128390
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1: Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa, Rozdział 2: Usługa hotelarska jako produkt, Rozdział 3: Jakość usługi hotelarskiej, Rozdział 4: Ceny w hotelarstwie, Rozdział 5: Promocja usług hotelarskich, Rozdział 6: Sprzedaż usług hotelarskich, Rozdział 7: Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim.
Status dostępności:
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej