom jej trudności do rozwoju dziecka oraz jego aktualnych potrzeb. Puzzle doskonale sprawdzą się również jako pomoc terapeutyczna - dla dzieci o obniżonych zdolnościach poznawczych czy w terapii psychologicznej. "Pucio. Puzzle. Czego brakuje?" to jedna z wielu propozycji spotkania się z bohaterem, który zachwyca dorosłych i dzieci. Autorką zabawki jest Marta Galewska-Kustra - doświadczona pedagog dziecięca i logopeda, która stworzyła całą serię książek i gier z Puciem. Warto zwrócić uwagę na inne części cyklu, na przykład: "Pucio. Pierwsze zabawy" czy "Pucio. Puzzle. Pucio i Misia ubierają choinkę", oraz zapoznać się z książkami - chociażby "Pucio na wakacjach. Ćwiczenia wymowy dla przedszkolaków".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 złotych miast / Romaric Galonnier ; ilustracje Joachim Leclercq. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2021. - 1 gra (32 karty skarbów (16 kart szarych z symbolem I na rewersie, 16 kart brązowych z symbolem II na rewersie), 10 kart totemów, świątynia, 24 poszukiwaczy, 13 skał, pochodnia) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Wiek graczy: 8-108 lat.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 minut.
Wasza ekspedycja dotarła do krainy 7 Złotych Miast! Rozpoczyna się rywalizacja o skarby. Kto z was zgromadzi ich najwięcej? Bądźcie ostrożni - wielka świątynia niebawem się zawali! W XVI wieku w Ameryce Południowej popularna była legenda o El Dorado. Jej odpowiednikiem w Ameryce Północnej była legenda o 7 Złotych Miastach Ciboli. Pokusa zdobycia sławy i bogactwa przyciągała kolejne wyprawy europejskich poszukiwaczy. Podczas gry wcielacie się w uczestników jednej z nich!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej