Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(46)
Forma i typ
Gry i zabawki
(46)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(15)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(44)
Filia w Wysokiej
(14)
Autor
Roubira Jean-Louis
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Chvátil Vladimír (1971- )
(3)
Cottereau Jacques
(3)
Kiesling Michael (1957- )
(3)
Żabicka Monika
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Denis Blanchot
(2)
Gravel Sophie
(2)
Michaud Laura
(2)
Moon Alan R
(2)
O'Connor Rory (1973- )
(2)
Play Factory
(2)
Quilliams Chris
(2)
Skowron Martyna
(2)
Yuio
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Aerde Joel Van
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Antoniak Marek
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Basley Andrew
(1)
Bauza Antoine
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bertelsen Mikkel
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Bornmueller Bryan
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cathala Bruno
(1)
Clerx Humphrey
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Da Silva Maëva (1985- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Dion Franck
(1)
Eaton Scot
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Franklin Eric
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fujitja Shingo
(1)
Gamrat Magda
(1)
Gamrot Magda
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gruhl Ken
(1)
Guerlais Gerald
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hinder Carine
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kijak Karolina
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kopacz Mateusz
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Krohnert Michael
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Maciejewski Jakub
(1)
Makowska Kaja
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Matthaus Doris
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Nakashima Shotaro
(1)
Ohki Motoyuki
(1)
Oikawa Hiromi
(1)
Ono Shintaro
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Piero
(1)
Podliński Kacper
(1)
Polouchine Igor
(1)
Posner Jeremy
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rojas Natalia
(1)
Ryan Elaine (ilustratorka)
(1)
Rzepecka Joanna
(1)
Sevoz Rebecca
(1)
Shimota Samuel
(1)
Shintaro Ono
(1)
Skuba Alicja
(1)
Small Shane
(1)
Sobel Beth
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis
(1)
Toshiki Arao
(1)
Van Aerde Joël (1975- )
(1)
Vuarchex Thomas
(1)
Wilson Clarissa A
(1)
Wilson James
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(35)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Młodzież
(29)
Dzieci
(28)
Dorośli
(21)
9-13 lat
(19)
6-8 lat
(18)
14-17 lat
(15)
0-5 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Wyobraźnia
(5)
Zabawa
(5)
Zwierzęta
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Czarodzieje
(2)
Koty
(2)
Kreatywność
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Ogrodnictwo
(2)
Pamięć
(2)
Panda wielka
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Plantacje
(2)
Władcy
(2)
Arystokracja
(1)
Astronauci
(1)
Azulejos
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Gry planszowe
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krajobraz
(1)
Kupcy
(1)
Magia
(1)
Mozaika
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Napoje magiczne
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Ornitologia
(1)
Pociągi
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Przyroda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Renesans
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Siedlisko (ekologia)
(1)
Skojarzenia
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Skoki
(1)
Strategia
(1)
Słowa kluczowe
(1)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(1)
Trening umysłu
(1)
Twórczość
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Świniowate
(1)
Temat: dzieło
Władca Pierścieni
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(2)
Portugalia
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(35)
Gry planszowe
(32)
Gry w karty
(8)
Gry i zabawy
(5)
Plansze do gry
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry strategiczne
(3)
Gry w kości
(2)
Gry
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry karciane
(1)
dla dorosłych
(1)
dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(38)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
46 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone węże / projekt gry: Katrin Abfalter ; ilustracje: Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (1 kość, wstążka do mierzenia, 8 klipsów, 4 zestawy części - w 4 kolorach, 4 tułowia smoków, 8 okrągłych żetonów) : karton, pianka, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Czas gry 15 min.
Wiek graczy: 3+. Liczba graczy: 2-4.
Zakręcone węże to prosta zabawa, w której dokładamy kolejne elementy do naszych węży, by osiągnąć określony cel. Aby tego dokonać, ćwiczymy analizę wzrokową i planowanie przestrzenne. Instrukcja opisuje aż 4 warianty rozgrywki: klasyczną rywalizację, 2 kooperacyjne przygody oraz zasady zaawansowane przeznaczone dla dzieci od 5. roku życia, dzięki którym gra pozostanie wyzwaniem na dłużej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła pizza kot ser koza / [tłumaczenie Marek Antoniak]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 10 minut.
Zawiera: Zawartość pudełka: 64 karty + instrukcja.
GRA KARCIANA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / Antoine Bauza ; [ilustracje] Nicolas Fructus, Joel Van Aerde & Yuio ; [tłumaczenie: Eric Franklin, Michael Krohnert, Humphrey Clerx, Rebecca Sevoz]. - Gdańsk : Rebel, [brak roku]. - 1 gra (pudełko: 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniających, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figruka ogrodnika) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm. + instrukcja.
Czas gry: 45-60 minut.
Wiek: 8+.
Liczba graczy: 2-4.
W grze Takenoko wcielamy się w przedstawicieli cesarskiego dworu, którym została powierzona opieka nad cennym podopiecznym. Z pomocą ogrodnika będziemy pielęgnować pola bambusa, nawadniać je i uprawiać, by zaspokoić niemal nieskończony apetyt pandy. Zwycięży ten, kto okaże się najskuteczniejszy w realizowaniu rozmaitych celów wskazanych na specjalnych kartach.
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata - Pojedynek / Antoine Bauza & Bruno Cathala ; artwork Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel ; [2015]. - 1 gra (1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm.
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 2
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 66 kart Budowli, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion konfliktu, 31 monet, notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad
Poprowadź swoją cywilizację do świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. „7 Cudów Świata: Pojedynek” to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru „7 Cudów Świata”, ale oferuje również nowe, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej, wyzwania. W „7 Cudach Świata: Pojedynek” istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa i zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, rozwoju naukowego i konfliktów militarnych oraz zawiera 12 różnych Cudów, zapewniając wiele różnorodnych i angażujących rozrywek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hanabi : wielki pokaz / Antoine Bauza ; [ilustracje Gerald Guerlais]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (50 kart fajerwerków, 10 kart wielokolorowych, 10 kart czarnych, 5 podstawek, woreczek, 8 żetonów wskaźników, 3 kafle pomyłki, 6 kafli nagród, arkusz pomocy) : karton, kolor ; pudełko 25x18x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 30 minut.
Współpracujcie, by uratować pokaz fajerwerków! Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / [autor:] Antoine Bauza ; [ilustracje:] Nicolas Fructus, Picksel [Joël Van Aerde], Yuio ; [tłumaczenie polskich zasad: Remigiusz Bajor]. - Gdańsk : Rebel, [2025]. - 1 gra (4 plansze graczy, 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień - kółka, 46 kart celu, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogrodnika, 2 pudełka) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x20x6 cm +instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19x27 cm).
Wiek 8+, gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy, czas trwania rozgrywki około 45 minut.
Rok wydania na podstawie strony internetowej tantis.pl.
W grze Takenoko wcielamy się w przedstawicieli cesarskiego dworu, którym została powierzona opieka nad cennym podopiecznym. Z pomocą ogrodnika będziemy pielęgnować pola bambusa, nawadniać je i uprawiać, by zaspokoić niemal nieskończony apetyt pandy. Zwycięży ten, kto okaże się najskuteczniejszy w realizowaniu rozmaitych celów wskazanych na specjalnych kartach. Uwaga! Nowa wersja gry obejmuje inne pakowanie: plastikowa wytłoczka została zastąpiona ekologiczną wersją. Liczba komponentów i zasady gry pozostały bez zmian. Na czym to polega? Sercem Takenoko są karty celów. Z jednej strony gra jest wyścigiem, bo nie ma określonej liczby tur – kończy się w momencie, gdy jeden z graczy zrealizuje określoną liczbę zadań. Cele mają jednak swoją wartość punktową, więc zasada „kto pierwszy, ten lepszy” nie zawsze obowiązuje. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; tłumaczenie Monika Żabicka ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (90 kart, 24 kafelki z obrazkiem mózgu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x37 cm).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-6.
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Wyjątkowa gra od marki Rebel zmusi Twój mózg do wysiłku! Doskonała rozrywka w najlepszym towarzystwie wciągnie Cię na całego. Ćwicz swój refleks, wzmacniaj umysł i rozwijaj zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ostoja / Johan Benvenuto ; [ilustracje] Maëva da Silva. - Gdańsk : Rebel, [2024]. - 1 gra (woreczek, plansza główna, 4 planszetki, 4 karty pomocy, 120 płytek, 70 znaczników zwierząt, 32 karty zwierząt, 10 kart duchów natury, 4 pionki duchów natury, notes punktacji) : płótno, tektura, kolorowa ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje, kolor ; 20 cm).
Rok wydania na podstawie strony księgarni internetowej: pedagogus.pl.
Czas gry: 30 min.
Piękno dzikiej przyrody Stwórz miniaturowy świat, w którym zwierzęta żyją w całkowitej harmonii z naturą! Ostoja to przepięknie ilustrowana gra strategiczna, w której każda z podejmowanych decyzji może okazać się kluczowa dla ostatecznego wyniku. Podczas zabawy umieszczamy kolorowe elementy krajobrazu na swoich planszetkach i tworzymy niezwykłe krainy. Aby wygrać, musimy zdobyć jak najwięcej punktów, w przemyślany sposób zakładając siedliska i przyciągając do nich zwierzęta. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Klask / Mikkel Bertelsen. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (1 plansza, 2 magnetyczne młoteczki, 2 znaczniki punktacji, 2 magnesy sterujące, 2 kulki, 4 białe magnesiki, 1 woreczek na elementy) : drewno, metal, magnes, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 45x35x15 cm + instrukcja ([14] stron : ilustracje, zdjęcia ; 21 cm).
Gra dla 2 graczy, czas rozgrywki 10 min.
Opis według pudełka. Na opakowaniu: Szałowa bitwa na magnesy!
Data wydania według strony dystrybutora https://www.wydawnictworebel.pl/games/klask-edycja-polska-5315.html
Przesuwaj! Unikaj! Uderzaj! Strzelaj! Myśl taktycznie, podejmuj trafne decyzje i przede wszystkim działaj szybko, zanim przeciwnik zaskoczy Cię celnym strzałem i zwycięży!
KLASK to wyjątkowa, ekscytująca i jedyna w swoim rodzaju gra z użyciem magnesów. Podczas zabawy mamy jeden cel: umieścić kulkę w bramce przeciwnika! Każdy z graczy dysponuje własnym młoteczkiem, którym steruje spod planszy za pomocą specjalnego magnesu. W ten sposób przepychamy kulkę aż do zdobycia punktu. Ale uwaga! Na stole znajdują się też pułapki w postaci białych magnesów – jeśli 2 lub 3 przyczepią się do Twojego młoteczka, przeciwnik zdobędzie cenny punkt! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Władca Pierścieni : Drużyna Pierścienia : wciągająca gra karciana / [projekt gry] Bryan Bornmueller ; [ilustracje: Elaine Ryan, Samuel Shimota]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2025. - 1 gra (1karta rozdziału, 4 karty postaci, 37 kart głównej talii, 6 kart pomocy, 5 drewnianych żetonów, 2-18 karty rozdziałów (96 kart w ścisłym porządku w 2 zamkniętych sekcjach) : drewno, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x11x22 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 20 cm).
Na podstawie powieści J. R. R. Tolkiena.
Czas gry: 30 min.
Liczba graczy: 2.
Zbierz drużynę, z którą wkroczysz do legendarnego świata Śródziemia, gdzie wspólnie wyznaczycie tory opowieści podczas wypełniania specjalnych misji! Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia. Wciągająca gra karciana to kooperacyjne wyzwanie oparte o zbieranie lew. W 18 rozdziałach przedstawia pierwszą część klasycznej powieści autorstwa J.R.R. Tolkiena. Podczas podróży będziecie musieli podejmować rozważne decyzje, by unikać niebezpieczeństw i pokonywać kolejne etapy – od momentu opuszczenia Shire aż po brzemienny w skutki rozpad Drużyny Pierścienia. Gra obejmuje różne warianty rozgrywki i wprowadza wiele grywalnych postaci takich jak Gandalf, Tom Bombadil czy Galadriela. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 gra (wiele elementów) : karton, kolor ; pudełko 23x16x6 cm + instrukcja.
Czas gry 15 minut.
Liczba graczy 2-8.
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, 1 kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy , 1 instrukcja, 1 podstawka, 1 klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Disney / Vlaada Chvatil ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (200 kart skarbów, 60 kart kluczy, 1 podstawka, 25 kat przykrywek) : ilustracje ; w pudełku 23x16x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 21 cm).
Czas gry: 15 minut.Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-8
Bestsellerowa gra imprezowa teraz również w wersji dla najmłodszych! Tajniacy Disney to zupełnie nowa odsłona popularnej karcianki bazującej na skojarzeniach, w której dwie drużyny rywalizują o to, która jako pierwsza odgadnie przypisany do niej zestaw haseł. Wyzwanie polega na tym, że wspomniane słowa ukryte są na planszy pod postacią obrazków lub wieloznacznych wyrazów. Tylko kapitanowie wiedzą, które z nich przypisane są do poszczególnych drużyn. Ich zadaniem jest przygotowywanie zwięzłych podpowiedzi, które mają naprowadzić grupę na odpowiednie karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / Twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko, instrukcja) : metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje).
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy w wieku od lat 6.
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (55 kart, okrągłe pudełko) : metal, kolor ; w pudełku 13x13 cm. + instrukcja.
Czas gry: 15 min.
W instrukcji znajdziecie pięć różnych minigier.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy.
Znajdź parę!
W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć). Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak "Dobble". Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko "Dobble" tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko "Dobble" ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku. [aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / Wilfried Fort i Marie Fort ; [tłumaczenie Kaja Makowska]. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
(Gry Planszowe)
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy. Czas gry 20 min.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów! Na czym to polega? Odczytajcie na głos fragment opowieści. Każdy wybiera po 1 karcie postaci z ręki. Zagłosujcie na zwierzę, które najbardziej pasuje do opowieści. Wsuńcie kartę do kieszonki i podliczcie punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mordercze krewetki / projekt gry: Ken Gruhl i Jeremy Posner ; [tłumaczenie z angielskiego]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (105 kart (po 15 kart w 7 kolorach) : karton, kolor ; w pudełku 5x15x21 cm +instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
Czas gry: 10 min.
Liczba graczy: 2-6.
Instrukcja gry polska, oryginalna gra w języku angielskim.
To szalona zabawa, w której walczymy o to, kto jako pierwszy zbierze 10 kart na swoim stosie punktowania. W tym celu będziemy starali się zbierać zestawy w odpowiednich kolorach, dorzucając nowe karty do swojego akwarium lub kradnąc je od przeciwników. Niestety nigdy nie możemy być pewni, jaką kartę odkryjemy w swojej turze. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na skrzydłach / Elizabeth Hargrave ; ilustrator: Natalia Rojas, Ana Maria Martinez Jaramillo i Beth Sobel. - Gdańsk : Rebel ; 2019. - 1 gra (5 plansz graczy, wieża kości, notes punktacji, 170 kart ptaków, 26 kart bonusowych, 75 jaj, 5 kości pożywienia, 40 kostek akcji, 103 żetony pożywienia, 8 dwustronnych żetonów celów, znacznik pierwszego gracza, plastikowa tacka na karty, plansza celów, załącznik) ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja.
Czas gry: 40-70 minut
Liczba graczy: 1-5
Zaopiekuj się rezerwatem przyrody, który jest ostoją dla wielu gatunków ptactwa. O tym, jakie gatunki ptaków będą się w nim osiedlać, zdecydują rodzaje dostępnego pożywienia. Każdy gatunek ma swoje wymagania dotyczące preferowanych terenów i różni się od pozostałych sposobem wicia gniazd, liczbą składanych jaj, a także specjalnymi umiejętnościami, które świetnie odzwierciedlają jego rzeczywiste cechy. Jeśli chcesz wygrać, zadbaj o to, by właśnie w Twoim rezerwacie zamieszkał jak najwięcej różnorodnych gatunków, by ptaki złożyły wiele jaj i zaaklimatyzowały się w chronionych przez Ciebie siedliskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki : gra karciana dla ludzi, którzy kochają koty i wybuchy i lasery i czasem kozy / autorzy: Matthew Inman, Shane Small i Elan Lee. - Gdańsk : Rebel, copyright 2025. - 1 gra (56 kart) : ilustracje, karton, kolor ; w pudełku 16x11x4 cm + instrukcja (1 karta składana ; 38x30 cm).
Na pudełku: Wersja oryginalna.
Czas gry: 15 minut.
Dla kochających koty i wybuchy! Do Polski zawitał największy bestseller gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. Gra, która jeszcze przed wydaniem stała się hitem. W czym tkwi tajemnica jej sukcesu? No cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o koty :) Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków.
Jak grać? W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków. Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś z Was dobierze eksplodującego kotka. Osoba, która na niego trafi – wybucha. I już do końca gry pozostaje martwa. Przy okazji możecie zagrywać różne karty odwracające uwagę eksplodujących kotków. Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż w grze zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba wygrywa grę. Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej ryzykujesz, że trafisz na eksplodującego kotka... [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk i 2 zaślepki, 184 karty, 12 żetonów celów, 20 żetonów szlaków, 12 żetonów premii, 28 żetonów dróg, żeton wariantu 1-osobowego, żeton pierwszego gracza, 5 kopert z dodatkowymi kartami, znacznik rundy, 4 znaczniki kolorów, 4 składana podajniki, instrukcja, indeks kart, schemat składania podajników, instrukcja) : ilustracje ; w pudełku 29x29x8 cm.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 60-90 min.
Niezwykłe spotkania z naturą! Nowa gra Klemensa Kalickiego, autora popularnej gry familijnej Domek! Doświadczeni obserwatorzy przyrody dzielnie przemierzają okolice w poszukiwaniu roślin, zwierząt i rozmaitych ciekawostek. Chętnie wykorzystują swoją wiedzę - na łąkach, wśród traw są w stanie wypatrzeć małe gryzonie, a skoro tu są, być może za chwilę pojawi się myszołów, lis albo nawet żmija! Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw. Na czym to polega? Podczas rozgrywki uczestnicy na zmianę umieszczają żetony szlaku na jednej z dwóch plansz. Skorzystanie z planszy głównej pozwala na zdobywanie kart, jednak ich zagrywanie wymaga spełnienia określonych warunków. Z kolei wykorzystanie planszy ogniska aktywuje specjalne akcje, które pomagają w realizowaniu indywidualnych strategii i daje możliwość realizowania celów, za które otrzymamy dodatkowe punkty zwycięstwa. W trakcie zabawy gracze zbierają na swojej łące i okolicy karty podłoży (siedliska życia zwierząt), karty obserwacji (konkretne gatunki zaobserwowane podczas wędrówki), oraz karty krajobrazów i znalezisk (widoki i interesujące pamiątki z wypraw). Zwycięży ten, który zdobędzie najwięcej punktów w zdobytych zestawach kart oraz na planszy ogniska.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Filia w Wysokiej
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Small World / Philippe Keyaerts ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, copyright2021. - 1 gra (2 dwustronne plansze, każda strona przeznaczona na inną liczbę graczy, 14 baśniowych ras, 14 Sztandarów, 168 żetonów ras, 20 płytek zdolności specjalnej, 10 Legowisk Trolli, 9 Gór, 6 Twierdz, 5 Obozowisk, 2 Norki, 1 znacznik rundy, 2 Bohaterów, 1 Smok, 109 monet zwycięstwa, 6 arkuszy pomocy, 1 kość posiłków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 40-80 min.
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie... Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej