Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
Placówka
Biblioteka Główna-Czytelnia
(12)
Autor
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Duda Jan
(1)
Fruga Bernard
(1)
Gawlik Józef
(1)
Gierulski Wacław
(1)
Gospodarek Tadeusz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Górska Ewa
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Krysik Małgorzata
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Liksza Joanna
(1)
Maciąg Artur
(1)
Matuszek Józef
(1)
Moczała Aleksander
(1)
Onufrzak Olga
(1)
Paliś Beata
(1)
Plichta Jarosław
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Płusa Monika
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sala Józef
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skołud Bożena
(1)
Stefaniak Andrzej (prawo)
(1)
Szczęsny Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sójka Artur (trener biznesu)
(1)
Tomczyk-Słowińska Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Wirkus Władysław
(1)
Wróbel Małgorzata (ekonomia)
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(1)
Świć Antoni
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Dzieci
(5733)
6-8 lat
(3748)
9-13 lat
(3331)
Dorośli
(3009)
Młodzież
(2349)
Menedżerowie
(12)
0-5 lat
(2136)
14-17 lat
(1543)
Szkoły średnie
(168)
Rodzice
(166)
Szkoły wyższe
(161)
Szkoły podstawowe
(126)
Nauczyciele
(99)
18+
(90)
Szkoły ponadgimnazjalne
(82)
Logopedzi
(73)
Przedszkola
(60)
Nauczanie początkowe
(54)
Nauczyciele języka polskiego
(34)
Gimnazja
(32)
Studenci
(21)
Psycholodzy
(20)
Pedagodzy
(17)
Licea
(14)
Psychoterapeuci
(14)
Lekarze
(13)
Szkoły ponadpodstawowe
(12)
Terapeuci zajęciowi
(12)
Klasa 2.
(10)
Klasa 4
(10)
Klasa 1
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 3.
(8)
Kobieta
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Klasa 3
(6)
Klasa 5
(6)
Klasa 7
(6)
Ekonomiści
(5)
Fizjoterapeuci
(5)
Klasa 2
(5)
Klasa 6
(5)
Klasa 8
(5)
Kosmetolodzy
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Szkoły zawodowe
(5)
6-8 lat
(4)
9-13
(4)
Cukrzycy
(4)
Klasa 4.
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Prawnicy
(4)
Technikum
(4)
Bibliotekarze
(3)
Chorzy
(3)
Dziewczęta
(3)
Kosmetyczki i kosmetycy
(3)
Policjanci
(3)
Uczniowie
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy małych dzieci
(3)
Adwokaci
(2)
Architekci
(2)
Asystenci rodzin
(2)
Dietetycy i żywieniowcy
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Dziennikarze
(2)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Grupa wiekowa Młodzież
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 8.
(2)
Kobieta ciężarna
(2)
Mlodzież
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Politycy
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Poziom rozszerzony
(2)
Pracownicy banków
(2)
Prokuratorzy
(2)
Proza
(2)
Psychiatrzy
(2)
Sportowcy
(2)
Terapeuci
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Ukraińcy
(2)
Uzależnieni
(2)
0-3 lata
(1)
14-17
(1)
3-6 lat
(1)
5-8 lat
(1)
6- 8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Badania naukowe
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Hotelarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kultura
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Networking
(1)
Organizacja pracy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Produkcja
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Public relations
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rynek pracy
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnymi i usługowymi; zarządzanie łańcuchami dostaw; zarządzanie jakością; systemy wspomagania decyzji; zarządzanie wiedzą produkcyjną; prognozowanie w przedsiębiorstwie; modelowanie i symulację komputerową; kształtowanie środowiska pracy i jej bezpieczeństwo; efektywność, produktywność i doskonalenie organizacji przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19. Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak – w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej – zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy. Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.: jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości; jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym; w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników; jak kierować „wirtualnymi” zespołami; jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników. Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych. Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL. Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i etyka zarządzania / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 350 stron : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
Książka wyjaśnia istotę i znaczenie kultury zarządzania. Ułatwia zrozumienie najważniejszych terminów, determinant, procesów kształtowania kultury zarządzania i wykorzystywania jej w zarządzaniu. Celem jest zarówno osiąganie satysfakcjonującej efektywności i konkurencyjności – ale i współpracy – w ramach organizacji różnych typów, jak też tworzenie lepszych relacji interpersonalnych i środowiska bardziej przyjaznego ludziom w miejscu pracy, poprzez dostarczenie odpowiedniej wiedzy. Pokazuje, jak tworzyć lepszy świat organizacji, w którym ludzie są mniej zestresowani, lepiej się czują i pracują oraz są szczęśliwsi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych. W książce omówiono m.in.: dorobek badawczy i osiągnięcia ośrodków naukowych zajmujących się ZZL w latach 2007–2020; tożsamość naukową tej dziedziny oraz kluczowe dylematy metodyczne w badaniach; wpływ nowych technologii oraz zmiennego środowiska pracy na zarządzanie kadrami; rekomendowane kompetencje przyszłości. Autorami książki są specjaliści reprezentujący największe ośrodki akademickie w Polsce – Warszawę, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Gdańsk, Katowice, Toruń, Szczecin, Lublin. Mają oni bogate doświadczenie w prowadzeniu badań naukowych, kształceniu oraz doradztwie w zakresie ZZL. Publikacja przeznaczona jest zarówno dla badaczy omawianej problematyki, jak i studentów studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i społecznych. Szczególnie polecana jest przedsiębiorcom, menedżerom i pracownikom odpowiedzialnym za rozwój personelu jako zestaw dobrych praktyk i wskazówek do dalszego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.48/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stanowi szeroki przedmiot zainteresowań naukowo-badawczych oraz praktycznych. Przykładem są liczne publikacje poświęcone jej zagadnieniom geograficznym, ekonomicznym, organizacyjnym, marketingowym. Na rynku wydawniczym brakuje jednak zwartego opracowania poświęconego problematyce etyki w turystyce. Przygotowany podręcznik w pewnej mierze lukę tę powinien wypełnić. W książce wskazujemy na przedmiot zainteresowań współczesnej turystyki, która łączy się z różnymi wartościami i normami etycznymi. W podręczniku m.in.: opisujemy podstawowe wartości i normy etyczne, które powinny być respektowane w działalności turystycznej przedsiębiorstw, organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz instytucji publicznych kształtujących politykę turystyczną; przedstawiamy charakterystykę postaw społecznych i zachowań turystów oraz analizę etycznego oddziaływania instytucji i pracowników turystyki wobec turystów, społeczności lokalnych w kraju i za granicą; wskazujemy na etyczny zakres społecznej odpowiedzialności biznesu turystycznego; uwzględniamy analizę porównawczą pomiędzy etyką turystyki a etyką biznesu (etyka turystyki preferuje wartości poznawcze i rekreacyjno-zdrowotne, natomiast etyka biznesu przyjmuje wartości użyteczności ekonomicznej); wskazujemy na przenikanie się zakresów oddziaływania etyki turystyki z etyką ekologiczną oraz etyką zrównoważonego rozwoju; uzasadniamy pogląd, że w turystyce może obowiązywać etyka przekonań, obowiązków i odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659/C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej