Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Proza
(19)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Główna-Czytelnia
(3)
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
(21)
Filia nr 1
(4)
Filia w Choczni
(1)
Filia w Wysokiej
(1)
Autor
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler 62
(4)
Kid Cube
(3)
Kid Cube. Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Saboten
(3)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(2)
Graley Sarah
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Monster Sfé R
(2)
Purenins Stef
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- ). 5 sekund do Io
(2)
Alt Matt
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Darda-Gramatyka Joanna
(1)
Derrien Jean-Christophe (1971- )
(1)
Digard Nicolas
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Marta
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Frigiel (1994- )
(1)
Frigiel (1994- ). Frigiel i Fluffy
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kowalski Mateusz
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Laniado Nessia
(1)
Latoś Dariusz
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Machanienko Wasilij (1981- )
(1)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- ). Droga Szamana
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Miller Megan
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Partyka Jacek
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Pietra Gianfilippo
(1)
Salfo Federica
(1)
Samborska-Kukuć Dorota (1966- )
(1)
Scollon Bill
(1)
Sitkiewicz Gabriela
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Sobieraj Tomasz (filolog)
(1)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler 62
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Szczygielski Marcin (1972- )
(1)
Talko Leszek
(1)
Uchman Mariusz
(1)
Wawrzkiewicz Agnieszka (tłumacz)
(1)
Wicher Barbara (1970- )
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(29)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
9-13 lat
(15)
Dzieci
(12)
Młodzież
(7)
6-8 lat
(6)
14-17 lat
(4)
0-5 lat
(1)
Dorośli
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(4232)
Kobieta
(2426)
Powieść polska
(2181)
Powieść angielska
(1997)
Rodzina
(1494)
Gry komputerowe
(-)
Przyjaźń
(1333)
Tajemnica
(1210)
Poezja polska
(1156)
Miłość
(1051)
Polska
(1042)
Literatura dziecięca polska
(1038)
Literatura polska
(885)
Relacje międzyludzkie
(871)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(792)
II wojna światowa (1939-1945)
(753)
Śledztwo i dochodzenie
(684)
Nastolatki
(677)
Dziewczęta
(650)
Zabójstwo
(649)
Rodzeństwo
(615)
Literatura młodzieżowa polska
(562)
Magia
(549)
Życie codzienne
(519)
Sekrety rodzinne
(512)
Policjanci
(478)
Powieść francuska
(472)
Żydzi
(472)
Małżeństwo
(457)
Opowiadanie polskie
(456)
Zwierzęta
(444)
Pamiętniki polskie
(435)
Relacja romantyczna
(426)
Literatura piękna dla młodzieży 11-14 l.
(422)
Matki i córki
(402)
Trudne sytuacje życiowe
(401)
Powieść niemiecka
(398)
Dzieci
(393)
Osoby zaginione
(386)
Uczniowie
(364)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(357)
Boże Narodzenie
(351)
Władcy
(351)
Uczucia
(345)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(344)
Literatura
(339)
Literatura młodzieżowa angielska
(338)
Historia
(322)
Dziecko
(320)
Poszukiwania zaginionych
(319)
Język polski
(316)
Podróże
(316)
Wybory życiowe
(315)
Duchowieństwo katolickie
(309)
Dziennikarze
(309)
Ludzie a zwierzęta
(306)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(301)
Dramat polski
(299)
Opowiadanie dziecięce polskie
(298)
Pisarze polscy
(298)
Psy
(298)
Literatura dziecięca angielska
(295)
Powieść rosyjska
(286)
Wojsko
(286)
Polacy za granicą
(284)
Koty
(281)
Przestępczość zorganizowana
(280)
Arystokracja
(279)
Literatura piękna dla dzieci 9-10 l.
(272)
Literatura dziecięca amerykańska
(268)
Uprowadzenie
(266)
Wojna 1939-1945 r.
(266)
Powieść młodzieżowa polska
(264)
Publicystyka polska
(262)
Ojcowie i córki
(248)
Kultura
(247)
Wakacje
(247)
Powieść norweska
(242)
Turystyka
(234)
Zakochanie
(234)
Chłopcy
(232)
Papiestwo
(228)
Katolicyzm
(221)
Dziadkowie i wnuki
(220)
Powieść młodzieżowa angielska
(217)
Seryjni zabójcy
(217)
Prywatni detektywi
(211)
Wydawnictwa popularne
(211)
Pisarze
(207)
Zemsta
(207)
Polityka
(201)
Sztuka
(200)
Kościół katolicki
(198)
Politycy
(197)
Filozofia
(196)
Mężczyzna
(194)
Wychowanie w rodzinie
(194)
Młodzież
(193)
Biografie
(190)
Śmierć
(190)
Dojrzewanie
(187)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Japonia
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(7)
Powieść przygodowa
(7)
Dystopia
(5)
Fantastyka
(3)
Komiks
(3)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Poradnik
(3)
Kryminał
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Opracowanie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Sensacja
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Instrukcja
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czysty wymysł : jak japońska popkultura podbiła świat / Matt Alt ; tłumaczenie Dariusz Latoś. - Wydanie I. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2021. - 399, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 21 cm.
Pierwsza kompleksowa książka o japońskiej popkulturze. Oscar Wilde nazywał Japonię "czystym wymysłem". Ale to właśnie japońska popkultura - z jej niesamowitymi pomysłami i fantastycznymi wynalazkami - zawojowała świat i na zawsze zaprogramowała naszą wyobraźnię. Bo jak nie kochać kraju, który dał nam Czarodziejkę z Księżyca, pokemony, emoji i karaoke? - Jak niewinna portmonetka wyewoluowała w Hello Kitty, jedną z najbardziej dochodowych franczyz medialnych na świecie? - Skąd wzięło się kawaii i dlaczego to nie tylko styl, lecz wręcz stan umysłu? - Co ma wspólnego kontrowersyjne japońskie forum z memami, które widzimy każdego dnia? Matt Alt, wybitny znawca kultury japońskiej, przeprowadza błyskotliwe i odkrywcze śledztwo, by pokazać, jak powstały kultowe japońskie wytwory, w czym tkwi tajemnica ich globalnego sukcesu i jak zdołały nas zmienić. Poznaj historię japońskiej popkultury i jej twórców - geeków, dziwaków i geniuszy - których produkty podbiły masową wyobraźnię. Prawdziwa gratka dla każdego fana Japonii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 2)
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Frigiel i Fluffy / Frigiel i Jean-Christophe Derrien ; 10)
Frigiel wyrusza wraz z przyjaciółmi do Metty na poszukiwanie swojego wujka, Landrego. Ponoć wuj przebywał w tamtejszym więzieniu po tym, jak został aresztowany. Nie ma chwili do stracenia! Tylko wuj będzie w stanie im pomóc, jeśli Frigiel i spółka chcą dostać się do równoległego wymiaru. A tam czeka już na nich pewna złowroga istota… Pośpiesz się, Frigielu, żeby nie było za późno!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice.  Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy? [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia w Choczni
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Druk ulotny
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Pierwszy oficjalny przewodnik po uniwersum Five Nights at Freddy's to prawdziwy niezbędnik dla wszystkich graczy i fanów tej serii. Dzięki niemu zagłębicie się w mitologię serii, prześledzicie drogi animatroników, poznacie różne sposoby gry i odkryjecie tajemnice ukryte w sercu pizzerii Freddy’ego Fazbeara. A to jeszcze nie wszystko!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Wysokiej
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o rozwoju technologii cyfrowej, znajdzie wiele ciekawych informacji, które są wzbogacone przez przykłady zdarzeń z historii zaznajamiania się z Internetem i grami komputerowymi samego Autora." Prof. zw. dr hab. Lidia Cierpiałkowska - Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu "Dzisiaj korzystanie z Internetu i gier z wykorzystaniem połączenia internetowego stało się znaczącym zjawiskiem kulturowym i ważną częścią codziennego życia ludzi. Dla wielu korzystanie z Internetu może być środkiem do innych nałogów. Z kolei pojawienie się sieci społecznościowych i powszechny dostęp do telefonów komórkowych ujawnił zachowania, którym w znacznym stopniu można przypisać charakter nałogowy. (…) Książka jest adresowana do wszystkich zainteresowanych współczesnymi technologiami i własnymi zachowaniami związanymi z korzystaniem z Internetu, gier wideo czy online, smartfona czy portali społecznościowych. Autor pokazuje zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje korzystania z nowych technologii." Prof. zw. dr hab. Zygfryd Juczyński - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316/C (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 6)
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 1)
Na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Runt, wieśniak, który chciał być wojownikiem (tak jak Steve).
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 2)
Na okładce: Kontynuacja przygód Runta, wieśniaka, który został wojownikiem.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 1)
Wyjątkowa powieść fantasy nowego gatunku LitRPG. Numer jeden na liście najpopularniejszych e-booków w Rosji. Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary - ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów - ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy. Czy uda mu się przetrwać? Czy poradzi sobie z panującymi w wirtualnych więzieniach złem i przemocą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.16/.51(47+57)-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang. Na okładce: Mojang Studios wydanie oficjalne. W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2262)
Na stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Dark Horse Books. Na stronie tytułowej: Mojang Studios. Na okładce: Mojang Studios wydanie oficjalne. W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 5)
Kolejne tajemnice i przerażająca prawda. Dalszy ciąg historii dzieci z planety Kepler62. Po strasznych przeżyciach w wiosce Szeptaczy życie na planecie Kepler62 tylko pozornie wraca do normy. Joni na szczęście czuje się już lepiej, ale nie może wybaczyć sobie tego, co się stało. Ari pilnie strzeże swojego sekretu, a Marie znika na całe dnie i nikt nie wie, gdzie. Kiedy Ari i Marie znajdują tajemniczą wiadomość nadesłaną przez dziwną sondę, orientują się, że jedno z nich wie więcej od pozostałych… Prawda o tym, po co naprawdę zostali wysłani na tę wyprawę, okaże się straszniejsza od najgorszych koszmarów. Tymczasem idzie zima, a ON zaczyna się budzić… Piąta z sześciu części bestsellerowej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254, [2] strony ; 20 cm.
(Drogowskazy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej